Daj mal razloži kak ti tole dela? Jaz imam praktično enako stružnico in ko hočem rezat levi navoj vstavim en dodaten zobnik, ki sem ga dobil zraven. Če daš dva zobnika se pol po moje špindel za pomik spet vrti v prvotno smer...?
Pri meni je ta zgornji zobnik fiksiran na os od menjalnika, ta spodnji pa na os pogona sani.
Vmes pride serijsko en večji zobnik ki se prosto vrti in služi samo prenosu vrtenja iz zobnika menjalnika na zobnik pogona sani.
No, jst sm naredil tale nosilc kjer en ta velik zobnik nadomestim z dvemi manjšimi (na sliki) in tako obrnem smer vrtenja. Tako lahko potem režem leve navoje (ker moja stružnica na saneh nima mehanizma z preklopno ročko za obrnit smer podajanja sani).
Btw; ti idler zobniki nimajo nobenega vpliva na prestavno razmerje med vrtenjem glave stružice in pomikom sani; lahko daš poljubno velike - vpliv ima samo velikost zobnika na osi menjalnika in zobnika na osi pogona sani.
Kater model stružnice pa imaš ti?
Ja zdej mi je to jasn... Pri meni je malo drugače. Jaz imam en mali zobnik za levi navoj. Ko zložim primerne zobnike skupaj za določen korak, dodam med zobnik od špindla za suport in ostale še tist mali zobnik.
Moja je NuTool, kuplejna v Merkurju cc 10 let nazaj.
Bom jutri slikal menjalnik da vidiš.
Končno se spravil ''dokončat'' rampe
Niso še popolnoma končane, še ojačitve našvasam (zmanjkal materjala ), pobrusim robove in pobarvam.
Na mm
S škodilakom, ne morem zapeljati na rampo z odbijačem, sem naročil hitre spojke za odbijač.
Brez odbijača, bi lahko zapeljal na polmetra visoko rampo
Lažje in hitreje je odstraniti odbijač, v vsakem primeru, sem imel namen odbijač spremeniti v hitro snemljivega, ker imam probleme na prikolicah. Da Škodo spravim na rampo z odbijačem, bi potreboval 2m dolge rampe, kar je no go . Že te so dolge (meril sem, da jih lahko spravim v avto) cca. 145cm so dolge.