L4UKO res je, do naslednje sezone bo upam da res okej
Anzee, ja in ne. Izkazalo se je, da je bil sesalni kolektor zvit spodaj pri glavi (seveda sem ga pozabil poravnat prvič), da je metalo ven pritisk od tistih dveh kanalov za gretje kolektorja, ki pridejo iz izpušnih kanalov. Popravim to, sestavim vse in gremo ponovno...
Cca 3 ure kasneje avto ne vžge normalno pod nobenim pogojem (dela samo na prva 2 cilindra), preverjeni ventili, vžig, svečke, platine itd, itd...potem pa ob dobesedno zadnjem poskusu, ker sem počasi zgubljal voljo do življenja slučajno brat obrne ključ, ko sem držal za vakum cev od zavornega cilindra in evo, že skoraj vžge. cev snamem iz kolektorja in zatisnem luknjo na kolektorju, bum avto dela
Izkazalo se je, da je ta cev, ki je sicer pletena, in od zunaj zgleda super, notranji gumjasti del pa je čisto razpokan in je vlekla zrak vase skoraj po celi svoji dolžini. Na zadnja dva cilindra pa ni delal, ker je ta cev na kolektor speljana na zadnjo polovico le tega, in praktično ves zrak potuje direkt v 3. in 4. cilinder.
Ko sem videl da dela približno ok sem šel takoj podaljšat tehničnega, kjer mi prijazen gospod reče da mi curi olje iz karterja, jaz pa v hecu rečem da vem, in da sem že menjal tesnilo...Po enem tednu vsakdanje vožnje pridem v petek domov, po eni uri pa pod avtom luža olja :O
Seveda da mi zdej nabija kompresijo v karter, kjer čez dihtungo curi kot da bi olje vlival čez cedilo, palčka za merit olje je pa postala dimnik oljnih hlapov, tako da treba motor čez zimo spravit iz avta in posvetit pozornost ležajem glavne gredi in pa vsem ostalem znotraj njega. Dolgčas ne bo
