Nekaj pa je.
Motorni štrom:
ECU:
Kot že omenjeno sem si kupil ECU EFIgnition46, ki je klon Megasquirt-a 2. ECU sem zbral zaradi tega ker laufa na Tunestudiu, kateri ima dovolj veliko bazo znanja za take ki nimamo pojma kaj delamo.

Tisti ki so delali ECU so se pa potrudili pri dizajnu, tako da je ECU v bistvu dobro zapakiran MS2, s tem da je poceni, takrat je prišel z osnovnim kablovjem okoli 250eur.
Lambda:
ECU nima kontrolerja za lambdo zato sem potreboval še to. Kupil sem Spartan 3, kateri naj bi imel najhitrejše odčitavanje signala na trgu, vsaj tako oglašujejo. Forumi pohvalijo, tako da bomo videli. Skupaj z Bosch LSU 4.9 senzorjem sem dal okoli 150eur.
Knock:
Še ena stvar, ki jo ECU nima je knock conditioner (pretvornik signala senzorja v 5v signal, ki ga ECU bere). Kupil sem KnockSenseMS s kablom za 120eur. Zadeva ni samo plug and play, nastaviti bo treba občutljivost signala. Po nastavitvi zadeva dela bp, kar je najti po forumih. Plan je nastaviti knock na dynotu, do takrat ga verjetno ne bom uporabljal. No, probal bom če mi rata..
Senzor sem uporabil od EVO2, ki je na bloku, namesto na glavi, kar je boljša pozicija (ni toliko ropotanja/šuma kot pri ventilih)
MAP:
Senzor vstopnega tlaka ostane originalen. Slabost je da meri samo do 1bar nadtlaka, kar je za začetek dovolj, za naprej sem videl da prodajajo tudi 3bar MAP, ki je razen območja tlaka identičen originalnemu.
TPS:
Senzor lopute/gasa ostane original Weber.
IAT, CLT, Idle valve:
Senzorja temperature in vstopnega zraka ostaneta original, prav tako ventil prostega teka.
TDC:
Senzor glavne gredi ostane original, s to razliko da namesto originalnih 4 zob zdaj more prebrati 35 zob v 1 obratu.
CAM:
Senzor pozicije odmične sem pobral originalen iz fertajlerja, kateri zdaj služi samo temu.
Overboost:
Namesto originalnega sem uporabil Pierburg od VW, kateri stane 20eur. Originalnega se dobi za okoli 200eur, če ga dobiš.
Injektorji:
Kot rečeno so od Astre VXR (470cc), za začetek dovolj, če bo treba kdaj se zamenja. Vbrizg bo sekvenčen (vsak cilinder posebej-nižja poraba)
Tuljava:
Razmišljal sem od COP ali tuljavah na svečkah in sekvenčen vžig (vsako svečko pališ posebej). Namesto tega sem se raje odločil za pametno VW tuljavo in wasted spark varjanto (pališ 1,4 in 2,3 naenkrat, tako da gre ena iskra za brezveze). Za ta projekt bo vrh glave, po prebranem ne vidim smisla v sekvenci za to kar jaz rabim.
Treba je nakoncu vse to skupaj zvezat. Jaz sem na začetku otrokom ukradel barvice in si narisal shemo (ne znam tega risat na kompu jbg.
Potem sem na original pladenj zbasal ECU, Knocksense in lambdo.
In potem se začne tole štrikanje, jaz sem na začetku razvrstil kaj kam gre in na približno s krep papirjem povil tako da je držalo skupaj
Potem na avto in vse skupaj popravit, pa še enkrat na avto, da so bili razvodi OK. Dodati še kable za rele, pluse in minuse in vse skupaj pororčkati:
In spoje povit s trakom.
Potem pa spet na avto in porezati vse skupaj na pravo dolžino, sledi krimpanje vseh konektorjev. Jaz sem si naročil gumice za Bosch konektorje, kateri so večinoma na avtu in pa nove konektorje. Tako nekako gre vrstni red
In potem s konektorji
In tako naprej dokler ne zmečeš gor vsega. Jaz sem dodal še rele za obratomer in z ECUjem nameravam prižigat originalno overboost lučko na števcu. In po novem napajam tuljavo z motorne veje ne iz ostalega kot je original. Original konektor bom začepil.
Releji so novi Bosch:
Kar sem opazil da je pomembno oz kaj sem guglal.
TDC, CAM in Knock signali so pomembni, zato morajo biti kabli oplaščeni, plašč pa priklopljen na maso nekje blizu ECUja, da ne pride do motenj signala.
Mase vseh senzorjev morajo iti na ECU, da ne prihaja do motenj pri odčitavanju.
Masa vseh ostalih stvari je najboljše da so skupaj nekje na motorju.
Polariteta (kam gre kater kabel) TPS, MAPa je pomembna, čene lahko skuriš ECU port.
Dovolj veliki preseki kablov.
Vse skupaj sem potem zalaufal z nekim 12v adapterjem in naložil nastavitve, ki mislim da so prave za vžgati tole kanto.

rele plošča dela, outputi delajo, tako da dobro kaže. Še senzoriko moram skalibrirati pa je praktično good 2 go.
Napeljava je narejena tako, da je plug and play v originalno napeljavo. Če se hoče it na original se zadevo odklopi in priklopi originalno gor, ki je ostala nedotaknjena.