Jure, pokličeš me v petek pa preveriš če sem za vikend v garaži. To soboto je velika verjetnost, da bova z mojstrom delala na elektriki
No, gajbo sem odpeljal k mojstru ličarju, da upraviči svoj sloves, ki je zelo dober. Planirano je bilo, da bo ta njegov projekt trajal okoli 2 meseca, zato sem se podstopil razdiranja nabavljenega i.e. motorja, ker je pač tipičen italjan in se je slinil na vsakem vogalu
Prejšnji lastnik je trdil, da je bil motor nekaj 10 kkm nazaj narejen na novo, da motor dela nenormalno dobro. Menjani naj bi bili bati, glavna gred, ventili, vsi ležaji. Se pravi, prava generalka in tako bi naj me v drobovju pričakala nestresna situacija. Jea right ......
Mojster mehanik ki je poznal zgodovino delte, v kateri je bil pred tem ta motor, je potrdil del o dobrem delovanju, pri delu o prevoženih kilometrih po generalki pa je molčal.
Pacient, preden je šel v operacijsko mizo ...
T25 - meni osebno je šlo na jok, ko sem gledal tega majhnega polžeka
TB03 33 z izpušnim kolektorjem od frgazerce, ki se mi je kar tako vlačila po garaži ter delala gužvo
No. 1 protistresna metoda. J..eš cigarete, j...eš opazovanje rib v akvarju, this is the sh..t
Po nekaj malo porabljenega časa še vedno nisem vedel kaj gledam.
Ležaji skoraj novi .....
Turbina kot da bi bila iz tovarne ...
Izpušni kolektor nikoli povarjen in še vedno tesni kot nov ...
Nad videnim niti nisem bil tako zgrožen. Turbina po toliko letih pač ne more biti nova, ležaji so bili mogoče nek škart.
No tako sem se tolažil, dokler nisem vse te krame spravil do mehanika.
Mož je zadevo razparceliral čisto do konca in omenil sledeče težave:
- v originalu so bati premera 84 mm, po novem so premera 84.80 mm,
- bati so kot kaže od NA motorja, zaradi oblike pa zna imeti motor preveliko kompresijo,
- glavna gred je fasala in se jo bo verjetno dalo porihtati samo s poliranjem,
- vodila ventilov so hin,
- začni iskati novo turbino in zrihtaj izpušni kolektor.
Očitno je teorija o prevoženih nekaj 10kkm po generalki padla v vodo
Jaoooooooooooooooo
Oljnata pornografija na škodo mojih živcev in denarnice .....
Ker je bil očitno največji problem pri batih, sem se odločil, da se v blok vgradi puše, ki bodo standardne dimenzije, tako da lahko vgradim originalne bate za i.e. turbo motor.
Na žalost batov iz frgazer motorja ni šlo uporabiti, saj bi imel motor z njimi preveliko kompresijo.
V glavnem, glava se je dala obnoviti (novi sedeži ter vodila ventilov, ravnanje glave), vgradile so se puše, glavno gred smo rešili s poliranjem, nabavili so se zelo lepi rabljeni bati za i.e. turbo.
Menjali so se tudi vsi ležaji ter tesnila.
Slik obnavljanja motorja nimam, ker je pač to delal mojster v Skaručni, mene pa je čedalje bolj mučilo pomanjkanje časa, tako da bom kasneje objavil samo končni izdelek.