BMW E21 kanariner

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 kanariner
lepa ..kaj pa kakšna konverzija na elektro ventilator ..potrebno al pač ne ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
Zakon!
A napišeš prosim mere tega alu hladilnika (škatle, brez tistih plehov za montažo).

A napišeš prosim mere tega alu hladilnika (škatle, brez tistih plehov za montažo).

Re: BMW E21 kanariner
hja saj original kuler je bil kr dovolj (kolk sem ga naganjal)ampak ko se je pojavila zadeva z FMIC pa mislim da bi pol klecnil, zato sem sel v menjavo za vecjega, pa se puscat je zacel ko mi je takrat tesnilo glave pihnilo.
kako se pozna ? hmm ne vem se, se ni bilo hardcore sprobano, na testni voznji je hladil normalno, zamenjal sem tudi termostat, kajti ta je od zadnjega incidenta z tesnilko glave ostal za vedno odprt. Avto je rabil celo vecnost da se je zagrel, v bistvu se je olje zagrelo pred vodo
.
Na testni voznji mi je pa snelo cevi od turbo do interkulerja na mojih spacanih reduzirkah, (saj 2 x je lepo naboostalo kot mora, pol pa POP in no more boost) mam ze narazen, moram en var potegnit okoli roba reducirke, da se bo guma z objemko lepo zataknila in da je ne bo moglo sneti.
elektro ventilator, zaenkrat ne kaze potrebe, bom pa videl kako bo, mam se en stari alu ventialtor od ene merkle sam moram sredico novo navarit da bo pasalo na vodno pumpo.
mere hladilnika so pa sledece brez plehov za montazo (saj tud jaz sem jih nekaj porezal vstran, pa dva nova navaril) so :
490mm x 460mm x 55mm (cca), satovje pa je 480mm x 340mm x 40 mm. Satovje je 2 x debelejse od original in mislim, da bi moral boljse hladit, kajti ima tudi vec celic.. kar je tako razvidno na slikah
mi je pa termostat malce sumljiv temp vode mi drzi za debelino cajgera nad polovico ... kot da bi malo pozno odprl .. je pa res da je instrument uber dojemljiv za motnje, vklopim ventilator kabine na max pa ze cajger pokaze skoraj 4 debeline kazalca vec od polovice, se komu to dela na E21kah ? al pa ko zmigavec dela se cajgrcek malenkost maje. Pac kot da ga vsaka elektricna sprememba zmoti, mogoce pa sem jaz kje kaj zaj, ko sem kake nove kablcke vlekel...
kako se pozna ? hmm ne vem se, se ni bilo hardcore sprobano, na testni voznji je hladil normalno, zamenjal sem tudi termostat, kajti ta je od zadnjega incidenta z tesnilko glave ostal za vedno odprt. Avto je rabil celo vecnost da se je zagrel, v bistvu se je olje zagrelo pred vodo

Na testni voznji mi je pa snelo cevi od turbo do interkulerja na mojih spacanih reduzirkah, (saj 2 x je lepo naboostalo kot mora, pol pa POP in no more boost) mam ze narazen, moram en var potegnit okoli roba reducirke, da se bo guma z objemko lepo zataknila in da je ne bo moglo sneti.
elektro ventilator, zaenkrat ne kaze potrebe, bom pa videl kako bo, mam se en stari alu ventialtor od ene merkle sam moram sredico novo navarit da bo pasalo na vodno pumpo.
mere hladilnika so pa sledece brez plehov za montazo (saj tud jaz sem jih nekaj porezal vstran, pa dva nova navaril) so :
490mm x 460mm x 55mm (cca), satovje pa je 480mm x 340mm x 40 mm. Satovje je 2 x debelejse od original in mislim, da bi moral boljse hladit, kajti ima tudi vec celic.. kar je tako razvidno na slikah
mi je pa termostat malce sumljiv temp vode mi drzi za debelino cajgera nad polovico ... kot da bi malo pozno odprl .. je pa res da je instrument uber dojemljiv za motnje, vklopim ventilator kabine na max pa ze cajger pokaze skoraj 4 debeline kazalca vec od polovice, se komu to dela na E21kah ? al pa ko zmigavec dela se cajgrcek malenkost maje. Pac kot da ga vsaka elektricna sprememba zmoti, mogoce pa sem jaz kje kaj zaj, ko sem kake nove kablcke vlekel...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
Meni je tud cager za vodo kazal vsepovprek, skakal itd... Ne se preveč sekirat
Hvala za mere, sej je višji ko širši, ne?
Hvala za mere, sej je višji ko širši, ne?

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
Lepo zgleda tole.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
jst mam starega v števcu še prikloplenga pa niti bliz ni točn proti unmu ko ga mam na armaturki, do neke mere greta enak, pol pa logaritmično razhajata.
Mam pa še ene 5-6 števcev na lagru, tak da če rabiš kake rezervne dele povej
Mam pa še ene 5-6 števcev na lagru, tak da če rabiš kake rezervne dele povej


Re: BMW E21 kanariner
Sirok je 49... Torej je 3 cm sirsi kot visji, saj na sliki na prejsni strani se vidi da je kr ornk sirsi od orig, se celo malo vecji od onih ko so od avtomatikov z oljnim hladilnikom, sam da je pac samo za vodo.pero27 wrote:Meni je tud cager za vodo kazal vsepovprek, skakal itd... Ne se preveč sekirat
Hvala za mere, sej je višji ko širši, ne?

Re: BMW E21 kanariner
Upam da bo tak tud sluzilo vse skupaj. Sam odpravim se tezavo z razpadanjem turbo napeljavenicjasno wrote:Lepo zgleda tole.


Re: BMW E21 kanariner
Tnx.. Saj enkrat se ti bom tak najavil da vidim v zivo lepo predstavljeno delavnicocroma_man wrote:jst mam starega v števcu še prikloplenga pa niti bliz ni točn proti unmu ko ga mam na armaturki, do neke mere greta enak, pol pa logaritmično razhajata.
Mam pa še ene 5-6 števcev na lagru, tak da če rabiš kake rezervne dele povej

Btw glede stevcev temp vode, recimo ko je norm temp torej v avtu kao na polovici, kolk temp ti kaze vzporedni stevec, in pol recmo ko serijski prileze do 3/4 kolk je to pol temp C ?
Saj si bom se jaz enega vgradil, oz samo stikalo da bom preklapljal med temp vode in olja, ampak do takrat da malo info zberem iz prve roke..

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
odkrito povedano sem pozabil, je pa robni pogoj 90 stopinj če se prav spomnim, star je lezel naprej, nihal, bil odvisen od napetosti v napeljavi (ki ni briljantna s časom in volkom)...nov pa ma napajanje direktno iz akumulatorja in lepo kaže 90-100 stopinj brez izpadov.
