Gre za model z 1.8 bencinskim motorjev v meni najljubši barvi za ta model - Bornite. Prvič je bil registriran aprila 1991, števec kaže 202.000km. Od opreme, mislim da nima nič pametnega. Radio s CDjem od Daniele, ki ga je lastnik itak hotel nazaj. Pa morda spojler, ki se mi zdi, da ni originalen. Pomik stekel je na žgance, ogledala tudi. Naslona za roke nima, airbaga tudi ne. Servo volan je, za ABS pa nisem siguren, bo treba sprobat. Centralno zaklepanje je in dela, ampak najbrž so to imeli vsi. Ključ je ločen za odklepanje in vžig, rezervne sem dobil, takisto jugoslovanska navodila s servisno knjižico, v zadnji polici pa je še originalna prva pomoč.
Na ogledu sem izvedel za vse napake, tako da po kasnejšem pregledu na dvigalu ni bilo presenečenj. Ima nekaj rje, vendar nič pretresljivega za 25 let star avto. Krasta se je naredila okrog antene, na obeh pragih spredaj in zadaj, tri kraste na havbi, dve na levem loku nad vrati in dve pikici na pokrovu prtljage ter nekaj malega pod spojlerem. Na spodnjem delu karoserije nič kritičnega, nekaj površinske rje, ki se bo enostavno sanirala. Vpetje mostu je ok, enako tudi vpetje prednjih vzmeti in amortizerjev, na zadnjih pa tudi ni nič pretresljivega. Voznikov sedež je malce strgan in ga bom zašil. Zamenjati bo potrebno nekaj tesnil na motorju in sprati olje, narediti optiko, urediti zavore, ki včasih potresejo, to pa je tudi vse. Kakšno reč bom zamenjal še preventivno, naredil servis in dodal kak bombonček.
Avto se ne bo restavriral, niti ne bi temu rekel obnova. Tehnično bo 100% brezhiben, na zunaj pa bo survivor. Rja se bo popravljala lokalno, naj se vidi, da že dal nekaj skozi. Sedež se bo pokrpal, naredil bom temeljito protikorozijsko zaščito. Votli deli z Dinitrol mehkim voskom in Krown oljem, podvozje z Dinitrol trdim voskom, ki se popolnoma posuši in se ne bo pacal ter nase vlekel umazanije. Preverjen recept, ki se je odlično obnesel že nekajkrat in sem prepričan, da se bo tudi pri tem avtu.
Takšen je bil ob nakupu.


Notranjost je pa takšna. Prevleke iz Špara bodo šle v smeti, dokler se na avtu dela, pa naj ostanejo. Volan bi rad imel lesen, morda bom zamenjal prestavno ročko, saj je postala mehka gumijasta in je občutek, kot da držiš dildota. Tepihi bodo sledili usodi prevlek, če kdo ve za kakšne turške tepihe se priporočam, če mi jih ne uspe dobiti, bom naročil neke normalne iz Konstilla, s katerimi imam dobre izkušnje (kupil že 4 komplete).

Nato sem odstranil plastične pragove in bočne plastične obloge, da sem preveril stanje spodaj. Vrata popolnoma brez rje, pragove bo potrebno popraviti.

Po porabljenih dveh žetonih na wapu sem očistil tudi robove blatnikov, po 25 letih se je spodaj nabralo precej umazanije.

Motorja še nisem pral, bodo mehaniki povedali, kaj je potrebno zaščititi pred vdorom vode, da kasneje ne bo težav.

Za eno popoldne po službi bo dovolj, nadaljujem naslednji teden.

