VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Fleko » 03 Dec 2024, 13:22

Ugibam na glas, ker pojma nimam o teh T3. Ker je na drugem koncu motor?
Get low, no matter how
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Peeping_Tom » 03 Dec 2024, 13:43

Fleko wrote: 03 Dec 2024, 13:22 Ugibam na glas, ker pojma nimam o teh T3. Ker je na drugem koncu motor?
Ga pa rikverc obrneš :lol:
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Anzee » 03 Dec 2024, 17:54

pero27 wrote: 01 Dec 2024, 13:01 Še bolj hudo bi blo zdje če bi iz debelga pleha en high approach angle odbijač sešvasal, pa škirpec not skril!
Ja te odbijaci so kul, sam nrdit ga da je lep je ceu fuk (predvsem casovno), mas ga pa tut za nabavt, samo so pa dinaros..
Fleko wrote: 02 Dec 2024, 11:39 Ti rabas syncro. Kater vitel si vzel?
Hehe ne rabm syncro, zdej sploh ne :D vitel je pa tale - https://www.egazz4x4.com/vitli/209-vite ... eema-.html


Hja to z adaptacijo audi sistema so eni ze neki delal. Ne spomnm se kaj je jeba vse, ampak spomnm se da je treba npr. 1.8T motor ustimat da laufa rikverc :lol: TDI pa ne vem ce zo ze laufal v rikverc. (recimo https://www.youtube.com/watch?v=NsgIdFoBejw) Pa vseen pol rabas itak ful kosov od syncrota (roke, prema, tank,..), tko da je nakonc cenej kupt pac...syncra :lol:
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Fleko » 04 Dec 2024, 12:26

DOHC je malo lažje obrnit, kot SOHC ;)

Noben vitel ne da užitka, ko se zapodiš čez neko blato s pogonom na vse 4 kolesa :lol:
Get low, no matter how
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Anzee » 06 Dec 2024, 23:30

hehe ja sej se strinjam s tabo fleko... ma bi mogu jz pol nek sfukan đip za 350€ kupt pol rajs :)

Aja to sm se naredu, v kombiju nimam obratomerja, se mi pa ze ne vem 2 leti doma valja en diesel vgradni obratomer. Najprej ga nisem vgradil ker nisem imel se novega alternatorja z W izhodom. Spomladi sem dal notri 95A alternator z W izhodom, tako da sem pripravil osnovo :)

Ker mi niso te stevcki vsec ce so "kr nekje" nalimani po avtu pa v nekih ohisjih, sem nagruntal tole. Na netu se dobi 3d model ohisja za syncro. 3D model sem predelal da je malce vecji, da se da notri lepo vstavit 2 52mm stevcka. Super.

No, zabava se ni koncala, stevec za boost je se star, ima navadno zarnico. Obratomer pa je nek nov fensi drek s hladnimi belimi ledicami za osvetlitev. Res je blo grdo, tut slikat nism hotu. No potem sem obratomer razstavu in dal nekje 5 plasti polprosojne oranzne folije med ledice in stevilcnico. Je skor ze v piko, mogoce ob priliki dam se en layer folije :lol:

Image
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Anzee » 08 Feb 2025, 23:33

Mal updejtov :)

Vmes sm dubu kompleten tepih za sprednji del vozila v sivi barvi.
Image

Morm enkrat se mal bols pofotkat.

Ene dva tedna nazaj se je pa freaky scena zgodila. En cetrtek zvecer oz. ponoci picim na Roglo, ker sm mogu delat na eni snowboard tekmi v petek in soboto. Pa sm reku ajde grem v cetrtek, da sm v petek zjutraj ze ready lepo..

Lih lepo zacnem grizt v klanc, pa neki strom momentalno mrkne. Voltaza ok, luci svetjo,.. ugasnem radio, pa neki dela razmeroma glasno bzzzzz. Ura je bla 23:50, klanc je bil strm, bila je megla z vidljivostjo cca 15m, dezuje, jz pa iscem plac da lahko normalno ustavim da precekiram. No po ksnem kilometrcku neki se mal bl zaruzi, pocuka, kombi ugasne in tema. Ves strom fukne vn. Luci ne svetjo oz. neki brlijo, vse 4 sam neki rele skljoca..

Letim hitr ven, v dezju in megli vzgem lucko na telefonu da slucajn redkemu prometu navkljub nebi kdo me direkt nagazil - valda je crknu ene 20m po desnem ovinku. Najprej pocekiram motor, pr alternatorju neki brni, okol motorja neki skljoca, kabli okol akumulatorja vroci. Pa vse neki po zazganem smrdi. Hitr orodje, zmecem obe klemi dol in postavm trikotnik in neke random utripajoce lucke po cesti.

Zacnem gledat, valda cel obupan sred noci, mal ze moker. Odklopm najprej alternator, ce je kej v stik prslo. Dam klemo nazaj gor, spet neki smelca pa ropota. Potem pa nagruntam - mel sem dodaten rele za razbremenit volansko kljucavnico, pri verglanju. Ocitno je rele sel v k*rac in je med voznjo sforsiru vztrajnik da ga je vklopu, kot kaze porinl v vztrajnik in zacel vrtet k pr norcih :)

Odklopim bedasti rele, prklopm original kabel na starter, kleme nazaj gor. Tisina. Se pa lepo vrne strom v vozilo. Ok, ocitno rele, avtomat na starterju ni v stiku. Probam zaverglat, brez srece, tudi to tisina. Sreca v nesreci, da stojim na klancu. Fliknem v rikverc in se spustim po klancu nazaj dol ter vzgem avto z rikvercom. Super, pospravim vseskupaj in picim do vrha Rogle. Kompletna diagnostika me je stala kaksne 30min. Vmes je se zacel snezit, vsak ovink je su posrek..

Nasledn dan mal poklicem okol, ocitno bom rabu nov starter. Ceprav je trenutni bil star le 13 mesecev. @Vlado iz ccparts.si mi spedena nov TDI starter za ugoden denar, organiziramo se dostavo iz MB na Roglo, kolega Jelenko je bil ravno v MB, zivi pa prakticno skoraj pod tem zakletim hribom :lol:

Ko koncam delo v petek se je ravno lepo soncek naredu. Medtem ko cakam dostavo starterja sem ze kar ven vrgel obstojecega.
Image

Image

Image

Potem sem docakal novi starter, vgradil v 5min in avto je sükal.

Doma valda ni dalo miru, sem odpru starter. Hja lepo ga je zmlelo :lol:
Image

Image

Total destruction :( kot kaze je zacel laufati z motorjem, to je bil najprej cuden zvok, potem pa se je zaradi hitrosti in vsega zacel sesuvati, obenem pa je se vedno imel gor zaradi zapikanega releja polnih 12V in ko se je sesedel je bilo vse v stiku, skurilo, smelcalo, za vse ostalo je pa zmanjkalo stroma :lol:

Skratka se enkrat hvala Krebsu za hitro urigiranje in Jelenkotu za nesebicno dostavo! Slava T3 community!
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Blaž » 09 Feb 2025, 10:24

Sreča v nesreči, res super da ni blo treba gasilnega aparata v roke vzet, pa da ste hitro zrihtal! starter pa rip :shock:
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by pero27 » 09 Feb 2025, 12:23

Sranje! :broken:
Skor identična stvar se je men zgodila let pa pol nazaj na motorju v beli krajini. Men se je sicer štart stikalo na balanci zablokiralo in ostalo pritisnjeno in pol je isto ostal štarter prštekan na zobnik, ga je vrtelo in dinamo style filalo akumolator dokler ni razfukalo štarterja.
Men sicer ni nič ropotalo, samo kislina se je začela kadit izpod riti kjer je akumolator, pa vse tadebele kable in starter rele je stopilo, pol je pa motor crknu, isto ko pr teb.
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Anzee » 09 Feb 2025, 21:37

pero27 wrote: 09 Feb 2025, 12:23 Skor identična stvar se je men zgodila let pa pol nazaj na motorju v beli krajini.
U sej res tocn ja, se spomnm k si razlagu! Al nekje napisu! Tut hardkor, na motorju je se next level bl scary :D
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Peeping_Tom » 14 Feb 2025, 22:01

Hah, men je tud še takrat šel na asconi verzija1 rele na štarterju, pa ga je vrtel v prazno kar sam od sebe, med vožnjo, pa občasno tud ponoči kar tako pri izklopljenem vžigu. :?
Sem imel še srečo, da sem nekak porajtal, kje je fora ko se avta naenkrat ni dalo ugasnit, ker je štrom filal v volansko ključavnico iz releja v kontra smer.... :geek:

Ni dosti manjkalo, da se ni vžgalo vse skup, tako vroče je blo... :P AC delco so sploh bili mal bolj nagnjeni k takim podvigom kot bosch, se mi zdi...
Post Reply