BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Peeping_Tom » 06 Jan 2025, 17:21

Đizs, če bi pol toliko dela vložil v avto, bi zaj že bil registriran :D (seveda sem ti pa fauš roštilja, i tata bih, sine...)

Ko sem pri sosedih moral odstranit en predpotopni košarkarski koš, sta ostala 2 orng 2meterska železna profila, pa sem si lotil risat roštilj za kombi.... pol me je pa minilo, ko sem videl kolk materiala in cajta bi bilo treba še vložit. No saj bi, če bi bil ziher da bom živel dovolj dolgo še za 2 ali 3 projekte :P
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 06 Jan 2025, 19:00

Na orodju se ne špara!
Avto je najprej zato da se šraufa, pol dolg nč, pol pa mogoče tud zato da se vozi :broken:
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by L4UK0 » 06 Jan 2025, 19:48

Tole je offtopic, si zasluzi svojo temo...! :idea: :D
Image
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 07 Jan 2025, 01:47

Se definitivno ne strinjam, to je del obnove avta. Meni ni posebej všeč pristop kjer se nardi posebej temo za obnovo motorja, pa posebej za školjko itd. Mi je ljubše če je vse pod eno streho: en avto ena tema, tud lažje najdem če kdaj iščem kako je kdo kej izvedel. (čak da kak star rezkalni stroj nabavim pa začnem v tej temi vodila obnavljat, da bom pol tri utore z njim pofrezal za ta avto :lol: )

Danes je tudi nekaj napredka in sicer sem začel risat bloke ki bodo šli med mizo in avto (zeleni). Varjeni bodo iz 6mm jekla po tab&slot (aka certiflat) sistemu ki garantira solidno pravokotnost in vzporednost brez posebnega truda v domači delavnici. Na ta način se tudi delajo varilne mize ki so varjene iz pločevine.

Najprej sem mislu nardi spredaj iz enga bloka zadevo:
Image

Ampak sem si potem premislil, ker bi bil tak blok potem ko bi odslužil svojo funkcijo mal preveč okoren da bi bil uporaben. Zato sem razbil sprednji konec na dva bloka:
Image

Večina lukenj na teh blokih nima dosti veze z tem projektom, ampak so raster fi 16 na 50mm mreži. Ke rnamreč mislim ponucat potem te bloke za razne setupe na varilni mizi pri kakih drugih projektih. Recimo tale prednji blok ima samo 4 luknje ki pašejo na to mizo in ta avto in te kleparske mere (roza, ene se ne vidi):
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 07 Jan 2025, 09:49

pero27 wrote: 06 Jan 2025, 14:08 Slabo spremljaš, sem že naredil roštilj :D
Pobarvat ga še moraš :)
pero27 wrote: 06 Jan 2025, 14:08 + ful hud jig za kak spaceframe zavarit, a ni?! :wave:
Tukaj se strinjam popolnoma, imam par let še na voljo :twisted:


Luknje v pločevino boš vrtal naknadno ali boš upošteval večji fi že pri razrezu?
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 07 Jan 2025, 13:20

Luknje bom seveda dal na laser odrezat, sej to je cel point, da je lokacija točna, ne da ima napako kolikor center z svedrom fališ, pa deflekcija itd.
Bom seveda fantom naročil da čem met na dimenzijo luknje, to vsak za svoj laser ve kolk ma napake in lahko kompenzira v CAMu

Danes sem se pa mal nastavitve na novi igrači testiral :P :P :P (in pancerke na bajti - so zdržale :lol: )
Image


Dve stvari sem se naučil ko sem rjo pod E30 rihtal; nikol več ne bom na roke seam sealerja iz tube stiskal in nikol več ne bom z migom točkovnih varov simuliral, če se le da drgač zravn pridt.
Last edited by pero27 on 07 Jan 2025, 15:05, edited 2 times in total.
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 07 Jan 2025, 14:41

Ja pri meni so za**bal in ne morem vstavit 16mm spon v luknjo. Nekaj sem vrtal ampak obupal, ker uničim sveder v 2 luknjah. Mogoče bi šlo z rajbar-jem samo še nisem testiral.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 07 Jan 2025, 14:48

Ne, to si ti zajebal, ker si spone kupil, namest da najprej mizo naredu, pol pa spone sam naredu (in čepe za njih postružu na mero mize) :D :D

Luknje imam pa seveda namen povrtati z povrtalom, ja (karbidnim, hss gre prec v kurac na površini od laserja), original laser cut finish mi ni neki...
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 09 Jan 2025, 10:24

Spon nisem kupil :lol: Valda je bil DIY, samo zakaj bi imel dodatno delo, če bi lahko samo 16mm palico uporabil :lol:
Get low, no matter how
User avatar
JBezek
Posts: 259
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by JBezek » 09 Jan 2025, 11:08

Uf, widia fi16mm rajbar je drag ko pra*ica.

Pa še to lahko samo upaš da bo zdržal vse tiste luknje....
Post Reply