Opel Kadett C 1978 4vratni limo

User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 02 Oct 2024, 08:33

Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 02 Oct 2024, 11:47

@pero27 poznam oglas, na žalost že zdavnaj prodan, imajo še enega, ampak je cena taka kot sem napisal prej :(
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 02 Oct 2024, 12:22

OU! :shock:
User avatar
JBezek
Posts: 259
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by JBezek » 02 Oct 2024, 13:21

Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 03 Nov 2024, 12:31

Evo, počasi napredujem. Glavo sem dobil pri članu tega foruma, doma jo očistil, ter odpeljal v ZG na obdelavo. Takole zgleda po ravnanju, obdelavi ventilov in sedišč ventilov na 3 kote ter vrtanju in vprešanju vodil ventilov od yugo floride, ter z teflončki od istega modela (elring 701.289).
Image
Image
Zamenjal sem tudi vzmet oljne pumpe, bolj preventivno kot kaj drugega, strošek je 2eur :D
Primerjava med staro (levo) in novo (desno)
Image

Sestavljanje je končano, imam pa težavo glede nastavitve motorja. Vžge, ampak ne teče lepo. Prvič sem ''štelal'' motor po takem delu, v teoriji mi je jasno kako in kaj, rezultati pa ne pokažejo tega, zato ne vem točno kako dalje.

Opažam tudi, da bo ta tema odlična za vse, ki nimajo veliko predhodnega znanja, zato spet hvala vsem za odgovore :)
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Opelpower » 04 Nov 2024, 17:59

Kako pa dela? Trese... slabo prime gas...?
Image
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 04 Nov 2024, 18:54

Tako nekak ja, ventili tudi niso ok nastavljeni oz. so predolko odprti, ker čez sesalne in posledično fergazer meče del pritiska ven...
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by L4UK0 » 04 Nov 2024, 23:13

Blaž wrote: 03 Nov 2024, 12:31 Vžge, ampak ne teče lepo. Prvič sem ''štelal'' motor po takem delu, v teoriji mi je jasno kako in kaj, rezultati pa ne pokažejo tega, zato ne vem točno kako dalje.
Po tem ko si delal generalko, premenjal pol stvari na motorju res pričakuješ pametne / koristne odgovore na opis problema "ne teče lepo"?
Lahko bi bilo 50 stvari. Sploh pa bo težje pomagat po tako velikem posegu, ko si veliko faktorjev, ki vplivajo na delovanje motorja spreminjal.
Vzemi tole čisto dobronamerno...malo dopiši kaj si že probal, kakšne simptome opažaš, mogoče video...sicer bo takole na daljavo čudež karkoli rešit. :P
Image
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Anzee » 05 Nov 2024, 00:20

Blaž wrote: 04 Nov 2024, 18:54 Tako nekak ja, ventili tudi niso ok nastavljeni oz. so predolko odprti, ker čez sesalne in posledično fergazer meče del pritiska ven...
Ja pa sej si si dobesedno sam odgovoru :)
Blaž
Posts: 47
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 27 Nov 2024, 20:38

L4UKO res je, do naslednje sezone bo upam da res okej :D

Anzee, ja in ne. Izkazalo se je, da je bil sesalni kolektor zvit spodaj pri glavi (seveda sem ga pozabil poravnat prvič), da je metalo ven pritisk od tistih dveh kanalov za gretje kolektorja, ki pridejo iz izpušnih kanalov. Popravim to, sestavim vse in gremo ponovno...

Cca 3 ure kasneje avto ne vžge normalno pod nobenim pogojem (dela samo na prva 2 cilindra), preverjeni ventili, vžig, svečke, platine itd, itd...potem pa ob dobesedno zadnjem poskusu, ker sem počasi zgubljal voljo do življenja slučajno brat obrne ključ, ko sem držal za vakum cev od zavornega cilindra in evo, že skoraj vžge. cev snamem iz kolektorja in zatisnem luknjo na kolektorju, bum avto dela :geek:
Izkazalo se je, da je ta cev, ki je sicer pletena, in od zunaj zgleda super, notranji gumjasti del pa je čisto razpokan in je vlekla zrak vase skoraj po celi svoji dolžini. Na zadnja dva cilindra pa ni delal, ker je ta cev na kolektor speljana na zadnjo polovico le tega, in praktično ves zrak potuje direkt v 3. in 4. cilinder. :crazy:

Ko sem videl da dela približno ok sem šel takoj podaljšat tehničnega, kjer mi prijazen gospod reče da mi curi olje iz karterja, jaz pa v hecu rečem da vem, in da sem že menjal tesnilo...Po enem tednu vsakdanje vožnje pridem v petek domov, po eni uri pa pod avtom luža olja :O

Seveda da mi zdej nabija kompresijo v karter, kjer čez dihtungo curi kot da bi olje vlival čez cedilo, palčka za merit olje je pa postala dimnik oljnih hlapov, tako da treba motor čez zimo spravit iz avta in posvetit pozornost ležajem glavne gredi in pa vsem ostalem znotraj njega. Dolgčas ne bo :|
Post Reply