Počasi se premika. Naredilo se je nekaj kleparije, rja na levem pragu je popravljena, ustavilo se je pri desnem, kjer je stanje najprej izgledalo nedolžno, nato pa se je izkazalo, da potrebujem nov prag tudi za desno stran, tako da nadaljujemo naslednji teden. Sicer pa je rja očiščena na večini mest, ostane samo še površinska na podvozju. Potreboval bom edino ojačitveni pleh, ki je našvasan na prag na mestu, kamor se vtakne gumo za podlaganje pri dvigovanju avtomobila. Nov stane 7eur, vendar ni več dobavljiv, tako da iščem uporaben rabljen kos.
Avto sem nato zapeljal na servis, kjer je sledil manjši šok. V airboxu smo našli zračni filter letnik 1995, ki sicer sploh ni izgledal slabo, glede na to, da je služil 21 let. Tudi olja so izgledala bolj ubogo, tako da je avto po dolgih letih dobil novo olje v motor, menjalnik, diferencial, zavore in servo. Hladilna tekočina se je tudi zamenjala, skupaj z novima filtroma in svečkami. Zavorne cevi sem naročil nove, pa zraven še nove diske, ploščice in senzorje spredaj in zadaj, da bo mir. Nova sta oba hardy zgloba na diferencialu, nosilec menjalnika in semering na menjalniku ter vse tri puše na vzvodu prestavne ročke.
Prilagam še nekaj slik. Tule je očiščena rja na desnem pragu zadaj ...
Tule pa na desnem pragu spredaj.
Popravljen levi prag zadaj ...
... in spredaj.
Levi nosilec kolotečne plastike na notranjem blatniku je očiščen, kolikor se je dalo ...
... na desnem pa je bilo potrebno navariti novo ploščo in navoj.
Sanacija rje gre po postopku čiščenja, kolikor je možno, nato se premaže s ferosanom, ponovno očisti in premaže z Bilt Hamber Hydrate 80. Sledila bo dvokomponentna epoksi temeljna barva, baza, 2k lak in na koncu vosek.
Več pa naslednjič.