Opel Kadett C TURBO

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by croma_man » 02 Apr 2013, 08:19

sej tak k vreme zgleda lahk bolide damo šele drugo leto na cesto :roll:
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 02 Apr 2013, 08:28

Ja sam res, snih snih snih.... :evil:
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 10 Apr 2013, 22:43

Ena od zadnjih zadev v motornem prostoru je bilo ponovno narediti cevi za hladilnik olja.
S prejšnjimi sem imel zanimivo izkušnjo!
Cevi s priklopi sem dal naredit v PRIT hidravlika, kjer so res pridni , poceni in resnično pomagajo!
Ko pa je avto prvič videl malo vode in mogoče tudi soli so priklopi, kateri so pocinkano železo, dobili črne ošpice... :evil:
Razlog pa je v tem da so pocinkani vijaki ki jih kupujemo v merkurju.... zelo na tanko cinkani, samo 2 mikrona!
Ko pa sem vprašal za predračun z INOX priključki me je zvilo cca 260 EURO za dve cevi k jih vidite spodaj na sliki!
Seveda sem se odločil za alternativo, še enkrat sem vse skupaj raztavil, dal pocinkat k Marjanu Grašiču (sedaj je nanos cinka veliko debelejši) in še enkrat naprešal cevi na končnike....
Z rezultatom sem zadovoljen, jeah :twisted:

Image

Image

Image
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by grega983 » 11 Apr 2013, 08:11

To pa bi lahko že vedeli vsi, da je inox že po defoltu drag ko sv...ja, sploh pa takšne specialne zadeve.
Kot si ugotovil je galvanizirano jeklo bistveno cenejše :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by croma_man » 11 Apr 2013, 09:25

papi, tle je pa že škoda dat haubo sploh gor, hudo zgleda :shock:
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by dabi » 11 Apr 2013, 10:42

Zgleda super, ampak zanima me, zakaj toliko vakum cevk?
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
dennis18
Posts: 419
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by dennis18 » 11 Apr 2013, 17:29

dabi wrote:Zgleda super, ampak zanima me, zakaj toliko vakum cevk?
Ena bi bila verjetno zadosti :)
Powered by M.K.
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 11 Apr 2013, 23:48

Haaa, ne ena definitivno nebi bila dovolj ;)
Fora je v tem da imam ITBje od motorja, in ta ima že po defoltu na vsakem ohišju 2 prilkučka za vakum ;)
Iz vsakega ITBja sem en priključek porabil za servo zavoro (torej naredil 4 v 1)
Ostale 4 priključke pa sem združil (spet 4 v 1) in povezal na regulator za povratek goriva.

Croma; havbo torej v kot??? :twisted:
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 11 Apr 2013, 23:52

Grega983; inox je drag ampak spet ne tolko!
Jaz imam ogromno zadev narejene z inoxa, in to zato ker zadevo k pobarvaš spet okrušiš,
in ko jo tretjič barvaš si že na denarju ki bi ga porabu za inox kos;)
No to je moje skromno razmišljanje, itak bo spet nekaj folka k se ne strinja.... ;)
Če ni z inoxa pa je iz aluminija :P
Vsekakor pa inox ni vedno dober ker je mehek! Glavne vijake k nosijo podvozje sem pustil original in pocinkal, drugo pa je pr meni čisto vse inox :twisted:
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by dabi » 12 Apr 2013, 10:50

Sam imam samo eno ta veliko vakum cev iz 4-rtega valja, potem original GM nepovratni ventil z eno cevko, na katero imam potem še zvezan regulator za gorivo. Drugače pa ja, če so cevke bile gor, bi jih itak moral blendirat!
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Post Reply