

glede vpisa homologacije - ko je enkrat starodobnik, je pri nas težko karkoli homologirat :/ mora biti oriđiđi iz tistih časov...
nisem razumel tega. a lahko malo lepše razložiš ?ZiZa wrote:tako da kakšn golf gti ali pa gnil TAS-ovec ne bosta dobla certifikata, edino po vezah... no offence VW fans![]()
Mogoce nisem napisal dost razumljivo.kmetek wrote:...Samo v tem je fora, da ni nekega reda, kateri avti padejo pod redkost, kar je drugi kriterij, poleg starosti...
Odlocil sem se zaradi izplacila zavarovalnice, ker se mi bedno zdi, ce vlozis ze v tako dobro osnovo par tisoc eurov, ti ga oceni kot pregnitega tasovca. Zato ker ni nobene alternative, da bi avtu dvignil ceno na papirju. V nemciji je to malo drugace. Ce bos imel kdaj sanso, vprasaj koliko je tvoj vreden kot ekonomska totalka oz. kolk bi ti izplacali za avto pri recimo adriatic slovenica.kmetek wrote:..ne vem zakaj točno si se odločil za to, takrat pri nesreči ali zaradi popusta pri zavarovanju? Kaj misliš s tem, da dvigneš ceno avta? ..
Ne vem, jaz osebno ne vidim neke prednosti pri teh zadevah. Dokler me pride zavarovanje dobrih 300€ letno, se ne mislim zajebavat še s tem, za tistih koliko, 250€ razlike? Pa tudi 20 let star avto ne vem kako lahko pride skozi? Da ni kakšnih problemov, če te "tapravi" dobi v roke kdaj?
To zame niti priblizno ni fino reseto. Ce bi ti vedel kaksne prefukanine in spacki imajo certifikat, pa niti ne govorim samo o golfih. Da ne omenjam Vw-hrosc home-made cabrio edition sekcije, vsakic ko je bil ali je izdan certifikat marija joka.ZiZa wrote:... tako da ja, bolj fino rešeto so že naredili, kar je tudi prav, tako da kakšn golf gti ali pa gnil TAS-ovec ne bosta dobla certifikata, edino po vezah... no offence VW fans
...Axion wrote:.. ker se mi bedno zdi, ce vlozis ze v tako dobro osnovo par tisoc eurov, ti ga oceni kot pregnitega tasovca. Zato ker ni nobene alternative, da bi avtu dvignil ceno na papirju.
Jst sem ze pred leti, dal pregledat svoj 24let star avto komisarju, je povedal da je ok, postemplal in ciao bella!ZiZa wrote:včasih so talali pri SVAMZ-u certifikate na podlagi fotografij, zdaj je potrebno da ga komisar pregleda...
.Certifikat bo dobilo vozilo, ki je bilo izdelano pred 30. leti ali več, je ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko. Starodobnega vozila se ne sme uporabljati za vsakodnevne prevoze. Do 31. decembra 2013 se status starodobnika lahko podeli vozilu, starejšemu od 25. let (prehodno obdobje).
Izjemoma podeli naša zveza certifikat vozilom starejšim od 20 let, v kolikor so tehnično in zgodovinsko zanimiva: obravnava jih kot potencialno zanimiva historična vozila