Audi A4 Girling G57 čeljusti in 312mm hlajeni diski:

Odstranjevanje rje z nosilcev zadnjih čeljusti od passata G60 syncro z elektrolizo

Čisto pred vsem nimam slike ker je bilo vse skupaj toliko razžrto, da sploh nisem vedel a bo še uporaben, je pa tole po drat krtači pa mokro.

Po elektrolizi + 1min obdelave z drat krtačo pripravljeno na barvanje.

Cink sprej.

Prva plast barve. Barve niso posebej temperaturno odporne, samo do sedaj še nisem imel problemov s tem. Bomo vidli čez čas, če se bo treba drugače lotit.

Prednje čeljusti so bile frišno prebarvane, ko sem jih nabavil, tako da sem samo razmastil in zmatiral za barvanje.

Zadnje čeljusti so stale ~10 let na podstrehi. Batki before pa after poliranju.

Trenutni kompletek v čakanju na preostale dele (ploščice, zadnje diske (najverjetneje sharan mk1 vr6), cevke, komplet za obnovo zadnjih čeljusti...). Adapterje se sicer dobi ( http://tinyurl.com/j3k24da ), samo se bo najverjetneje vse doma naredilo.

Teže so me bolj zanimale za uporabo zadev na sciroccotu, samo mogoče komu kej prov pride: G54 čeljusti od passata G60 (se pravi g54 za širši disk) z 280mm nosilcem so 4,55kg, G57 čeljusti z 312mm nosilcem (dosti bolj masiven) so 4.95kg, tako da se mi zdi da je teža same čeljusti +/- enaka.