Mercedes 190 (W201)

domen90
Posts: 65
Joined: 02 Sep 2016, 19:27
Avtomobil: MB C205, Nissan 200SX

Re: W201 190E

Post by domen90 » 06 Sep 2016, 23:22

Zadnji del v večini razstavljen, rje niti ni veliko, nekaj površinske v prtljažniku in pa trije večji fleki pod tesnilom. Prtljažni prostor temeljito očiščen, po barvanju ga bom še enkrat pomil in pripravil na voskanje. Zadnja vezna stena je zdrava, enako tudi rob na obeh stranicah.

Image

Image

Image

Image
User avatar
mk987
Posts: 199
Joined: 02 Feb 2013, 23:46
Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
Location: ilirska bistrica

Re: W201 190E

Post by mk987 » 18 Sep 2016, 11:07

Super avto in čestitke za nakup!!!
Meni mi se ta model tolko dopade da jih imam 5 :D
domen90
Posts: 65
Joined: 02 Sep 2016, 19:27
Avtomobil: MB C205, Nissan 200SX

Re: W201 190E

Post by domen90 » 24 Sep 2016, 17:26

Kaj pa počneš s petimi? :D Kako se pelje 2.6, gre spodobno za 160 konjev ali je bolj len?

Na svoji kosilnici sem razstavil še celoten sprednji del, nekaj se je že delalo v smeri odstranjevanja rje, vendar se najde bolj malo časa. Avto se je medtem preselil v mehanično delavnico, kjer se je ugotovilo, da bo potrebno zamenjati oba hardy zgloba, objemko na izpuhu ter zavorne cevi. Seveda skupaj z vsemi tekočinami (motorno olje, olje v menjalniku in diferencialu, zavorno in servo olje ter hladilna tekočina), filtri in svečkami. Ni slabo za tako star avto.

Image

Iz avtomobila je odstranjena celotna notranjost, ki sem jo globinsko očistil, zašit je tudi že voznikov sedež. S petih metrov izgleda odlično, z desetih je kot nov, ko sediš, se ne vidi nič. Od blizu je pa še kar uredu. :P Očistil sem tudi vse dele, ki so bili odstranjeni z avta, da bo sestavljanje potekalo hitro in brez zapletov. Ko bo avto kleparsko in ličarsko končan, bom zmontiral oba odbijača, luči ter voznikov sedež, ga registriral, odpeljal domov in sestavil čez vikend. Plan je, da bo na cesti v naslednjih treh tednih.

Kupil sem tudi platišča in sicer 15" Sportline od W124 z malo manjšim ET41. Eno platišče je bilo malce zvito, vendar se je poravnalo brez varjenja za minimalen strošek. Sledi peskanje in prašno barvanje. Ena simbolična slika.

Image
Krt
Posts: 46
Joined: 29 May 2016, 12:15
Avtomobil: E30, E36

Re: W201 190E

Post by Krt » 24 Sep 2016, 21:55

Hitro tole napreduje, bravo. Koliko pa so kaj vredni 2.3 16v motorji? V Sevnici se trenutno prodaja en za nekih 700 eur, avto je sicer precej gnil in bolj kot ne za na odpad, me pa čudi, da nihče ne kupi tega zaradi motorja.
domen90
Posts: 65
Joined: 02 Sep 2016, 19:27
Avtomobil: MB C205, Nissan 200SX

Re: W201 190E

Post by domen90 » 25 Sep 2016, 19:05

Če misliš sivega 1989 s 300.000km, ki je na avto.net za 800eur, potem je to drug motor od 2.3 16v Coswortha. Slednji dosegajo lepe cene, če so v kondiciji, se pa od navadnega 2.3 razlikujejo tudi po bodykitu in notranjosti. Je pa kar nekaj teh motorjev zaribalo, ali je to vzrok slabega vzdrževanja ali napake v motorjih, pa ne bi vedel. Ko sem še gledal za možnimi swapi motorjev, je bilo večino projektov na osnovi zaribanih 2.3 16v.
Krt
Posts: 46
Joined: 29 May 2016, 12:15
Avtomobil: E30, E36

Re: W201 190E

Post by Krt » 25 Sep 2016, 20:08

domen90 wrote:Če misliš sivega 1989 s 300.000km, ki je na avto.net za 800eur, potem je to drug motor od 2.3 16v Coswortha. Slednji dosegajo lepe cene, če so v kondiciji, se pa od navadnega 2.3 razlikujejo tudi po bodykitu in notranjosti. Je pa kar nekaj teh motorjev zaribalo, ali je to vzrok slabega vzdrževanja ali napake v motorjih, pa ne bi vedel. Ko sem še gledal za možnimi swapi motorjev, je bilo večino projektov na osnovi zaribanih 2.3 16v.
Aha, to je to ja, hvala za razlago.
domen90
Posts: 65
Joined: 02 Sep 2016, 19:27
Avtomobil: MB C205, Nissan 200SX

Re: W201 190E

Post by domen90 » 25 Sep 2016, 20:30

http://www.auto-data.net/en/?f=showSubM ... li_id=1386

Če gre verjeti tem podatkom, so 2.3 16v izdelovali do leta 1988, nato ga je nasledil 2.5 16v. Tale iz oglasa je letnik 1989 in ima najverjetneje 136-konjski 2.3 8v motor (1986-1993).

Wikipedija pa našteje naslednje spremembe na 16v modelih:
16v differences

Due to their performance, the 16-valve cars were different from the other 190 models. The body kit on the 2.3-16 and 2.5-16 reduced the drag coefficient to 0.32, one of the lowest CD values on a four-door saloon of the time, whilst also reducing lift at speed. The steering ratio was quicker and the steering wheel smaller than that on other 190s, whilst the fuel tank was enlarged from 55 to 70 L. The Getrag 5-speed manual gearbox was unique to the 16-valve and featured a 'racing' gear pattern with 'dog-leg' first gear, left and down from neutral. This meant that the remaining 2nd, 3rd, 4th and 5th gears were in a simple H pattern allowing fast and easy selection. The gearchange quality was, however, noted as "notchy, baulky",[13] criticisms which weren't levelled at the BMW M3 (E30) which shared the same gearbox. The pattern is also unusual in that the driver engages reverse by shifting left and up from neutral, as for first gear in a conventional pattern. This was demonstrated in a Top Gear episode (S15E02) where James May took a 190 E 2.3-16 Cosworth and repeatedly confused reverse and first gear. An oil cooler was fitted to ensure sufficient oil cooling for the inevitable track use many of these cars were destined for.

The strictly four-seater interior had Recaro sports seats with strong side bolsters for front and rear passengers. 3 extra dials - an oil temperature gauge, stopwatch and voltmeter - were included in the centre console. The 190 E 2.3-16 was available in only two colours, Blue-Black metallic (Pearl Black in the US), and Smoke Silver. The 2.5-16 added Almandine Red and Astral Silver.

All 2.3-16-valve 190 models are fitted with a Limited Slip Differential (LSD) as standard. They were also available with Mercedes' ASD system which was standard equipment on the 2.5-16v. The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%. It is not a traction control system however, and can only maximize traction rather than prevent wheel spin. Activation of the ASD system is indicated by an illuminating amber triangle in the speedometer.

The suspension on 16-valve models is very different from the standard 190 (W201). As well as being lower and stiffer, it has quicker dampers, larger anti-roll bars, harder bushings and hydraulic Self-levelling suspension (SLS) on the rear. This allows the rear ride height to remain constant even when the car is fully loaded.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: W201 190E

Post by croma_man » 25 Sep 2016, 22:27

tistega iz sevnice poznam, pumpa za benz ga jebe, kitajc ne da dost ven, pa motor je 160 konj če me spomin ne vara, ni cosworth pravi. Če bi bil, bi ga sodelavec že dal v kose pa motor in menjalnik na ebay za par jurjev.
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: W201 190E

Post by malinuc » 26 Sep 2016, 19:04

v menjalnik gre atf, če se bo komu čudno zdelo da je olje rdeče :D
domen90
Posts: 65
Joined: 02 Sep 2016, 19:27
Avtomobil: MB C205, Nissan 200SX

Re: W201 190E

Post by domen90 » 29 Sep 2016, 17:49

Počasi se premika. Naredilo se je nekaj kleparije, rja na levem pragu je popravljena, ustavilo se je pri desnem, kjer je stanje najprej izgledalo nedolžno, nato pa se je izkazalo, da potrebujem nov prag tudi za desno stran, tako da nadaljujemo naslednji teden. Sicer pa je rja očiščena na večini mest, ostane samo še površinska na podvozju. Potreboval bom edino ojačitveni pleh, ki je našvasan na prag na mestu, kamor se vtakne gumo za podlaganje pri dvigovanju avtomobila. Nov stane 7eur, vendar ni več dobavljiv, tako da iščem uporaben rabljen kos.

Avto sem nato zapeljal na servis, kjer je sledil manjši šok. V airboxu smo našli zračni filter letnik 1995, ki sicer sploh ni izgledal slabo, glede na to, da je služil 21 let. Tudi olja so izgledala bolj ubogo, tako da je avto po dolgih letih dobil novo olje v motor, menjalnik, diferencial, zavore in servo. Hladilna tekočina se je tudi zamenjala, skupaj z novima filtroma in svečkami. Zavorne cevi sem naročil nove, pa zraven še nove diske, ploščice in senzorje spredaj in zadaj, da bo mir. Nova sta oba hardy zgloba na diferencialu, nosilec menjalnika in semering na menjalniku ter vse tri puše na vzvodu prestavne ročke.

Prilagam še nekaj slik. Tule je očiščena rja na desnem pragu zadaj ...

Image

Tule pa na desnem pragu spredaj.

Image

Popravljen levi prag zadaj ...

Image

... in spredaj.

Image

Levi nosilec kolotečne plastike na notranjem blatniku je očiščen, kolikor se je dalo ...

Image

... na desnem pa je bilo potrebno navariti novo ploščo in navoj.

Image

Sanacija rje gre po postopku čiščenja, kolikor je možno, nato se premaže s ferosanom, ponovno očisti in premaže z Bilt Hamber Hydrate 80. Sledila bo dvokomponentna epoksi temeljna barva, baza, 2k lak in na koncu vosek.

Več pa naslednjič.
Post Reply