Lancia Delta HF Turbo

User avatar
papi
Posts: 2199
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by papi » 07 Feb 2013, 04:53

Ma sploh ne veste kak užitek je rešit avto, ko že veš da nima več šans,
in pol ga rešiš in ti še dobro služi ;)

evo dokaze ;9 upam da grega983 ne bodo motle te dve slike ;)
Image

Image
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Feb 2013, 07:03

Njet probljem :)

Res bi bilo lažje in tudi ceneje eno dobro 16v integrale ali EVO nabaviti.
Ampak kot sem rekel, veselica je, ko se človek zaljubi v kos pleha. Na žalost je bil v mojem primeru to ena bolj gnilih primerkov na trgu, pa še kasneje sem je 3/4 zamenjal :D
Pridejo pa sedaj manj rjavi detajli na vrsto, ob katerih pa so se mi lasje še bolj nježili :shock:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Feb 2013, 19:57

Med vso to hektiko okoli rje sem pričel tu pa tam misliti tudi na tiste umazane detajle, ki jih je tudi potrebno urediti

Dokaj hitro sem iz firbca popedenal originalni pločevinasti rezervoar, povariti je bilo potrebno sprednji odbijač, ki je bil nekoliko preveč rabljen, ker pod zadnjo vezno steno ni več ušesa za vleko drugih vozil, sem zablindiral luknjo v zadnjem odbijaču, poleg tega pa je bilo potrebno na požarni steni še pripraviti pritrdilno mesto za nosilec motorja. Tip motorja se je namreč spremenil, nov motor pa ima dodaten nosilec.

Plehnat rezervoar
Image
Image
Image
Image
Image

Na zobati letvi so bile menjane obe manšeti, drobovje pa temeljito namazano
Image

Naročil sem in po dolgem čakanju tudi dobil garnituro powerflex selenov. NIsem pa bil najbolj srečen, ko sem ugotovil, da sem dobil 3 selene s pušo premera 12 mm in enega s premerom 14 mm. 12 mm je dimenzija za 1.6 turbo, 4wd ter 8 in 16v integralke, 14 mm pa imajo premer seleni za evo delte. No, ker me je konkretno mučilo pomanjkanje časa ter volje, sem zadevo rešil kar nekaj kasneje. Fantje pri IK Sportu so bili korektni in so po nekaj malega sitnarjenja upoštevali reklamacijo, čeprav je bil to zajebek proizvajalca
Image

Kot že omenjena ojačitev na požarni steni za dodaten nosilec motorja
Image
Image

Popravilo nekoliko preveč rabljenega odbijača
Image
Image
Image

Custom zadnji odbijač
Image


Pričel sem tudi obnavljati podvozje - v prvi vrsti razdirati, da se bo vse očistilo, prebarvalo, galvaniziralo, potrošni material menjal, nekaj delov pa se bo zamenjalo na račun drugačnih sprednjih diskov

sprednji levi vogal
Image


most z vsem drobovjem
Image
Image



Veliko od tega drobovja sem dal galvanizirati. Sicer je fabriško večino stvari galvanizirano rumeno, moja malenkost pa si zaželela belo in tako je obveljalo
Image

Očiščeni in na novo pobarvani kosi podvozja
Image
Image

in pa pleško v akciji :oops:
Image

Fantastično stanje mehanizma za ročno :lol:
Image
Image

Nekaj končnega rezultata za pokušino :D
Image
Last edited by grega983 on 07 Feb 2013, 21:10, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 07 Feb 2013, 20:03

U nulo si tole zrihto! :shock:
Kdaj boš v delavnici, da pridem pogledat?
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Feb 2013, 20:16

Vse te mehanske drobnarije sem rihtal, ko sem potreboval odmor od rje in sem iskal voljo za nadaljne podvige.

No in ko je bila streha 2.0 nameščena ter preden sem rjo spravil h kleparju, sem se spravil prebarvati motorni prostor.
Ja, kot nekateri že veste, zadeva bo dobila čisto novo barvo. Iz neznanega razloga že dolgo časa fantaziram o EVO 2 delti, predzadnji seriji, ki so jo sestavili leta 94 v 177 primerkih - DEALERS COLLECTION. Ker so cene teh primerkov nehumane, barva na njih pa fenomenalna, sem to barvo poiskal v Lanciinem katalogu barv ter nabavil zalogo za prebarvati celotno notranjost. Koda barve je 126, če že koga rajca kaj z njo barvati :D

Tesnilna masa na spojih v motornem prostoru
Image

Po treh slojih baze ter dveh slojih laka je bil rezultat sledeč
Image
Image
Image
Image

Madoniš, skakal sem naokoli od sreče, da je barva izpadla tako kot je :D


Ko je klepar naredil svojo magijo, sem pobarval še potniško kabino
Image
Image


Fabriško so imele vse delte potniško kabino pobarvano v temeljni sivi barvi, moja malenkost pa je to prebarvala čisto za dušo :D
Last edited by grega983 on 07 Feb 2013, 20:30, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Feb 2013, 20:28

Jure, pokličeš me v petek pa preveriš če sem za vikend v garaži. To soboto je velika verjetnost, da bova z mojstrom delala na elektriki :)

No, gajbo sem odpeljal k mojstru ličarju, da upraviči svoj sloves, ki je zelo dober. Planirano je bilo, da bo ta njegov projekt trajal okoli 2 meseca, zato sem se podstopil razdiranja nabavljenega i.e. motorja, ker je pač tipičen italjan in se je slinil na vsakem vogalu :oops:
Prejšnji lastnik je trdil, da je bil motor nekaj 10 kkm nazaj narejen na novo, da motor dela nenormalno dobro. Menjani naj bi bili bati, glavna gred, ventili, vsi ležaji. Se pravi, prava generalka in tako bi naj me v drobovju pričakala nestresna situacija. Jea right ......
Mojster mehanik ki je poznal zgodovino delte, v kateri je bil pred tem ta motor, je potrdil del o dobrem delovanju, pri delu o prevoženih kilometrih po generalki pa je molčal.



Pacient, preden je šel v operacijsko mizo ...
Image
Image

T25 - meni osebno je šlo na jok, ko sem gledal tega majhnega polžeka :lol:
Image


TB03 33 z izpušnim kolektorjem od frgazerce, ki se mi je kar tako vlačila po garaži ter delala gužvo
Image


No. 1 protistresna metoda. J..eš cigarete, j...eš opazovanje rib v akvarju, this is the sh..t :lol:
Image

Po nekaj malo porabljenega časa še vedno nisem vedel kaj gledam.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Ležaji skoraj novi .....
Image
Image

Turbina kot da bi bila iz tovarne ...
Image
Image

Izpušni kolektor nikoli povarjen in še vedno tesni kot nov ...
Image


Nad videnim niti nisem bil tako zgrožen. Turbina po toliko letih pač ne more biti nova, ležaji so bili mogoče nek škart.
No tako sem se tolažil, dokler nisem vse te krame spravil do mehanika.

Mož je zadevo razparceliral čisto do konca in omenil sledeče težave:
- v originalu so bati premera 84 mm, po novem so premera 84.80 mm,
- bati so kot kaže od NA motorja, zaradi oblike pa zna imeti motor preveliko kompresijo,
- glavna gred je fasala in se jo bo verjetno dalo porihtati samo s poliranjem,
- vodila ventilov so hin,
- začni iskati novo turbino in zrihtaj izpušni kolektor.

Očitno je teorija o prevoženih nekaj 10kkm po generalki padla v vodo :twisted:

Jaoooooooooooooooo
Oljnata pornografija na škodo mojih živcev in denarnice .....

Ker je bil očitno največji problem pri batih, sem se odločil, da se v blok vgradi puše, ki bodo standardne dimenzije, tako da lahko vgradim originalne bate za i.e. turbo motor.
Na žalost batov iz frgazer motorja ni šlo uporabiti, saj bi imel motor z njimi preveliko kompresijo.

V glavnem, glava se je dala obnoviti (novi sedeži ter vodila ventilov, ravnanje glave), vgradile so se puše, glavno gred smo rešili s poliranjem, nabavili so se zelo lepi rabljeni bati za i.e. turbo.
Menjali so se tudi vsi ležaji ter tesnila.
Slik obnavljanja motorja nimam, ker je pač to delal mojster v Skaručni, mene pa je čedalje bolj mučilo pomanjkanje časa, tako da bom kasneje objavil samo končni izdelek.
Last edited by grega983 on 07 Feb 2013, 21:49, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Feb 2013, 21:25

Ravno ko sem bil že sredi najbolj intenzivnega razmišljanja o ponovni nabavi drugega motorja (tokrat kar 2.0 8V turbo ?), me je klical ličar in mi malo razkazal nek vmesni rezultat :P

Vse poslikano se je takole zorilo v šprickitu nekje 2-3 tedne
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Madoniš, končno se je videla luč na koncu tunela, kar sem nujno potreboval po vseh pi...jah z motorjem :oops:


Konec januarja 2012 je bil avto ličarsko končan, moja malenkost pa srečna kot radio :D
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Ko je bil avto na dvorišču pred garažo, so se tlakovci okoli njega obrabili, ker sem toliko časa čisto srečen hodil naokoli in ocenjeval to mojstrovino :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by lancia hf » 07 Feb 2013, 21:36

Pa menda ja nisi pustil luknjo v zadnjem odbilaču zaflikano :shock:
Ta avto bo pa res nekaj posebnega
Kot moj v crash-ih :lol:
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by DS71 » 07 Feb 2013, 22:37

kako pa kej tvoji psihološki izvidi ...si uredu drgač? :lol:

vsaka ti dala ej ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Feb 2013, 22:49

DS71 wrote:kako pa kej tvoji psihološki izvidi ...si uredu drgač? :lol:

vsaka ti dala ej ;)

Vredu sem, če to sprašuješ :D :D :D :D :D

Več kot očitno je, da smo deltaši vsi po vrsti pacienti posebne vrste :lol: :lol: :lol:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply