Opel Kadett C 1978 4vratni limo

User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Peeping_Tom » 18 Apr 2025, 12:09

Fleko wrote: 18 Apr 2025, 09:38 BMW-ji e36 in mlajši imajo 5. prestavo direktno - 1:1, vsi starejši - e30,21,28,... imajo 4. prestavo 1:1.
Exactly, saj starejši tak niso imeli 5. brzine ;)
Število prestav tak nima veze, ampak pravilo je, da je 1:1 tista v kateri se bo predvidoma delalo največ km, ker je najmanj izgub :P
In kolikor se spomnim iz glave, ima najvišjo brzino večina avtov 1:1, ne glede na to a je 3, 4 ali 5 gang (6. je pa res ponavadi OD, ampak to so zaj že drugi standardi)


Teoretično bi za OHV itak rabil nekaj z relativno lahkim overdrivom, ker tistih 60Ps vseeno nima toliko moči, da bi gnal to nadvse aerodinamično karoserijo z ne vem kakšno brzino :lol: :lol:

Smo pa pozabili na električne overdrive škatlice, ki se montirajo na izhod iz menjalnika - vem da so bile na enih Volvotih - pa na ene par precej redkih oplih...
To bi po mojem bila precej bolj elegantna rešitev. 8-) Če jo kje najdeš, seveda...
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Fleko » 22 Apr 2025, 13:14

e30,21,28 so vsi imeli 5 prestav.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 22 Apr 2025, 14:00

E21 je mel samo če si doplačal (in ni velik folka doplačalo)

Tole so variante menjalnikov in razmerji za E21:
Image

Smo pa že kar orng z teme zašli pomjem, bodi dovolj... :broken:
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Peeping_Tom » 22 Apr 2025, 23:19

pero27 wrote: 22 Apr 2025, 14:00 Smo pa že kar orng z teme zašli pomjem, bodi dovolj... :broken:
Eh, samo skušamo najti rešitev za večni problem kadettove prekratke 4. brzine :D
No če bi obstajala racionalna in relativno dostopna rešitev, bi jo švabi že davno zgruntali... Ampak ni nič, razen tistega prešvasanega zvona na g240.... :wtf:


Je pa tudi res, da je orodje in znanje danes dosti bolj dostopno, mogoč se pa najde kakšna ideja. Men je še vedno najbolj všeč daljši diff, pa tud najmanj invazivno bi bilo.

In zdaj bom iz čiste hudobije pripopal gor sliko, kako je to z 2.0E, Getragom 265 in 3,44 diffom 8-)
Image

No je pa tud res, da se CIH bistveno manj rad vrti kot OHV, tak da je operacija bolj nujna...
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 23 Apr 2025, 09:01

Solex še vedno malenkost trokira pod nizkimi obrati, ampak je že dosti boljše.

Hvala vsem za debato, nič preveč povedanega :D

Za menjalnik sem malo pregledal po netu in vprašal hrvate, jih ima ene par G240 na 1.2 motorjih, ampak je kar nekaj dela (adapter plata, kardan...eni tudi vozijo s tamalimi 1.2 aksami, baje brez problemov). Najmanj pa mi je pri tej opciji všeč to, da je zvon getraga dosti večji, in gleda ven iz podvozja, vbistu sedi nižje od izpušne cevi, jaz pa na svojih rezanih vzmeteh in zaenkrat še oem amortizerjih nebi tega probal. Plus kvaliteta cest po katerih se največ vozim je obupna, cene getragov so šle pa v nebesa :crazy:

Opcija podaljšat vsak zobnik v menjalniku je pa verjetno zelo optimističen podvig, da o financah sploh ne govorimo :wtf:

V oplovem katalogu sem zasledil da so diffi na 1.2 bili 4.11:1 in 4.375:1, ta drugi verjetno samo za avtomatike in mogoče 1.0 motorje, ampak bog vedi kaj je na avtu po 46 letih, tako da bi bilo najlažje res it na to opcijo, Hvala @JBezek, imajo res 3.70 ratio komplet za male akse. Če ne to, so pa 1.6 akse pri hrvatih kar pogoste in ne spet tako drage.

Pred prazniki sem dobil tudi desni krom retrovizor, ki so res dragi zadnje čase, jaz sem plačal samo 15eur - no sem moral vzet zraven še 3 leve ampak sej dokler je v glavi poceni je tut v praksi al kako :lol:

Ena slika ponedeljkovega kroženja:
Image

Sem pa na izposojo dobil tole, in morem rečt, da me po testnem montiranju zelo mika :D
Image
Image
Prej mi je bilo bolj všeč nekaj takega
Image
(golf 1 front lip me ne zanima ), ampak je kamei manj agresiven po moje, in še ta plug imajo samo na nizozemskem (nima papirjev, naredil so samo cca 100kosov lani) in ne morem probat na svojem. Kamei mi tudi ni bil všeč sam po sebi, ampak kot pri večini delov, ko probaš, dejansko vidiš...
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 23 Apr 2025, 09:09

Če boš mel kdaj res željo montirat getrag 240 na ta mlinček, potem je brezveze da kupuješ oplovega, ker je, kot si rekel, drag ko žafran. Ker v vsakem primeru rabiš adapter plato raje vzameš getrag 240 iz bmw e30 m10 mašine, jih dobiš za 50-100€ kolkor hočeš v dobrem stanju. ;)

Prestavna razmerja (tazadnje je rikverc):
Image
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 23 Apr 2025, 10:10

Hvala, super info. Kot sem reku, zaenkrat bo tako ostalo tako kot je, če pa že, se bi pa najprej raje z diffom poigral, pa videl...
Sem na krausse preveril, imajo ''opel getrag240 mounting kit'', torej adapter plato, kardan, nosilce, kuplungo, potisni l. in vse ostalo razen samega menjalnika, za nizko ceno 1270eur plus nekje 50 eur poštnine :crazy: :lol:
Post Reply