Opel Kadett C TURBO

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
kaj roke si tudi predelal? Tako kot OP?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Rok mi ni bilo potrebno predelati, ATS classic 8Jx13 točno pašejo spredaj brez distančnikovDS71 wrote:kaj roke si tudi predelal? Tako kot OP?

Spredaj pa so v planu dstančniki 20mm da kolo štrli ven tako kot zadaj

če pa bo kdo težil jih bom stran vzel


Re: Opel Kadett C 2.0 16V
@papi, če si hotel obdržati lovilec olja, bi samo vzel tesnilo od x20xev! Sam imam v dveh avtih navadno (diesel) tesnilo, edino v Calibri imam lovilec olja.
Drugače pa glede izpušnega kolektorja sem sam v dokaj podobni situaciji, namreč kolektorja ne dobim drugače ven, kot da vzamem motor ven. Imam pa sedaj še en problem, namreč nemorem niti menjat (izpušne) odmične brez da bi vzel motor ven!
Trobente pa zakon izgledajo!
p.s. Glede turbo, pa prvo bate moraš menjat, ojnice zdržijo do 300 ps!
Drugače pa glede izpušnega kolektorja sem sam v dokaj podobni situaciji, namreč kolektorja ne dobim drugače ven, kot da vzamem motor ven. Imam pa sedaj še en problem, namreč nemorem niti menjat (izpušne) odmične brez da bi vzel motor ven!

Trobente pa zakon izgledajo!
p.s. Glede turbo, pa prvo bate moraš menjat, ojnice zdržijo do 300 ps!

1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Hja sej vem sam so meli samo to od dizla 
Glede prisilnega polnjenja, vem ja da so bati prvo za menjat k so nižji če se ne motim .....
če pa se bom kdaj lotil bo to ROTREX, škoda mi je izpušnega kolektorje zato se nebi lotil turbaka.
Pa precej problem bi bil pr meni vse to preplest.... spredi je ful placa sam imma malo prostora za pridet od glave do predela pred motorjem...
Pri procharger pa je vse zelo enostavno in moja postavitev motorja je kod nalašč za to

Glede prisilnega polnjenja, vem ja da so bati prvo za menjat k so nižji če se ne motim .....
če pa se bom kdaj lotil bo to ROTREX, škoda mi je izpušnega kolektorje zato se nebi lotil turbaka.
Pa precej problem bi bil pr meni vse to preplest.... spredi je ful placa sam imma malo prostora za pridet od glave do predela pred motorjem...
Pri procharger pa je vse zelo enostavno in moja postavitev motorja je kod nalašč za to


-
- Posts: 129
- Joined: 07 Mar 2013, 16:34
- Avtomobil: Opel, Opel, Opel, Opel, ...., Renault
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Dobra Lima majster ! "Sredinski motor"
Kapo dol !


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Heee, hvalaDragonK8663K wrote:Dobra Lima majster ! "Sredinski motor"Kapo dol !

Zdej je težji zadi k spredi če je tank napolnjen




Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Port match-ing s pilo za motorke brusit, klasika!
hehe, zakon
hehe, zakon


Re: Opel Kadett C 2.0 16V
Če cvili potem slabo pili!
Nižje ga vpni v primež, da ne bo tk svinjsko cvilil! Bo boljš za ušesa in še prej boš fertik 


