BMW E21 kanariner

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 kanariner

Post by DS71 » 09 May 2016, 12:25

lepa ..kaj pa kakšna konverzija na elektro ventilator ..potrebno al pač ne ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 09 May 2016, 15:28

Zakon! :P
A napišeš prosim mere tega alu hladilnika (škatle, brez tistih plehov za montažo).
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 10 May 2016, 13:21

hja saj original kuler je bil kr dovolj (kolk sem ga naganjal)ampak ko se je pojavila zadeva z FMIC pa mislim da bi pol klecnil, zato sem sel v menjavo za vecjega, pa se puscat je zacel ko mi je takrat tesnilo glave pihnilo.

kako se pozna ? hmm ne vem se, se ni bilo hardcore sprobano, na testni voznji je hladil normalno, zamenjal sem tudi termostat, kajti ta je od zadnjega incidenta z tesnilko glave ostal za vedno odprt. Avto je rabil celo vecnost da se je zagrel, v bistvu se je olje zagrelo pred vodo :).
Na testni voznji mi je pa snelo cevi od turbo do interkulerja na mojih spacanih reduzirkah, (saj 2 x je lepo naboostalo kot mora, pol pa POP in no more boost) mam ze narazen, moram en var potegnit okoli roba reducirke, da se bo guma z objemko lepo zataknila in da je ne bo moglo sneti.

elektro ventilator, zaenkrat ne kaze potrebe, bom pa videl kako bo, mam se en stari alu ventialtor od ene merkle sam moram sredico novo navarit da bo pasalo na vodno pumpo.

mere hladilnika so pa sledece brez plehov za montazo (saj tud jaz sem jih nekaj porezal vstran, pa dva nova navaril) so :
490mm x 460mm x 55mm (cca), satovje pa je 480mm x 340mm x 40 mm. Satovje je 2 x debelejse od original in mislim, da bi moral boljse hladit, kajti ima tudi vec celic.. kar je tako razvidno na slikah

mi je pa termostat malce sumljiv temp vode mi drzi za debelino cajgera nad polovico ... kot da bi malo pozno odprl .. je pa res da je instrument uber dojemljiv za motnje, vklopim ventilator kabine na max pa ze cajger pokaze skoraj 4 debeline kazalca vec od polovice, se komu to dela na E21kah ? al pa ko zmigavec dela se cajgrcek malenkost maje. Pac kot da ga vsaka elektricna sprememba zmoti, mogoce pa sem jaz kje kaj zaj, ko sem kake nove kablcke vlekel...
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 10 May 2016, 13:53

Meni je tud cager za vodo kazal vsepovprek, skakal itd... Ne se preveč sekirat
Hvala za mere, sej je višji ko širši, ne?
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by nicjasno » 10 May 2016, 13:54

Lepo zgleda tole.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 10 May 2016, 13:55

jst mam starega v števcu še prikloplenga pa niti bliz ni točn proti unmu ko ga mam na armaturki, do neke mere greta enak, pol pa logaritmično razhajata.

Mam pa še ene 5-6 števcev na lagru, tak da če rabiš kake rezervne dele povej :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 10 May 2016, 15:13

pero27 wrote:Meni je tud cager za vodo kazal vsepovprek, skakal itd... Ne se preveč sekirat
Hvala za mere, sej je višji ko širši, ne?
Sirok je 49... Torej je 3 cm sirsi kot visji, saj na sliki na prejsni strani se vidi da je kr ornk sirsi od orig, se celo malo vecji od onih ko so od avtomatikov z oljnim hladilnikom, sam da je pac samo za vodo.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 10 May 2016, 15:15

nicjasno wrote:Lepo zgleda tole.
Upam da bo tak tud sluzilo vse skupaj. Sam odpravim se tezavo z razpadanjem turbo napeljave :oops: pol pa gasaaaaa na pohorje
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 10 May 2016, 15:24

croma_man wrote:jst mam starega v števcu še prikloplenga pa niti bliz ni točn proti unmu ko ga mam na armaturki, do neke mere greta enak, pol pa logaritmično razhajata.

Mam pa še ene 5-6 števcev na lagru, tak da če rabiš kake rezervne dele povej :)
Tnx.. Saj enkrat se ti bom tak najavil da vidim v zivo lepo predstavljeno delavnico ;)

Btw glede stevcev temp vode, recimo ko je norm temp torej v avtu kao na polovici, kolk temp ti kaze vzporedni stevec, in pol recmo ko serijski prileze do 3/4 kolk je to pol temp C ?

Saj si bom se jaz enega vgradil, oz samo stikalo da bom preklapljal med temp vode in olja, ampak do takrat da malo info zberem iz prve roke..
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 10 May 2016, 15:36

odkrito povedano sem pozabil, je pa robni pogoj 90 stopinj če se prav spomnim, star je lezel naprej, nihal, bil odvisen od napetosti v napeljavi (ki ni briljantna s časom in volkom)...nov pa ma napajanje direktno iz akumulatorja in lepo kaže 90-100 stopinj brez izpadov.
Post Reply