Živel prvi Maj.
Zaz-a kar dosti uporabljam, zato se tudi kaj pokvari
Po vožnji po brezpotjih mi je odtrglo en vijak in posledično je zvilo eno širjeno feltno in to v pestu.
Poravnati se ne da, sem se že pozanimal, zato moram sedaj naročiti eno iz Nemčije in jo nesti poširit.
Najbrž bo to spet čez zimo, zdaj nimam časa za to.
Avto sem pripravil na tehnični pregled, pregledal zračnost na podvozju in podvozje dvignil nazaj na original stanje, 30 minut dela, da previjačiš fedre, kupil sem nove gume originalnih dimenzij, malo olepšal originalne feltne in namontiral na avto, zamenjal sem še odlomljeni vijak in to je to.
Z mojo sva šla te dni na en izlet, da mal vidim kak se ziba z balonarcam in 30 cm od tal. Že po poti se mi je zdelo, da slabo vleče ;pa prec moja ,sej gre v redu, pust pr miru, zmeri neki poslušaš pa probavaš.

Sem prvo mislu, da zaradi višjega profila gum nima zdaj tok moči, samo, da bi pa z eno prestavo nižje mogu vozit po isti cesti proti prej, pa nisem bil čist siguren.
No pol pa sva se par kilometrov pred domom ustavila, zaz je crknu. Prvo kar mi je padlo na pamet : zmanjkalo je bencina. Ker v dolini ni signala je treba peške, da prideš na odprto in potem pokličem brata naj prpele bencin. Nalijemo in nič, ne pali.
Prvežemo in šlepamo tistih par kilometrov do doma.
Po kavici in zahvali bratu da je pošlepal, itak takoj akcija, ker velik pa res ne more bit narobe, ko imam vse u nulo uštimano
Prvo menjam sveče, nič mrtvo, pol mal dizne prečistim, že malo odziva.
Nič fergazer dol in očistit, ampak fergi čist k suza, zmontiram nazaj gor, spet nič, še dvakrat očistim vse dize in pol kresne, dvakrat dam gas in konec. Pa kaj za boga mu je. Razmontiram cel fergi do zadnjega vijaka, odstranim tudi pumpico za špric dizo in glej ga ,spodaj je še en mali ventilček, ki se je od treslajev odšraufal, zategnem, zmontiram in juhu dela.
Če me bo še fejst zajebavu, ga bom mogu prodat.
