ZAZ 968-štirka

ZAZ 968-štirka
Odpiram novo temo.
Saj ne vem kaj naj rečem, prvo HVALA dvema res dobrima kolegoma, obema za podporo pri odločitvi za nakup, obema za pomoč pri delu in pa za prostor za nov projekt.
Nekih hudih planov ni, prvo spravit v vozno in tehnično brezhibno stanje za registracijo.
Model ZAZ 968, mi je očitno zlezel pod kožo, zdaj že četrti primerek.
Avto je star 45 let, od prvega lastnika, zadnjih 34 let parkiran v suhi garaži. Po težkih pogajanih za ceno, smo se le dogovorili in avto je v moji lasti.
Pripeljali smo ga kolegu, ki je dal prostor do nadaljnega, kjer se bo avto tudi pripravil za registracijo in bo potem parkiran pod nadstreškom.
Prvo sem naredil popis delov, ki manjkajo in po več dnevih iskanja naročil dele. (nove sprednje luči, lovilec zraka na desni strani, pokrovi platišč, zadnje kresničke, signalne lučke....) Večino je že prišlo.
Ker je delavnica kar daleč in je bil vreme čez vikend kot nalašč namenjen mojim potrebam(dež), sem avto spravil v vozno stanje (servis in zagon motorja, zavore in hidravlična sklopka, dinamo za polnenje akumulatorja, ročna zavora, zglob menjalne ročice, druge nujne malenkosti.....).
Če ne bi videl, ne bi nikoli verjel, glavna cilindra za zavore in sklopko in cilindri ter batki v njih, so bili, ko sem jih razmontiral in očistil brez ene same razjede, kot novi, zamenjal sem samo gumice, novo olje Dot 3- odzračil in evo dela kot novo.
Po 34 letih pa danes prvič nekaj 100 prevoženih metrih po vaški cesti, z gumami letnik 77.
Kar kurjo polt sem dobil med vožnjo.
Sledi ureditev delovanja luči in smernikov, no v bistvu, da deluje vsa elektrika, potem še obnova končnikov, nove gume in popravilo površinske rje, avto ni nikjer drugje pregnit, razen en rob blatnika, kjer je bil poškodovan, drugače še nikoli nikjer varjen in v prvi barvi. Avto je popikan od kamenčkov, a z leti je površinska rja naredila svoje.
Rjo bom očistil in prebarval, tok da bo užitno za na tehnični pregled. Po registraciji, pa bom videl kako naprej.
Kot zanimivost, malo preden so avto parkirali je bil zamenjan izpuh(original) in je še vedno tak kot nov. Cena takšnega izpuha se danes giblje okrog 400 do 500 eur in je zelo iskan.
lp
Saj ne vem kaj naj rečem, prvo HVALA dvema res dobrima kolegoma, obema za podporo pri odločitvi za nakup, obema za pomoč pri delu in pa za prostor za nov projekt.
Nekih hudih planov ni, prvo spravit v vozno in tehnično brezhibno stanje za registracijo.
Model ZAZ 968, mi je očitno zlezel pod kožo, zdaj že četrti primerek.
Avto je star 45 let, od prvega lastnika, zadnjih 34 let parkiran v suhi garaži. Po težkih pogajanih za ceno, smo se le dogovorili in avto je v moji lasti.
Pripeljali smo ga kolegu, ki je dal prostor do nadaljnega, kjer se bo avto tudi pripravil za registracijo in bo potem parkiran pod nadstreškom.
Prvo sem naredil popis delov, ki manjkajo in po več dnevih iskanja naročil dele. (nove sprednje luči, lovilec zraka na desni strani, pokrovi platišč, zadnje kresničke, signalne lučke....) Večino je že prišlo.
Ker je delavnica kar daleč in je bil vreme čez vikend kot nalašč namenjen mojim potrebam(dež), sem avto spravil v vozno stanje (servis in zagon motorja, zavore in hidravlična sklopka, dinamo za polnenje akumulatorja, ročna zavora, zglob menjalne ročice, druge nujne malenkosti.....).
Če ne bi videl, ne bi nikoli verjel, glavna cilindra za zavore in sklopko in cilindri ter batki v njih, so bili, ko sem jih razmontiral in očistil brez ene same razjede, kot novi, zamenjal sem samo gumice, novo olje Dot 3- odzračil in evo dela kot novo.
Po 34 letih pa danes prvič nekaj 100 prevoženih metrih po vaški cesti, z gumami letnik 77.
Kar kurjo polt sem dobil med vožnjo.
Sledi ureditev delovanja luči in smernikov, no v bistvu, da deluje vsa elektrika, potem še obnova končnikov, nove gume in popravilo površinske rje, avto ni nikjer drugje pregnit, razen en rob blatnika, kjer je bil poškodovan, drugače še nikoli nikjer varjen in v prvi barvi. Avto je popikan od kamenčkov, a z leti je površinska rja naredila svoje.
Rjo bom očistil in prebarval, tok da bo užitno za na tehnični pregled. Po registraciji, pa bom videl kako naprej.
Kot zanimivost, malo preden so avto parkirali je bil zamenjan izpuh(original) in je še vedno tak kot nov. Cena takšnega izpuha se danes giblje okrog 400 do 500 eur in je zelo iskan.
lp

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: ZAZ 968-štirka
bravo! Ko se 1x ta rja zaje pod kožo je fertik
je pa tudi tista nalepka na zadnji šipi vredna vsaj 50
Zakaj pa je bil parkiran v zakem stanju? Mislim brez luči in ostalih delov ..kam je to šlo ?

je pa tudi tista nalepka na zadnji šipi vredna vsaj 50

Zakaj pa je bil parkiran v zakem stanju? Mislim brez luči in ostalih delov ..kam je to šlo ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...


- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: ZAZ 968-štirka
East side is the best side! 


Re: ZAZ 968-štirka
Avto sem dobil kompleten, sam sem že malo odmontiral.DS71 wrote:bravo! Ko se 1x ta rja zaje pod kožo je fertik![]()
je pa tudi tista nalepka na zadnji šipi vredna vsaj 50![]()
Zakaj pa je bil parkiran v zakem stanju? Mislim brez luči in ostalih delov ..kam je to šlo ?
Manjkal je en lovilec zraka in okrasna rozeta -na eni strani je bil malo udarjen v bok, pa zadnje kresničke, dva pokrova platišč, rezervno kolo in ena signalna lučka je razbita. Rezervne dele sem že dobil, le še signalne lučke čakam, pa ne vem kje so se zataknile.
Sprednje luči, masko in rozeto na boku sem odmontiral, ker sem dal vse skupaj v kislino in sem jih potem na hitro pobarval, da lahko zmontiram nove luči.
Rozete in nosilci za luči so luknjasti in bo potrebno v prihodnje dobiti nove(seveda, ko se pojavijo na ebayu), do takrat pa bodo namontirani obstoječi luknjasti-Oldschool look.
lp

Re: ZAZ 968-štirka
Površinska rja očiščena, popravljen zadnji rob in preizkus na zadnji deski, kako je majstr zmešal barvo.
Zdaj se še odločam ali bom pobarval avto od šip navzdol ali ne.
Luči delujejo, žmigavci prav tako, štop luč dela, sem samo prečistil vse kontakte. Zdaj me čaka še rikverc luč, brisalci in hupa, moram mal bolj detajlno pogledat kaj je narobe.
Po končanem delu lepo parkiran na suhem in zračnem prostoru.
lp

Zdaj se še odločam ali bom pobarval avto od šip navzdol ali ne.
Luči delujejo, žmigavci prav tako, štop luč dela, sem samo prečistil vse kontakte. Zdaj me čaka še rikverc luč, brisalci in hupa, moram mal bolj detajlno pogledat kaj je narobe.
Po končanem delu lepo parkiran na suhem in zračnem prostoru.
lp

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: ZAZ 968-štirka
jst bi delal prehod pod krom letvico ..zgoraj pa ga zapoliraj
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: ZAZ 968-štirka
Na šoferskih vratih pod kljuko je kar velika flika brez barve in sprednji blatnik je tudi popravljen nad letvico( luknje od ogledala in udarjen blatnik)
Voznikova stran je cela polno majhnih rjastih pikic, sem poizkusil polirat pa si prec do pleha.
Najbrž bom res pobarval od preloma vrat pod šipami, tko, da bi pobarval komplet levo in desno stran in sprednjo masko.
Havbe, streho in zadnjo stran pa pustim v originalni barvi in samo spoliram umazanijo dol.
Kar je lepega bom samo zmatiral, rjaste pikice pobrusil do pleha, buškice in kak globok ris pa bo ostalo.
Kasneje se bo itak cel avto ornk obnovil, zdaj bi ga rad samo čim prej spravil na cesto, pa da bo nekak od enga metra kokr tolk dobr zgledal.
Danes sem še poravnal udarjen lovilec zraka in od znotraj oba zaščitil potem še pobarvam iz sprednje strani v barvo avta.
Naročil sem še set za obnovo končnikov, upam da bodo poslali ker je iz Rusije in pa kupil rabljene gume.
Voznikova stran je cela polno majhnih rjastih pikic, sem poizkusil polirat pa si prec do pleha.
Najbrž bom res pobarval od preloma vrat pod šipami, tko, da bi pobarval komplet levo in desno stran in sprednjo masko.
Havbe, streho in zadnjo stran pa pustim v originalni barvi in samo spoliram umazanijo dol.
Kar je lepega bom samo zmatiral, rjaste pikice pobrusil do pleha, buškice in kak globok ris pa bo ostalo.
Kasneje se bo itak cel avto ornk obnovil, zdaj bi ga rad samo čim prej spravil na cesto, pa da bo nekak od enga metra kokr tolk dobr zgledal.
Danes sem še poravnal udarjen lovilec zraka in od znotraj oba zaščitil potem še pobarvam iz sprednje strani v barvo avta.
Naročil sem še set za obnovo končnikov, upam da bodo poslali ker je iz Rusije in pa kupil rabljene gume.

Re: ZAZ 968-štirka
Luči so le prispele.
Izdelal sem tudi novo ohišje gumba za hupo, samo še utore za šplentno naredim in montiram.
Izdelal sem tudi novo ohišje gumba za hupo, samo še utore za šplentno naredim in montiram.

Re: ZAZ 968-štirka
Ti si pravi ruski špijun postal
ena nemumestna
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x5ImcpiJql8[/youtube]

ena nemumestna

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x5ImcpiJql8[/youtube]

