1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Probal bom z dvema zadevama: idle jete bom zamenjal iz 55F9 na 60F8/60F9 (ter hkrati zaprl idle mixture) + malo se bom igral z drugimi emulsion tubi. Trenutno imam F16, imam pa še F11, F15 in F7 na zalogi. Z F7 sem imel najboljše rezultate na Webrih...

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Spet je eno leto naokoli in treba podokumentirat servise / nadgradnje.
Lani se je sezona končala cool, edin gumam ni bilo cool.


Za letos sem kupil nove gume, spet isto (Yokohama Advan Sport 225/50R16) + feltne sem dal poravnat, ker sta dve malo opletali.
En mini projektič je bil menjava zadnjih polosovin ter kolesnih ležajev. Sem pa šele ob montaži ugotovil da so nove polosovine od 280Z modela (28mm namesto 26mm os) tako da sem imel malo dodatnega dela z iskanjem pripadajočih flanž, a se je vse dobro izšlo.




Narejen je bil še redni servis, zmontirani novi OEM motorni nosilci, pa rešeno puščanje hladilne pri termostatu. Zdaj sem pa v dobrem mesecu naredil 1500km, kar sploh ni slabo.
Lani se je sezona končala cool, edin gumam ni bilo cool.


Za letos sem kupil nove gume, spet isto (Yokohama Advan Sport 225/50R16) + feltne sem dal poravnat, ker sta dve malo opletali.

En mini projektič je bil menjava zadnjih polosovin ter kolesnih ležajev. Sem pa šele ob montaži ugotovil da so nove polosovine od 280Z modela (28mm namesto 26mm os) tako da sem imel malo dodatnega dela z iskanjem pripadajočih flanž, a se je vse dobro izšlo.




Narejen je bil še redni servis, zmontirani novi OEM motorni nosilci, pa rešeno puščanje hladilne pri termostatu. Zdaj sem pa v dobrem mesecu naredil 1500km, kar sploh ni slabo.



- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
In to na cestni barvi!!! Sploh ne na asfaltu! 


Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Je možno da sem te srečal v soboto popoldan na Krasu med Pliskovico in Krajno vasjo? Sem dal
sem bil v belem kanguju, peljal klapo na osmico 



- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Itak! Kolko pa je rdečih 240Z v Slo?

Kam ste pa šli v osmico? Ker v soboto zvečer smo bli v osmici v Coljavi.


Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Lep avto
V Mauhnje, v Italijo. Mi domačini hodimo samo čez mejo na osmice, so boljše in bolj prijetne

V Mauhnje, v Italijo. Mi domačini hodimo samo čez mejo na osmice, so boljše in bolj prijetne


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Update...avto se vozi, letos 3000km+ and counting! Slaba stran tega je pa to, da imam tudi že tri portrete s strani nadzornih organov...
Od tehničnih nadgradenj me je pero27 rešil s 3D printom tehle zadev - da ne bodo prazne luknje čist brez funkcije. Pero27, hvala ti!


Po dolgem času pa je nastal tudi en video:

Od tehničnih nadgradenj me je pero27 rešil s 3D printom tehle zadev - da ne bodo prazne luknje čist brez funkcije. Pero27, hvala ti!


Po dolgem času pa je nastal tudi en video:

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Da se nau pol Lauko zgovarjal da ni mel cajt zmontirat do Pagture
:
misija; 4x4,5'' - 0.5'' zamenjat s 4x103 - 10,5 SEPRAU NARDIT IZ COLSKEGA DISKA METRIČNGA
step1: malo pomoči CAD (sam da je tokrat "cardboard" zamenjal "3d printer"
)

step2: smo reskiral frišn split point svedr, na žalost ni blo za dobit takratkega v 10.5mm
srednji fi je prehodni ujem konus v sredinsko luknjo, indeksi so prehodni ujem konus v original luknje, luknje so ohlapen ujem na 10.5mm sveder

step3: najprej naciljat pol pa vpet a.k.a. moj 3d printer je lahko delilnik in/ali DRO

step4: moram pohvalit material, presenečen, ogljika poln in svedra voljan

step5: tud s spodnje strani celo bolj čiste luknje od tovarniških (strah je bil da malo materiala odlomi ko sveder prebije ker je gus praviloma krhek in zrnat)

step6: montirej!


misija; 4x4,5'' - 0.5'' zamenjat s 4x103 - 10,5 SEPRAU NARDIT IZ COLSKEGA DISKA METRIČNGA

step1: malo pomoči CAD (sam da je tokrat "cardboard" zamenjal "3d printer"


step2: smo reskiral frišn split point svedr, na žalost ni blo za dobit takratkega v 10.5mm

srednji fi je prehodni ujem konus v sredinsko luknjo, indeksi so prehodni ujem konus v original luknje, luknje so ohlapen ujem na 10.5mm sveder

step3: najprej naciljat pol pa vpet a.k.a. moj 3d printer je lahko delilnik in/ali DRO


step4: moram pohvalit material, presenečen, ogljika poln in svedra voljan

step5: tud s spodnje strani celo bolj čiste luknje od tovarniških (strah je bil da malo materiala odlomi ko sveder prebije ker je gus praviloma krhek in zrnat)

step6: montirej!



- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Ko bi bilo tako enostavno!

Hvala pero27 za tole vrtanje, si me spet rešil. Je bilo pa še par manjših izzivov pred montažo...:
Step 7: povečat je bilo treba še sredinsko luknjo in malo pobrat zunanji rob (zmanjšat diske


Step 8: čeljusti so bile narejene za 20mm debele diske, ti pa so 22mm. Čeljusti sem moral razšraufat in jih s fleksarco malo razširit. Pa ko sem že ravno to delal sem ugotovil, da so 3 sezone stare čeljusti čist zarustale pri batkih - kot kaže ne dajo niti malo masti ko zadevo sestavljajo. Tko da sem moral vse razstavit, pošmirglat, spolirat, namazat, sestavit...


Step 9: po razširitvi čeljusti se je nek podoben problem pojavil še pri paknah. Nove EBC YellowStuff pakne sem moral pobrat za 2mm (samo na zunanji pakni):

Step 10: Lookin sexy!


