Se definitivno ne strinjam, to je del obnove avta. Meni ni posebej všeč pristop kjer se nardi posebej temo za obnovo motorja, pa posebej za školjko itd. Mi je ljubše če je vse pod eno streho: en avto ena tema, tud lažje najdem če kdaj iščem kako je kdo kej izvedel. (čak da kak star rezkalni stroj nabavim pa začnem v tej temi vodila obnavljat, da bom pol tri utore z njim pofrezal za ta avto

)
Danes je tudi nekaj napredka in sicer sem začel risat bloke ki bodo šli med mizo in avto (zeleni). Varjeni bodo iz 6mm jekla po tab&slot (aka certiflat) sistemu ki garantira solidno pravokotnost in vzporednost brez posebnega truda v domači delavnici. Na ta način se tudi delajo varilne mize ki so varjene iz pločevine.
Najprej sem mislu nardi spredaj iz enga bloka zadevo:
Ampak sem si potem premislil, ker bi bil tak blok potem ko bi odslužil svojo funkcijo mal preveč okoren da bi bil uporaben. Zato sem razbil sprednji konec na dva bloka:
Večina lukenj na teh blokih nima dosti veze z tem projektom, ampak so raster fi 16 na 50mm mreži. Ke rnamreč mislim ponucat potem te bloke za razne setupe na varilni mizi pri kakih drugih projektih. Recimo tale prednji blok ima samo 4 luknje ki pašejo na to mizo in ta avto in te kleparske mere (roza, ene se ne vidi):
