The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 14 Nov 2024, 22:10

Načeloma je plan tak, da bi jo rad sam zalaufal in spravil vsaj do tega da jo ulavfam na cesti. Upam seveda da mi uspe.. Kasneje pa s to konfiguracijo turbine na valarje z nekom ki ve kaj dela. Me zanima ali moje dodelave na samem motorju doprinesejo kaj ali je bil trud za brezveze. :) Kasneje menjava turbine in ostalega pa ponovno na valarje.

Za neoriginal elektronike razumem polemiko, se nebi posluževal tega tudi sam, če nebi kolega laufal Corradota že kar nekaj let na ruskem klonu megasquirta. Pri tem mojem so se potrudili pri dizajnu PCBja in waterproof ohišja tako da mislim da bo ok. Če se bo ECU izkazal za problematičnega bom seveda zamenjal.
Malo je jeba, ker sem moral dokupit dodatni knock conditioner, katerega je treba še nastavit na tapravo frekvenco in pa nima direktnega priklopa za lambdo, tako da sem dokupil Spartan 3, kateri naj bi imel najhitrejše odčitavanje signala na trgu. Vsaj takrat je imel.. Bomo videli, v bistvu komaj čakam da pridem do elektronike, teh hladilnikov, avspuhov, ipd. sem že malo sit. :lol:

S Filipom sva našla pravi set za obnovo čeljusti, tako da imam zdaj to ready. Čakam taprave vijake...

Image

Takole pa zgleda zdaj brez hladilnikov s staro turbino. Cevi so z izjemo MAP senzorja na svojem mestu:

Image

Dobil sem tudi KN filter in vse tekočine, počasi zmanjkuje robe za kupit. Hvala bogu. :lol: Aja pa probal sem, če se motor še vrti in tudi to hvala bogu še ni zapikalo od stanja :lol:
sablac
Posts: 204
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 25 Mar 2025, 18:21

kaj novega :?:
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 30 Mar 2025, 00:40

Nekaj pa je. :)

Motorni štrom:

ECU:
Kot že omenjeno sem si kupil ECU EFIgnition46, ki je klon Megasquirt-a 2. ECU sem zbral zaradi tega ker laufa na Tunestudiu, kateri ima dovolj veliko bazo znanja za take ki nimamo pojma kaj delamo. :lol: Tisti ki so delali ECU so se pa potrudili pri dizajnu, tako da je ECU v bistvu dobro zapakiran MS2, s tem da je poceni, takrat je prišel z osnovnim kablovjem okoli 250eur.
Lambda:
ECU nima kontrolerja za lambdo zato sem potreboval še to. Kupil sem Spartan 3, kateri naj bi imel najhitrejše odčitavanje signala na trgu, vsaj tako oglašujejo. Forumi pohvalijo, tako da bomo videli. Skupaj z Bosch LSU 4.9 senzorjem sem dal okoli 150eur.
Knock:
Še ena stvar, ki jo ECU nima je knock conditioner (pretvornik signala senzorja v 5v signal, ki ga ECU bere). Kupil sem KnockSenseMS s kablom za 120eur. Zadeva ni samo plug and play, nastaviti bo treba občutljivost signala. Po nastavitvi zadeva dela bp, kar je najti po forumih. Plan je nastaviti knock na dynotu, do takrat ga verjetno ne bom uporabljal. No, probal bom če mi rata..
Senzor sem uporabil od EVO2, ki je na bloku, namesto na glavi, kar je boljša pozicija (ni toliko ropotanja/šuma kot pri ventilih)
MAP:
Senzor vstopnega tlaka ostane originalen. Slabost je da meri samo do 1bar nadtlaka, kar je za začetek dovolj, za naprej sem videl da prodajajo tudi 3bar MAP, ki je razen območja tlaka identičen originalnemu.
TPS:
Senzor lopute/gasa ostane original Weber.
IAT, CLT, Idle valve:
Senzorja temperature in vstopnega zraka ostaneta original, prav tako ventil prostega teka.
TDC:
Senzor glavne gredi ostane original, s to razliko da namesto originalnih 4 zob zdaj more prebrati 35 zob v 1 obratu.
CAM:
Senzor pozicije odmične sem pobral originalen iz fertajlerja, kateri zdaj služi samo temu.
Overboost:
Namesto originalnega sem uporabil Pierburg od VW, kateri stane 20eur. Originalnega se dobi za okoli 200eur, če ga dobiš.
Injektorji:
Kot rečeno so od Astre VXR (470cc), za začetek dovolj, če bo treba kdaj se zamenja. Vbrizg bo sekvenčen (vsak cilinder posebej-nižja poraba)
Tuljava:
Razmišljal sem od COP ali tuljavah na svečkah in sekvenčen vžig (vsako svečko pališ posebej). Namesto tega sem se raje odločil za pametno VW tuljavo in wasted spark varjanto (pališ 1,4 in 2,3 naenkrat, tako da gre ena iskra za brezveze). Za ta projekt bo vrh glave, po prebranem ne vidim smisla v sekvenci za to kar jaz rabim.

Treba je nakoncu vse to skupaj zvezat. Jaz sem na začetku otrokom ukradel barvice in si narisal shemo (ne znam tega risat na kompu jbg. :lol:

Image

Potem sem na original pladenj zbasal ECU, Knocksense in lambdo.

Image

In potem se začne tole štrikanje, jaz sem na začetku razvrstil kaj kam gre in na približno s krep papirjem povil tako da je držalo skupaj

Image

Potem na avto in vse skupaj popravit, pa še enkrat na avto, da so bili razvodi OK. Dodati še kable za rele, pluse in minuse in vse skupaj pororčkati:

Image

In spoje povit s trakom.

Image

Potem pa spet na avto in porezati vse skupaj na pravo dolžino, sledi krimpanje vseh konektorjev. Jaz sem si naročil gumice za Bosch konektorje, kateri so večinoma na avtu in pa nove konektorje. Tako nekako gre vrstni red

Image

In potem s konektorji

Image

In tako naprej dokler ne zmečeš gor vsega. Jaz sem dodal še rele za obratomer in z ECUjem nameravam prižigat originalno overboost lučko na števcu. In po novem napajam tuljavo z motorne veje ne iz ostalega kot je original. Original konektor bom začepil.

Image

Releji so novi Bosch:

Image

Image

Image

Kar sem opazil da je pomembno oz kaj sem guglal. :lol:
TDC, CAM in Knock signali so pomembni, zato morajo biti kabli oplaščeni, plašč pa priklopljen na maso nekje blizu ECUja, da ne pride do motenj signala.
Mase vseh senzorjev morajo iti na ECU, da ne prihaja do motenj pri odčitavanju.
Masa vseh ostalih stvari je najboljše da so skupaj nekje na motorju.
Polariteta (kam gre kater kabel) TPS, MAPa je pomembna, čene lahko skuriš ECU port.
Dovolj veliki preseki kablov.

Vse skupaj sem potem zalaufal z nekim 12v adapterjem in naložil nastavitve, ki mislim da so prave za vžgati tole kanto. :lol: rele plošča dela, outputi delajo, tako da dobro kaže. Še senzoriko moram skalibrirati pa je praktično good 2 go. :thumbup:

Image

Napeljava je narejena tako, da je plug and play v originalno napeljavo. Če se hoče it na original se zadevo odklopi in priklopi originalno gor, ki je ostala nedotaknjena.
Last edited by Ruzo on 30 Mar 2025, 02:02, edited 2 times in total.
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 30 Mar 2025, 01:10

Ker sem mal prtegnjen sem se spravil glihati hladilna rebra na hladilnikih. :broken: predhodno sem jih speskal, tako da sem si potružil čepe in jih podihtal. 2 imam fertik, vodnega še morem. Greh mi je zvite štrihati jbg. :lol:

Image

Image

Ker imam po novem malo več varovalk sem moral najti mesto za rele ploščo, ki je na mestu originalnih 2 relejev. Čeprav je made in china zgleda čisto italjansko. :lol:

Image

Image

Ko sem delal nosilec za rele ploščo sem našel še rešitev za vžigalno tuljavo in naredil nosilec.

Image

Ker vžigalni kabli itak od ničesar več ne pašejo mi je Filip zakrimpal kable na 1 strani (hvala!), jaz pa sem jih potem razpeljal in dodal zaključke. Uspelo mi je najti še plastike ki držijo kable skupaj.

Image

Kasneje sem opazil da ima EVO2 speljano praktično enako, tako da ne bom toliko sumljiv. :lol:

Včeraj sem dobil še prašno pobarvane nosilce nazaj:

Image

Pa dobil sem nove hupe NOS 8-)

Image

To je pa to.. downpipe sem si speskal, zdaj moram vpasati novo gibljivo mrežico da imam avspuh ready to go. Pa minus klema mi še fali
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by pero27 » 31 Mar 2025, 10:01

A ni škoda zdej teh hladilnikov barvat ks o tako lepo speskani in prevodni? Boš samo izoliral aluminij z barvo...
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 31 Mar 2025, 11:21

Je škoda, ampak če jih ne pobarvaš spredaj konkretno izstopa pod masko in meni malo čudno zgleda. :) Primer:

Image

Sej plan je dat minimalen sloj čez, lih toliko da prekrije.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by pero27 » 31 Mar 2025, 12:26

Res izstopa, ampak men zgleda precej racing :P sam če teb ni všeč, pol ne bo šlo.
Škoda ker se starga zmatranga aluminija ne da dobr eloksirat, drgač bi bla to verjetno najboljš opcija.
Ruzo
Posts: 192
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 31 Mar 2025, 22:05

Ni slaba ideja, glede na to da je stara svinjarija speskana dol.. :?:
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by L4UK0 » 01 Apr 2025, 08:24

Res je projekt v nulo! :thumbup:
Je sicer kakšna pametna opcija kje naročit / kupit po komponentah custom kable za svečke?
Image
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: The (Inte)grale project

Post by Blaž » 01 Apr 2025, 12:02

Kable za svečke je nekdo v slo po naročilu delal, je bila debata v neki oldtimer slovenski FB grupi. Sem probal poiskat pa ne najdem, če napišeš post boš ziher dobil kontakt :)
Post Reply