The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 193
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 29 Apr 2025, 20:36

Hvala za nasvet, bom sprobal. :thumbup:
Ruzo
Posts: 193
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 30 Apr 2025, 20:14

Evo, kabli imajo kapice 1kohm in 5kohm tako da sem naredil še enkrat zaključke in probal pa je bilo isto. Potem sem probal še s starimi svečkami, ki so 1kohm in dobil konstantno iskro. Tine, dolzen sem ti pivo, hvala ti. :thumbup:

Zamenjal sem štarter in vložek, sedaj verglam na 300rpm 8-) :

Image

Nalil sem tekočine, še enkrat preveril vse in voila:

https://youtube.com/shorts/Je5cLQU0Xdg? ... C-0E5lVKNk

Dela!! :shock: Sicer ji manjkajo dobre nastavitve ampak po 8ih letih se ne pritožujem :thumbup: :thumbup: Ne delajo mi števci tlaka, temperature olja, spustil mi je ror od vode ko se je ogrela in podobne nebuloze, zategnit sem moral jermen kar se sliši na posnetku ampak zmaga je naša. Recimo.. :lol:

Zdaj sem na takem stanju, moram dobiti stroboskop da nastavim TDC, potem pa dalje:

https://youtu.be/la0QFYXLw_Q?si=n3IjynCSbo2WFerp
User avatar
L4UK0
Posts: 3146
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by L4UK0 » 30 Apr 2025, 23:04

Zmagaaaa! Bravo! :clap:
Image
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: The (Inte)grale project

Post by Tine » 01 May 2025, 08:05

Bravo!
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 280
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: The (Inte)grale project

Post by Peeping_Tom » 08 May 2025, 14:27

Lep projekt, in tudi malce pomirjajoč za nas, da obstaja alternativa, ko nam bodo po 50+ letih začeli počasi odpovedovati papirnati upori in kondenzatorji in tuljavice v L-Jetronicih.... :P
Ruzo
Posts: 193
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 10 May 2025, 10:55

Jetronici znajo počasi res postajati problematični, se mi zdi da manjka človek ki bi se poglobil v te vbrizge in jih znal popravljati. Poslovna ideja za nekoga mogoče? :)

Kupil sem nove svečke, originalne, rezistorske z 1kohm in ugotovil da spet nimam stabilne iskre. :lol: Meritev starih (tistih ki so ble prej v motorju, pred generalno) je pokazala da so 6kohm katere imajo super iskro, tako da zgleda dela samo s takimi svečkami. Tuljava je zgleda zelo občutljiva na to. Moram naročiti 6kohm svečke :roll:

Dobil sem stroboskop:

Image

Sposodil/naredil sem si adapter za urico, katerega ušraufaš v odprtino za svečko:

Image

In tako določil gornjo mrtvo točko na kompresijskem ciklu 1. cilindra:

Image

Naredil sem si kazalček, katerega sem poravnal z alkoholcem narisano oznako na jermenici odmične, ko je bat na vrhu:

Image

V Tunerstudiu sem določil fiksen predvžig na 0°, nato pa z odšraufanimi svečkami in odklopljenimi varovalkami za injektorje in pumpo zavrtel motor in na stroboskop preveril kje je vžig. Pred tem sem odstranil kapice za svečke, kot je Tine omenil z rezistorskimi kapicami stroboskop ne dela:

Image

Prej sem imel nastavljeno pozicijo zoba za vžig 90° (10 zob stran od "praznega zoba", 9 gapov), po nastavitvi s stroboskopom sem na 96,3°. Ko sem nastavil TDC pozicijo sem vrnil nazaj nastavitve vžiga na tabele in še enkrat zalaufal.
Motor zdaj teče veliko bolj mirno (brez tresljajev) in veliko bolj odzivno kot prej (se pozna lajšane komponente, liči na kroslo :thumbup: ). Imam pa problem, da ne laufa lepo pod 2k rpm, če spustim gas ugasne. Če držim gas odprt živi ampak "prebavlja", ne teče lepo.

Probal sem iz sekvence prestaviti na batch strategijo vbrizga (s sumom da mogoče šprica v napačnem ciklu) kar je malenkost izboljšalo situacijo (bolj "smooth"laufa), odvil sem tudi idle vijak na loputi da dobi več zraka v prostem teku, kar je ponovno imalenkost izboljšalo situacijo. Svečke so črne, tako da iz vsega tega sklepam da ga zaliva. Ko sem hotel zmanjšati bencin v VE tabeli sem opazil da se mi je ugasnil laptop in kasneje videl da mi je crknil adapter, tako da zdaj rabim nov adapter za laptop da lahko nadaljujem. :roll:

Kolega (hvala!) :thumbup: mi je iz temperaturno obstojne smole sprintal konektor za temperaturni senzor števca vode:

Image

In čepke, kateri držijo cevko/zajlo. Original so bele, ampak nisem hotel težiti več potem naprej, že tako se je potrudil da je print res vrhunski:

Image

Popravil sem tudi števec tlaka in temperature olja, katere sem narobe priklopil :lol: , zdaj imam tlaka res dovolj, na 2k rpm recimo 4bare za kar sem izredno zadovoljen.

Zaenkrat jo še nisem zaribal, bomo videli kaj bo ko dobim adapter. :lol:

Lp!
sablac
Posts: 205
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 17 May 2025, 18:12

od zadnjega obiska foruma vidm ful napredka :clap: . mater je blo brat napeto kot kako kriminalko... :geek:
pol pa vidiom da laufa :D
sem se jaz vesel.
lp
Post Reply