1990 VW BUS

User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: 1990 VW BUS

Post by TITan » 14 Dec 2016, 21:37

Eto nov projektek, ki se bo najverjetneje malo vlekel.

Audi A4 Girling G57 čeljusti in 312mm hlajeni diski:
Image

Odstranjevanje rje z nosilcev zadnjih čeljusti od passata G60 syncro z elektrolizo
Image

Čisto pred vsem nimam slike ker je bilo vse skupaj toliko razžrto, da sploh nisem vedel a bo še uporaben, je pa tole po drat krtači pa mokro.
Image

Po elektrolizi + 1min obdelave z drat krtačo pripravljeno na barvanje.
Image

Cink sprej.
Image

Prva plast barve. Barve niso posebej temperaturno odporne, samo do sedaj še nisem imel problemov s tem. Bomo vidli čez čas, če se bo treba drugače lotit.
Image

Prednje čeljusti so bile frišno prebarvane, ko sem jih nabavil, tako da sem samo razmastil in zmatiral za barvanje.
Image

Zadnje čeljusti so stale ~10 let na podstrehi. Batki before pa after poliranju.
Image

Trenutni kompletek v čakanju na preostale dele (ploščice, zadnje diske (najverjetneje sharan mk1 vr6), cevke, komplet za obnovo zadnjih čeljusti...). Adapterje se sicer dobi ( http://tinyurl.com/j3k24da ), samo se bo najverjetneje vse doma naredilo.
Image

Teže so me bolj zanimale za uporabo zadev na sciroccotu, samo mogoče komu kej prov pride: G54 čeljusti od passata G60 (se pravi g54 za širši disk) z 280mm nosilcem so 4,55kg, G57 čeljusti z 312mm nosilcem (dosti bolj masiven) so 4.95kg, tako da se mi zdi da je teža same čeljusti +/- enaka.
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1990 VW BUS

Post by Fleko » 15 Dec 2016, 10:27

Bremze za 300+km 8-)
Kako to, da nisi šel na kakšen Alfa Romeo program? Od 166 V6 ali kaj podobnega bi pasale ko ata na mamo (4batne brembo), veliko lažje od teh svinčenih uteži in dost poceni. Zadnjič so mi ušle za 100€ :(
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1990 VW BUS

Post by croma_man » 15 Dec 2016, 10:30

čeljusti niso težke, diski so :) moje 400ke majo nevzmetene tolk da mam že akse navite :lol: :lol: :lol:
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1990 VW BUS

Post by Fleko » 15 Dec 2016, 11:05

Nič Croma, keramika is the way, da nebo več navijalo polosovin. :lol:
Get low, no matter how
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: 1990 VW BUS

Post by TITan » 15 Dec 2016, 13:33

Bremze s tega tisočletja pač, ne pa če na meji uporabnosti za 80ta :D
Ideja o Alfa Bremzo-tih je šla po glavi, samo tole je blo čisto prepoceni napram Alfinim (60€ za čeljusti + diske). Ta glaven problem montaže bo itaq montaža diska, ne čeljusti, tako da se to lahko kasneje upgraida, če se kaj poceni najde :)
Image
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: 1990 VW BUS

Post by TITan » 12 Feb 2017, 00:30

TITan wrote:Ko se je čakalo izrez adapterjev sem se lotil obnovit zadnje čeljusti. Če se kdo loti, je vse skupaj dosti poceni (7€ na stran), in edina pain in the ass zadeva so zegerji. Jaz sem sledil temule; http://www.audiworld.com/forums/audi-10 ... de-2770104
Image

Zadnji adapter:
Image

Prednji adapter (z mokrim antikorozinom še - se mi je malo mudilo). Če bi imel nosilce z avta z 288mm diski bi bil design malo bolj preprost (kot pri nemcih: https://www.epytec.de/de/bremsentechnik ... orderachse):
Image

Zadnji čeljusti montirani:
Image

Prednji čeljusti montirani:
Image

Pod 17" platišči je še več kot dovolj placa.
Image

Prednje cevke so od Sharana (7M0 611 701D) zadnje so od večine starejših VAGov z diski (437 611 775). Zajle za ročno so tovarniške, samo z odstranjenimi vzmetmi in distančnikom za bovden (nimam poslikano še).

Vmesni projekt je bil nov izpušni lonec (pol leta sem samo downpipe vozil). Komplet vse je inox. Notranja cev je fi 63.5mm z ročno narejenimi 1200 luknjami (vem da bi lahko že naluknjano pločevino skupi zašvasal, samo sem hotel tako), zunanja cev je 139,7mm, konci so že narejeni (sicer draga zadeva - 8€ komad, samo so bili prelepi da bi se uprl), polnilo so inox "gobice" s Hoferja (če koga zanima je gre v 700mm lonec 14 kompletov po 5 gobic).

Image

Image

Image

(prvič varil inox, tako da ni ravno #weldingporn vse skupaj).

Zvok:
https://www.youtube.com/watch?v=ZUqtcY9O8Rc[/quote]
Image
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1990 VW BUS

Post by pero27 » 12 Feb 2017, 12:16

Fajn zgleda tole :) kje si pa te štancane inox kapce dobil?
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: 1990 VW BUS

Post by TITan » 12 Feb 2017, 12:18

Inox center na letališki. Samo so kr drage (~8€ za 140mm).
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1990 VW BUS

Post by DS71 » 12 Feb 2017, 12:27

išči pod podnice ali cevne kape ..to je standard element

Fina konverzija ..dobro si to namozgal :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply