VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Ugibam na glas, ker pojma nimam o teh T3. Ker je na drugem koncu motor?
Get low, no matter how

- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Ja te odbijaci so kul, sam nrdit ga da je lep je ceu fuk (predvsem casovno), mas ga pa tut za nabavt, samo so pa dinaros..
Hehe ne rabm syncro, zdej sploh ne

Hja to z adaptacijo audi sistema so eni ze neki delal. Ne spomnm se kaj je jeba vse, ampak spomnm se da je treba npr. 1.8T motor ustimat da laufa rikverc



Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
DOHC je malo lažje obrnit, kot SOHC 
Noben vitel ne da užitka, ko se zapodiš čez neko blato s pogonom na vse 4 kolesa

Noben vitel ne da užitka, ko se zapodiš čez neko blato s pogonom na vse 4 kolesa

Get low, no matter how

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
hehe ja sej se strinjam s tabo fleko... ma bi mogu jz pol nek sfukan đip za 350€ kupt pol rajs 
Aja to sm se naredu, v kombiju nimam obratomerja, se mi pa ze ne vem 2 leti doma valja en diesel vgradni obratomer. Najprej ga nisem vgradil ker nisem imel se novega alternatorja z W izhodom. Spomladi sem dal notri 95A alternator z W izhodom, tako da sem pripravil osnovo
Ker mi niso te stevcki vsec ce so "kr nekje" nalimani po avtu pa v nekih ohisjih, sem nagruntal tole. Na netu se dobi 3d model ohisja za syncro. 3D model sem predelal da je malce vecji, da se da notri lepo vstavit 2 52mm stevcka. Super.
No, zabava se ni koncala, stevec za boost je se star, ima navadno zarnico. Obratomer pa je nek nov fensi drek s hladnimi belimi ledicami za osvetlitev. Res je blo grdo, tut slikat nism hotu. No potem sem obratomer razstavu in dal nekje 5 plasti polprosojne oranzne folije med ledice in stevilcnico. Je skor ze v piko, mogoce ob priliki dam se en layer folije


Aja to sm se naredu, v kombiju nimam obratomerja, se mi pa ze ne vem 2 leti doma valja en diesel vgradni obratomer. Najprej ga nisem vgradil ker nisem imel se novega alternatorja z W izhodom. Spomladi sem dal notri 95A alternator z W izhodom, tako da sem pripravil osnovo

Ker mi niso te stevcki vsec ce so "kr nekje" nalimani po avtu pa v nekih ohisjih, sem nagruntal tole. Na netu se dobi 3d model ohisja za syncro. 3D model sem predelal da je malce vecji, da se da notri lepo vstavit 2 52mm stevcka. Super.
No, zabava se ni koncala, stevec za boost je se star, ima navadno zarnico. Obratomer pa je nek nov fensi drek s hladnimi belimi ledicami za osvetlitev. Res je blo grdo, tut slikat nism hotu. No potem sem obratomer razstavu in dal nekje 5 plasti polprosojne oranzne folije med ledice in stevilcnico. Je skor ze v piko, mogoce ob priliki dam se en layer folije



-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Mal updejtov 
Vmes sm dubu kompleten tepih za sprednji del vozila v sivi barvi.

Morm enkrat se mal bols pofotkat.
Ene dva tedna nazaj se je pa freaky scena zgodila. En cetrtek zvecer oz. ponoci picim na Roglo, ker sm mogu delat na eni snowboard tekmi v petek in soboto. Pa sm reku ajde grem v cetrtek, da sm v petek zjutraj ze ready lepo..
Lih lepo zacnem grizt v klanc, pa neki strom momentalno mrkne. Voltaza ok, luci svetjo,.. ugasnem radio, pa neki dela razmeroma glasno bzzzzz. Ura je bla 23:50, klanc je bil strm, bila je megla z vidljivostjo cca 15m, dezuje, jz pa iscem plac da lahko normalno ustavim da precekiram. No po ksnem kilometrcku neki se mal bl zaruzi, pocuka, kombi ugasne in tema. Ves strom fukne vn. Luci ne svetjo oz. neki brlijo, vse 4 sam neki rele skljoca..
Letim hitr ven, v dezju in megli vzgem lucko na telefonu da slucajn redkemu prometu navkljub nebi kdo me direkt nagazil - valda je crknu ene 20m po desnem ovinku. Najprej pocekiram motor, pr alternatorju neki brni, okol motorja neki skljoca, kabli okol akumulatorja vroci. Pa vse neki po zazganem smrdi. Hitr orodje, zmecem obe klemi dol in postavm trikotnik in neke random utripajoce lucke po cesti.
Zacnem gledat, valda cel obupan sred noci, mal ze moker. Odklopm najprej alternator, ce je kej v stik prslo. Dam klemo nazaj gor, spet neki smelca pa ropota. Potem pa nagruntam - mel sem dodaten rele za razbremenit volansko kljucavnico, pri verglanju. Ocitno je rele sel v k*rac in je med voznjo sforsiru vztrajnik da ga je vklopu, kot kaze porinl v vztrajnik in zacel vrtet k pr norcih
Odklopim bedasti rele, prklopm original kabel na starter, kleme nazaj gor. Tisina. Se pa lepo vrne strom v vozilo. Ok, ocitno rele, avtomat na starterju ni v stiku. Probam zaverglat, brez srece, tudi to tisina. Sreca v nesreci, da stojim na klancu. Fliknem v rikverc in se spustim po klancu nazaj dol ter vzgem avto z rikvercom. Super, pospravim vseskupaj in picim do vrha Rogle. Kompletna diagnostika me je stala kaksne 30min. Vmes je se zacel snezit, vsak ovink je su posrek..
Nasledn dan mal poklicem okol, ocitno bom rabu nov starter. Ceprav je trenutni bil star le 13 mesecev. @Vlado iz ccparts.si mi spedena nov TDI starter za ugoden denar, organiziramo se dostavo iz MB na Roglo, kolega Jelenko je bil ravno v MB, zivi pa prakticno skoraj pod tem zakletim hribom
Ko koncam delo v petek se je ravno lepo soncek naredu. Medtem ko cakam dostavo starterja sem ze kar ven vrgel obstojecega.



Potem sem docakal novi starter, vgradil v 5min in avto je sükal.
Doma valda ni dalo miru, sem odpru starter. Hja lepo ga je zmlelo


Total destruction
kot kaze je zacel laufati z motorjem, to je bil najprej cuden zvok, potem pa se je zaradi hitrosti in vsega zacel sesuvati, obenem pa je se vedno imel gor zaradi zapikanega releja polnih 12V in ko se je sesedel je bilo vse v stiku, skurilo, smelcalo, za vse ostalo je pa zmanjkalo stroma
Skratka se enkrat hvala Krebsu za hitro urigiranje in Jelenkotu za nesebicno dostavo! Slava T3 community!

Vmes sm dubu kompleten tepih za sprednji del vozila v sivi barvi.

Morm enkrat se mal bols pofotkat.
Ene dva tedna nazaj se je pa freaky scena zgodila. En cetrtek zvecer oz. ponoci picim na Roglo, ker sm mogu delat na eni snowboard tekmi v petek in soboto. Pa sm reku ajde grem v cetrtek, da sm v petek zjutraj ze ready lepo..
Lih lepo zacnem grizt v klanc, pa neki strom momentalno mrkne. Voltaza ok, luci svetjo,.. ugasnem radio, pa neki dela razmeroma glasno bzzzzz. Ura je bla 23:50, klanc je bil strm, bila je megla z vidljivostjo cca 15m, dezuje, jz pa iscem plac da lahko normalno ustavim da precekiram. No po ksnem kilometrcku neki se mal bl zaruzi, pocuka, kombi ugasne in tema. Ves strom fukne vn. Luci ne svetjo oz. neki brlijo, vse 4 sam neki rele skljoca..
Letim hitr ven, v dezju in megli vzgem lucko na telefonu da slucajn redkemu prometu navkljub nebi kdo me direkt nagazil - valda je crknu ene 20m po desnem ovinku. Najprej pocekiram motor, pr alternatorju neki brni, okol motorja neki skljoca, kabli okol akumulatorja vroci. Pa vse neki po zazganem smrdi. Hitr orodje, zmecem obe klemi dol in postavm trikotnik in neke random utripajoce lucke po cesti.
Zacnem gledat, valda cel obupan sred noci, mal ze moker. Odklopm najprej alternator, ce je kej v stik prslo. Dam klemo nazaj gor, spet neki smelca pa ropota. Potem pa nagruntam - mel sem dodaten rele za razbremenit volansko kljucavnico, pri verglanju. Ocitno je rele sel v k*rac in je med voznjo sforsiru vztrajnik da ga je vklopu, kot kaze porinl v vztrajnik in zacel vrtet k pr norcih

Odklopim bedasti rele, prklopm original kabel na starter, kleme nazaj gor. Tisina. Se pa lepo vrne strom v vozilo. Ok, ocitno rele, avtomat na starterju ni v stiku. Probam zaverglat, brez srece, tudi to tisina. Sreca v nesreci, da stojim na klancu. Fliknem v rikverc in se spustim po klancu nazaj dol ter vzgem avto z rikvercom. Super, pospravim vseskupaj in picim do vrha Rogle. Kompletna diagnostika me je stala kaksne 30min. Vmes je se zacel snezit, vsak ovink je su posrek..
Nasledn dan mal poklicem okol, ocitno bom rabu nov starter. Ceprav je trenutni bil star le 13 mesecev. @Vlado iz ccparts.si mi spedena nov TDI starter za ugoden denar, organiziramo se dostavo iz MB na Roglo, kolega Jelenko je bil ravno v MB, zivi pa prakticno skoraj pod tem zakletim hribom

Ko koncam delo v petek se je ravno lepo soncek naredu. Medtem ko cakam dostavo starterja sem ze kar ven vrgel obstojecega.



Potem sem docakal novi starter, vgradil v 5min in avto je sükal.
Doma valda ni dalo miru, sem odpru starter. Hja lepo ga je zmlelo



Total destruction


Skratka se enkrat hvala Krebsu za hitro urigiranje in Jelenkotu za nesebicno dostavo! Slava T3 community!

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Sreča v nesreči, res super da ni blo treba gasilnega aparata v roke vzet, pa da ste hitro zrihtal! starter pa rip 


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Sranje!
Skor identična stvar se je men zgodila let pa pol nazaj na motorju v beli krajini. Men se je sicer štart stikalo na balanci zablokiralo in ostalo pritisnjeno in pol je isto ostal štarter prštekan na zobnik, ga je vrtelo in dinamo style filalo akumolator dokler ni razfukalo štarterja.
Men sicer ni nič ropotalo, samo kislina se je začela kadit izpod riti kjer je akumolator, pa vse tadebele kable in starter rele je stopilo, pol je pa motor crknu, isto ko pr teb.

Skor identična stvar se je men zgodila let pa pol nazaj na motorju v beli krajini. Men se je sicer štart stikalo na balanci zablokiralo in ostalo pritisnjeno in pol je isto ostal štarter prštekan na zobnik, ga je vrtelo in dinamo style filalo akumolator dokler ni razfukalo štarterja.
Men sicer ni nič ropotalo, samo kislina se je začela kadit izpod riti kjer je akumolator, pa vse tadebele kable in starter rele je stopilo, pol je pa motor crknu, isto ko pr teb.


- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Hah, men je tud še takrat šel na asconi verzija1 rele na štarterju, pa ga je vrtel v prazno kar sam od sebe, med vožnjo, pa občasno tud ponoči kar tako pri izklopljenem vžigu.
Sem imel še srečo, da sem nekak porajtal, kje je fora ko se avta naenkrat ni dalo ugasnit, ker je štrom filal v volansko ključavnico iz releja v kontra smer....
Ni dosti manjkalo, da se ni vžgalo vse skup, tako vroče je blo...
AC delco so sploh bili mal bolj nagnjeni k takim podvigom kot bosch, se mi zdi...

Sem imel še srečo, da sem nekak porajtal, kje je fora ko se avta naenkrat ni dalo ugasnit, ker je štrom filal v volansko ključavnico iz releja v kontra smer....

Ni dosti manjkalo, da se ni vžgalo vse skup, tako vroče je blo...

