Re: VW Caravelle
Posted: 25 Jan 2022, 18:20
Evo danes narejena prva prava vožnja
Zadeva kr dobro piči in komaj v klanec pride do izraza moč
vendar ga je treba furat kar na obrate ko to moč potrebuješ.
Ne vem kolko vas pozna te obalne ceste ampak povem vseeno...
Ko se iz vasi Rižana pričneš vspenjat proti Črnemu Kalu,
Prej je šlo tam 55....
Sedaj v 4i pri 3000 RPM 80 kmh
Recimo po tropasvnici, ki se prične po kamnolomu Črni Kal proti Kozini...
Podobna zgodba.. prej cca 60, danes sem šel 85 v 5i.. morda če bi zanižal in res tišal v 4i bi šlo še malo več...
Tako da ja, zadeva je kr hud ugrade... in pomoje ko bo kej natovorjen.. se bo razlika še bolj poznala
Edino kar me heca... je da se motor nikakor ne segreje
Z Eugenetom sva malo debatirala... in vsi ki imajo te stare VW dizle z indirektnim vbrizgom....
Se zadeva segreje v 3min.. tudi meni se je 1.6d.. tudi pri -5" in klancu navzdol
TDI ki pa je direkten vbrizg se težko segreje.. verjetno je fora pri VW starih motorjih
v prekomorah, ki veliko več toplote disipirajo v glavo.. posledično vodo...
Zato sm v fazi nakupa tegale kosa
Ja točno tako, na prirobnici za gretje kabine so tri grelne svečke
To si imeli nekateri 90HP TDIji takrat....

Zadeva kr dobro piči in komaj v klanec pride do izraza moč

vendar ga je treba furat kar na obrate ko to moč potrebuješ.
Ne vem kolko vas pozna te obalne ceste ampak povem vseeno...
Ko se iz vasi Rižana pričneš vspenjat proti Črnemu Kalu,
Prej je šlo tam 55....
Sedaj v 4i pri 3000 RPM 80 kmh

Recimo po tropasvnici, ki se prične po kamnolomu Črni Kal proti Kozini...
Podobna zgodba.. prej cca 60, danes sem šel 85 v 5i.. morda če bi zanižal in res tišal v 4i bi šlo še malo več...
Tako da ja, zadeva je kr hud ugrade... in pomoje ko bo kej natovorjen.. se bo razlika še bolj poznala

Edino kar me heca... je da se motor nikakor ne segreje

Z Eugenetom sva malo debatirala... in vsi ki imajo te stare VW dizle z indirektnim vbrizgom....
Se zadeva segreje v 3min.. tudi meni se je 1.6d.. tudi pri -5" in klancu navzdol



TDI ki pa je direkten vbrizg se težko segreje.. verjetno je fora pri VW starih motorjih
v prekomorah, ki veliko več toplote disipirajo v glavo.. posledično vodo...
Zato sm v fazi nakupa tegale kosa
Ja točno tako, na prirobnici za gretje kabine so tri grelne svečke

To si imeli nekateri 90HP TDIji takrat....