
Vse o frgazarjih in še več

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Tudi tvoj datsun je lahko volvo! 


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Ta moj komplet grdih svečk je malenkost boljši, še vedno pa mi ni čisto jasno, zakaj so tako različne.
Na Webrih sem imel razliko pretoka zraka cca 0.5-1.0 kg/h med posameznimi cilindri in so bile vse svečke zelo podobne barve, tu pa je pretok praktično v nulo, barva svečk pa precej narazen...
Ker sem imel pri roki izposojeno lambdo od @eugene sem si vzel čas in se (s strokovnim pristopom!) lotil popisa idle jetov. Nekako drug pogled na iste zadeve, ki jih @furi opisuje v svoji temi... viewtopic.php?t=2985&start=240#p50468
Skratka, tole so primerjave AFR-ja z različnimi idle jeti in različno nastavljenimi idle mixture screw-i. Merjeno pri konstantni vožnji v 4. prestavi. Meni je bilo zanimivo, da ima idle mixture screw tako velik vpliv na AFR tudi pri npr. 2500 RPM.

Na Webrih sem imel razliko pretoka zraka cca 0.5-1.0 kg/h med posameznimi cilindri in so bile vse svečke zelo podobne barve, tu pa je pretok praktično v nulo, barva svečk pa precej narazen...

Ker sem imel pri roki izposojeno lambdo od @eugene sem si vzel čas in se (s strokovnim pristopom!) lotil popisa idle jetov. Nekako drug pogled na iste zadeve, ki jih @furi opisuje v svoji temi... viewtopic.php?t=2985&start=240#p50468
Skratka, tole so primerjave AFR-ja z različnimi idle jeti in različno nastavljenimi idle mixture screw-i. Merjeno pri konstantni vožnji v 4. prestavi. Meni je bilo zanimivo, da ima idle mixture screw tako velik vpliv na AFR tudi pri npr. 2500 RPM.


Re: Vse o frgazarjih in še več
Uf to je pa ful dobro. Idle dela kar fajn visoko v obrate ja. Kako štimaš fuel vijake? Po propisih, do najvišjih obratov in dol dokler ne začne pokašljavat motor, pa spet malo odpreš? Gledam vse možno in sprašujem da vidim če ni kje še kakšna finta ki jo zamujam 


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Tista metoda "fast lean idle" mi ni všeč. Pri njej namreč prideš do tega, da boš imel AFR na idle precej lean. Jaz bi priporočal AFR na idle bolj okoli 13. Bo boljše laufal ko ga prižgeš, sploh če nimaš cold start systema.
Jaz sem idle mixture vijake nastavljal z lambdo. Izhodišče 2 1/2 od fully seated, pa potem korigiraš.
Edini trik, ki ga tu uporabljam je to, da vzameš ključ 8 in ga daš okoli vijaka in s tem precizno nastavljaš vijak po 1/12 obrata.
Jaz sem idle mixture vijake nastavljal z lambdo. Izhodišče 2 1/2 od fully seated, pa potem korigiraš.
Edini trik, ki ga tu uporabljam je to, da vzameš ključ 8 in ga daš okoli vijaka in s tem precizno nastavljaš vijak po 1/12 obrata.

Re: Vse o frgazarjih in še več
Mi zna kdo povedati kam pri Solex PDSI 30-35 uplinjaču pride kakšen del? Ali je samo višek v setu? Pa vijakov je tudi preveč?
1: tesnilo
2:oring
3:oring ali morda paše gor na mixture screw? Samo je malo prevelik in ne gre v tisto malo luknjico....slika v priponki...
4:tesnilo
Hvala in LP
1: tesnilo
2:oring
3:oring ali morda paše gor na mixture screw? Samo je malo prevelik in ne gre v tisto malo luknjico....slika v priponki...
4:tesnilo
Hvala in LP

Re: Vse o frgazarjih in še več
Nevem kako tocno je pri tem modelu, ampak pri večini kompletov ki so šli čez moje roke je praktično vedno kaki kos viška, včasih pa kaj tudi manjka. Za nepoznani vplinjač je smiselno vse izrabljene izmenljive kose zložit na mizo in jim najti zamenjavo v setu; ostale shraniš za hude čase, če kaj manjka pa dokupiš.


Re: Vse o frgazarjih in še več
Hvala obema. Sem zložil stare in nove kose, in ja, nekaj je preveč robe.
Je kakšen mojster za nastacitev uplinjačev v LJ in okolici?
lp
Je kakšen mojster za nastacitev uplinjačev v LJ in okolici?
lp
