
Opel Kadett C TURBO

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
sej tak k vreme zgleda lahk bolide damo šele drugo leto na cesto 


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Ja sam res, snih snih snih.... 


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Ena od zadnjih zadev v motornem prostoru je bilo ponovno narediti cevi za hladilnik olja.
S prejšnjimi sem imel zanimivo izkušnjo!
Cevi s priklopi sem dal naredit v PRIT hidravlika, kjer so res pridni , poceni in resnično pomagajo!
Ko pa je avto prvič videl malo vode in mogoče tudi soli so priklopi, kateri so pocinkano železo, dobili črne ošpice...
Razlog pa je v tem da so pocinkani vijaki ki jih kupujemo v merkurju.... zelo na tanko cinkani, samo 2 mikrona!
Ko pa sem vprašal za predračun z INOX priključki me je zvilo cca 260 EURO za dve cevi k jih vidite spodaj na sliki!
Seveda sem se odločil za alternativo, še enkrat sem vse skupaj raztavil, dal pocinkat k Marjanu Grašiču (sedaj je nanos cinka veliko debelejši) in še enkrat naprešal cevi na končnike....
Z rezultatom sem zadovoljen, jeah



S prejšnjimi sem imel zanimivo izkušnjo!
Cevi s priklopi sem dal naredit v PRIT hidravlika, kjer so res pridni , poceni in resnično pomagajo!
Ko pa je avto prvič videl malo vode in mogoče tudi soli so priklopi, kateri so pocinkano železo, dobili črne ošpice...

Razlog pa je v tem da so pocinkani vijaki ki jih kupujemo v merkurju.... zelo na tanko cinkani, samo 2 mikrona!
Ko pa sem vprašal za predračun z INOX priključki me je zvilo cca 260 EURO za dve cevi k jih vidite spodaj na sliki!
Seveda sem se odločil za alternativo, še enkrat sem vse skupaj raztavil, dal pocinkat k Marjanu Grašiču (sedaj je nanos cinka veliko debelejši) in še enkrat naprešal cevi na končnike....
Z rezultatom sem zadovoljen, jeah





- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
To pa bi lahko že vedeli vsi, da je inox že po defoltu drag ko sv...ja, sploh pa takšne specialne zadeve.
Kot si ugotovil je galvanizirano jeklo bistveno cenejše
Kot si ugotovil je galvanizirano jeklo bistveno cenejše

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
papi, tle je pa že škoda dat haubo sploh gor, hudo zgleda 


Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Zgleda super, ampak zanima me, zakaj toliko vakum cevk?
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6

Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Ena bi bila verjetno zadostidabi wrote:Zgleda super, ampak zanima me, zakaj toliko vakum cevk?

Powered by M.K.

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Haaa, ne ena definitivno nebi bila dovolj 
Fora je v tem da imam ITBje od motorja, in ta ima že po defoltu na vsakem ohišju 2 prilkučka za vakum
Iz vsakega ITBja sem en priključek porabil za servo zavoro (torej naredil 4 v 1)
Ostale 4 priključke pa sem združil (spet 4 v 1) in povezal na regulator za povratek goriva.
Croma; havbo torej v kot???

Fora je v tem da imam ITBje od motorja, in ta ima že po defoltu na vsakem ohišju 2 prilkučka za vakum

Iz vsakega ITBja sem en priključek porabil za servo zavoro (torej naredil 4 v 1)
Ostale 4 priključke pa sem združil (spet 4 v 1) in povezal na regulator za povratek goriva.
Croma; havbo torej v kot???


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Grega983; inox je drag ampak spet ne tolko!
Jaz imam ogromno zadev narejene z inoxa, in to zato ker zadevo k pobarvaš spet okrušiš,
in ko jo tretjič barvaš si že na denarju ki bi ga porabu za inox kos;)
No to je moje skromno razmišljanje, itak bo spet nekaj folka k se ne strinja....
Če ni z inoxa pa je iz aluminija
Vsekakor pa inox ni vedno dober ker je mehek! Glavne vijake k nosijo podvozje sem pustil original in pocinkal, drugo pa je pr meni čisto vse inox
Jaz imam ogromno zadev narejene z inoxa, in to zato ker zadevo k pobarvaš spet okrušiš,
in ko jo tretjič barvaš si že na denarju ki bi ga porabu za inox kos;)
No to je moje skromno razmišljanje, itak bo spet nekaj folka k se ne strinja....

Če ni z inoxa pa je iz aluminija

Vsekakor pa inox ni vedno dober ker je mehek! Glavne vijake k nosijo podvozje sem pustil original in pocinkal, drugo pa je pr meni čisto vse inox


Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Sam imam samo eno ta veliko vakum cev iz 4-rtega valja, potem original GM nepovratni ventil z eno cevko, na katero imam potem še zvezan regulator za gorivo. Drugače pa ja, če so cevke bile gor, bi jih itak moral blendirat!
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6
