-
JureK
- Posts: 588
- Joined: 25 Sep 2012, 12:44
- Avtomobil: VW T3
Post
by JureK » 07 Nov 2016, 21:49
To misliš imeti samo kot router ali boš naredil tako da lahko uporabljaš kot 3D printer, laser....?
-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 07 Nov 2016, 22:44
ma mišljeno je bolj kot hobi ..me pač zanima programiranje in ostala šara okrog teh zadev. Pa vprašanje kolko so ta jajca od kitajca sposobna točno delat
Bo pa ostalo kot frezer ... so pa dejansko razni laserji,plazme in podobno narejeni na isti osnovi
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
Fleko
- Posts: 1355
- Joined: 04 Oct 2013, 18:46
- Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov
Post
by Fleko » 08 Nov 2016, 00:17
Ce ni natancen se pa vodila pomenja pa bo.
Podobne gabaridne mere sem kolegu pomagal naredit CNC

uporabna zadeva, samo ce bi bilo vec casa za igranje

Get low, no matter how
-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 08 Nov 2016, 00:48
ma sej to ima kr spodobno narejeno ..špingli so "ball screw" , vodila pa linearna "square type"

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 08 Nov 2016, 09:29

-
eugene
- Posts: 1296
- Joined: 22 Jan 2011, 08:47
Post
by eugene » 08 Nov 2016, 10:39
Kot študent sem leto in pol delal na taki homemade frezarju. Večinoma pleksi in alu. Za pleksi smo imeli izpihovanje z gibljivo členkastjo cevjo in z iglo od brizge na koncu- da je hladilo in odpihavalo odpad. Alu pa smo ročno hladili z brizgo in alkoholom. Alkohol spari in je vse čisto opilke pa posesaš. Predstavljaj si kaj bi blo z emulzijo. V 90% se je skoraj za vse uporabljal vidja rezkar 3mm 2 flute gladek. Pleksi ni vsak enak. En se kuri en ne. Mi smo kupovali od akripola. Obrate in pomike se ne spomnem točno ampak mislim da je blo za pleksi 15k in alu ene 10k, 700mm/min za pleksi in 300mm/min. (lahko se pozanimam). Za držat velike plate gor je imal zrezkano v eni kerrock podlogi kanale 10x10mm ene 2mm ali 3mm široke v katere si vstavu gumico ki je malo štlela nad površino in si jo vstavu po obodu plate ki si jo obdeloval.V enem kotu te podloge pa je bla luknje skozi katero je vakum pumpa vlekla podtlak in plato držala dol. Pri obdelavi si globimo nastavu tako da jeostalo kake 0.1mm ali manj materjala. kosi so tako ostali v osnovni plati( ni blo nevarnosti da ti polomi rezkar) in vakuma nisi zgubljal. ko si končal si kose lepo ročno polomu ven in robe pobral ročno. Kaj vse sem si za fuš naredu takrat.

Let's go Brandon!

-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 08 Nov 2016, 11:13

-
eugene
- Posts: 1296
- Joined: 22 Jan 2011, 08:47
Post
by eugene » 08 Nov 2016, 22:12
Zdaj ko malo pomislim so nekam počasni tej pomiki. Mogoče je blo 700cm /min.

Gregor nisi ti imel enega posnetka kako smo rezkali tvoje flanže?
Let's go Brandon!
-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 09 Nov 2016, 09:01
-
eugene
- Posts: 1296
- Joined: 22 Jan 2011, 08:47
Post
by eugene » 09 Nov 2016, 10:39
Malo sem štopal in ja mm. ene 700 mm/min za alu in 1000mm/min za pleksi, Z različnimi globinami odvzema, in hitrostjo potopa v materijal. za programirat gibanje smo imeli en star dosovski, mislim da slovenski, program za konvertirat autocad lejerje v pot. za vsak leyer pa si nastavu globino. Tako da je bil stroj 2,5 D ampak z malo iznajdljivosti bi lahko naredu čuda.
Let's go Brandon!