Opel Kadett C TURBO

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by DS71 » 10 Mar 2013, 22:59

kaj roke si tudi predelal? Tako kot OP?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 11 Mar 2013, 00:10

DS71 wrote:kaj roke si tudi predelal? Tako kot OP?
Rok mi ni bilo potrebno predelati, ATS classic 8Jx13 točno pašejo spredaj brez distančnikov ;)
Spredaj pa so v planu dstančniki 20mm da kolo štrli ven tako kot zadaj :P
če pa bo kdo težil jih bom stran vzel ;)
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by dabi » 11 Mar 2013, 08:20

@papi, če si hotel obdržati lovilec olja, bi samo vzel tesnilo od x20xev! Sam imam v dveh avtih navadno (diesel) tesnilo, edino v Calibri imam lovilec olja.
Drugače pa glede izpušnega kolektorja sem sam v dokaj podobni situaciji, namreč kolektorja ne dobim drugače ven, kot da vzamem motor ven. Imam pa sedaj še en problem, namreč nemorem niti menjat (izpušne) odmične brez da bi vzel motor ven! :)
Trobente pa zakon izgledajo!

p.s. Glede turbo, pa prvo bate moraš menjat, ojnice zdržijo do 300 ps! ;)
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 11 Mar 2013, 09:38

Hja sej vem sam so meli samo to od dizla ;)
Glede prisilnega polnjenja, vem ja da so bati prvo za menjat k so nižji če se ne motim .....
če pa se bom kdaj lotil bo to ROTREX, škoda mi je izpušnega kolektorje zato se nebi lotil turbaka.
Pa precej problem bi bil pr meni vse to preplest.... spredi je ful placa sam imma malo prostora za pridet od glave do predela pred motorjem...
Pri procharger pa je vse zelo enostavno in moja postavitev motorja je kod nalašč za to ;)
DragonK8663K
Posts: 129
Joined: 07 Mar 2013, 16:34
Avtomobil: Opel, Opel, Opel, Opel, ...., Renault

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by DragonK8663K » 16 Mar 2013, 12:22

Dobra Lima majster ! "Sredinski motor" 8-) Kapo dol !
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 16 Mar 2013, 21:26

DragonK8663K wrote:Dobra Lima majster ! "Sredinski motor" 8-) Kapo dol !
Heee, hvala ;)
Zdej je težji zadi k spredi če je tank napolnjen :lol:
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 27 Mar 2013, 20:51

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by croma_man » 27 Mar 2013, 23:54

kwa ga piliš :D

100% pri stvari 8-)
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by kmetek » 28 Mar 2013, 00:26

Port match-ing s pilo za motorke brusit, klasika!

hehe, zakon :lol:
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by JureK » 28 Mar 2013, 09:46

Če cvili potem slabo pili! :) Nižje ga vpni v primež, da ne bo tk svinjsko cvilil! Bo boljš za ušesa in še prej boš fertik :)
Post Reply