Hrošč

Re: Hrošč
zdaj nisem siguren če imajo vsi hrošči isto pozicijo ročice samo se bojim da bo to ful blizu armaturke pri meni. Razen če ima ultra kratke hode. tako original ročica kot falš Hurst, ki ga imam sta nagnjena nazaj.
Cox, tine kako je s pozicojo ročice pri ostalih letnikih. Niso to neki premikali nazaj pri novejših?
Cox, tine kako je s pozicojo ročice pri ostalih letnikih. Niso to neki premikali nazaj pri novejših?
Let's go Brandon!



Re: Hrošč
Glede na to da, distančnik iz moje slike prakticno prepolovi hode pa dvigne vpetje samo za kaka 2cm bi znalo bit to res malo pre divje.
Novi modeli imajo vsi ravno ročico ja .. če je pa pomaknjena bol nazaj pa težko rečem, redko imam priložnost peljat kakega ..
Novi modeli imajo vsi ravno ročico ja .. če je pa pomaknjena bol nazaj pa težko rečem, redko imam priložnost peljat kakega ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.


Re: Hrošč
Ah, če jih na desetine letno zašvasam, bom pa še te. Ko imaš enkrat tehnologijo krivljenja pošlihtano, da paše rob na rob brez lufta, je švasanja na kos ca 2 minuti. Nakrivljeno mora bit tak točno, da se materiala ob švasanju ne dodaja. Ni to ene panike. Pač, moraš nekaj vložit v orodja in še pred dobro naštudirat surovec za odrez. Prizme in nože pa narediš za vsak rob posebej.pero27 wrote:A to boš vsak komad posebej takole aluminij švasal? To te bo pa precej koštalo, a?

Re: Hrošč
Kaksna je okvirna cena za en tak one-off sifter? Podoben patent kot tale za Hrosca. Prinesem ti komplet predelan original, s predelanim razmerjem hodov in vse. Samo plasticno podlozeno ohisjr naredis alu in prestavno roko drugo, (zdaj je podaljsana zelezna).
V angliji bi za tapravo ceno imel kar neki strank...
Evo tole je en izmed konkurencnih proizvodov, s tem da imajo oni se vzvod med menjalnikom in prestavno roko
http://www.pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=197
Tale ima pa bolj OEM replacement kose, jest mam njegov stiff shifter 2.0, 15% quick shifter in medeninaste puse.
http://www.dp-automotive.hu/dpa_developments.html
All in all sem zlo zadovolen, lufta ni (kar se cuti je samo v menjalniku), hodi kratki, natancni. Moti me to da je zadeva dokaj trda, da zacne stiff shifter skripat ko ga dlje tiscim in se od vrocine auspuha mast zmehca, pa vibrira mi pri cca. 3.500-4.000 rpm. Bi mogu dat eno utez na vzvod.
Da naredis iz obeh linkov en tak komplet ki ga mam jest, brez stvari ki me motijo, mislim da za nekih 250-300€ to spravis precej robe v Anglijo.
V angliji bi za tapravo ceno imel kar neki strank...
Evo tole je en izmed konkurencnih proizvodov, s tem da imajo oni se vzvod med menjalnikom in prestavno roko
http://www.pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=197
Tale ima pa bolj OEM replacement kose, jest mam njegov stiff shifter 2.0, 15% quick shifter in medeninaste puse.
http://www.dp-automotive.hu/dpa_developments.html
All in all sem zlo zadovolen, lufta ni (kar se cuti je samo v menjalniku), hodi kratki, natancni. Moti me to da je zadeva dokaj trda, da zacne stiff shifter skripat ko ga dlje tiscim in se od vrocine auspuha mast zmehca, pa vibrira mi pri cca. 3.500-4.000 rpm. Bi mogu dat eno utez na vzvod.
Da naredis iz obeh linkov en tak komplet ki ga mam jest, brez stvari ki me motijo, mislim da za nekih 250-300€ to spravis precej robe v Anglijo.

Re: Hrošč
Seveda sem pripravljen it v take zadeve. Je to za klijota? Oglasi se pri meni (čeprav vem, si enkrat že bil pri meni, širjenje felten pa to), pa pregledava stvar. Pusti mi za en teden tvoj kos pa naredim novega z vsemi izboljšavami. Za take projekte imam najraje zime, ker nimamo dela na terenu, ko se enkrat svet odmrzne, gremo ven na delo.kmetek wrote:Kaksna je okvirna cena za en tak one-off sifter? Podoben patent kot tale za Hrosca. Prinesem ti komplet predelan original, s predelanim razmerjem hodov in vse. Samo plasticno podlozeno ohisjr naredis alu in prestavno roko drugo, (zdaj je podaljsana zelezna).
V angliji bi za tapravo ceno imel kar neki strank...
Evo tole je en izmed konkurencnih proizvodov, s tem da imajo oni se vzvod med menjalnikom in prestavno roko
http://www.pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=197
Tale ima pa bolj OEM replacement kose, jest mam njegov stiff shifter 2.0, 15% quick shifter in medeninaste puse.
http://www.dp-automotive.hu/dpa_developments.html
All in all sem zlo zadovolen, lufta ni (kar se cuti je samo v menjalniku), hodi kratki, natancni. Moti me to da je zadeva dokaj trda, da zacne stiff shifter skripat ko ga dlje tiscim in se od vrocine auspuha mast zmehca, pa vibrira mi pri cca. 3.500-4.000 rpm. Bi mogu dat eno utez na vzvod.
Da naredis iz obeh linkov en tak komplet ki ga mam jest, brez stvari ki me motijo, mislim da za nekih 250-300€ to spravis precej robe v Anglijo.
moji kosi se prodajajo po slabih 300 po kosu.

Re: Hrošč
Clio ja, ampak to ti pase tud na 5, 9, 11, 19, Clio II, Megane I... Avto itak ne bo se vsaj 2 mesca vozen tko da komot. Pa na par angleskih forumih mal predstavim zadevo pol. Edino glih 300€ zdej viska nimam, bo slo v swap 10x tolk. Bom res en dan se oglasu, dej mi cifro na PM, sem menjal SIM kartico in mi polno stevilk manjka...

Re: Hrošč
Glej, če je stvar tržno zanimiva, pa da imaš vzorce in ideje o izboljšavah, prvi kos brez težav ostane tebi.kmetek wrote:Clio ja, ampak to ti pase tud na 5, 9, 11, 19, Clio II, Megane I... Avto itak ne bo se vsaj 2 mesca vozen tko da komot. Pa na par angleskih forumih mal predstavim zadevo pol. Edino glih 300€ zdej viska nimam, bo slo v swap 10x tolk. Bom res en dan se oglasu, dej mi cifro na PM, sem menjal SIM kartico in mi polno stevilk manjka...
pokliči me na 041853576, pa se dogovoriva.
