Audi Quattro

User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Audi Quattro

Post by Fleko » 04 Mar 2016, 09:47

$küll wrote: flavta hlajenja injektorjev končno...
Tell me more...

Iz kje zajema hladen zrak in zakaj bi bilo dobro hlajenje injektorjev? Je mišljeno, da hladi same injektorje, ali da naj bi bil bencin iz nižjo vstopno temperaturo?
Get low, no matter how
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Audi Quattro

Post by zegler » 04 Mar 2016, 10:11

8-) posteno rihtas ..

ej a tale audi masinca ima izpuh in sesalni del na eni strani ? a ni malo naguzvano z turbo, daj se malo vec fotk da vidimo kak tale hladilnik injektorjev deluje, mora ornk zraka premaknit da odzene vroc zrak pod avto ..
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Audi Quattro

Post by croma_man » 04 Mar 2016, 10:19

težava je pri taprvih 2.2 turbotih ki so imeli vse skupaj tam kjer ni ravno pametno mešat jabuke in hruške...pri novejših 2.2 20v turbo motorjih so postavili prav, izpuh desno, sesanje in vbrizg levo.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Audi Quattro

Post by DS71 » 04 Mar 2016, 10:30

lej to...to res takrat še ni imelo crossflow glave :o

Zajema pa od kje hlajenje? Zgleda kot da ima eno puhalo tam al kaj .. ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 04 Mar 2016, 10:55

zrak zajema pod motorjem v višini karterja nekje. ventilator je pa res precej močen...

naloga tega sistema je pa da hladi injektorje do te mere, da ko se motor ugasne, bencin ne zavre v injektorjih, ker se takrat naredijo zračni žepi v injektorjih in je pol jeba ponovno zagnat motor.

10v pri audijih je imel vedno oba kolektorja na isti strani, 20v ima pa desno ispuh in levo vsis.

Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 04 Mar 2016, 10:57

DS71 wrote:lej to...to res takrat še ni imelo crossflow glave :o

Zajema pa od kje hlajenje? Zgleda kot da ima eno puhalo tam al kaj .. ?

To je ta ventilator hlajenja injektorjev...

Image
Last edited by $küll on 04 Mar 2016, 14:39, edited 1 time in total.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 04 Mar 2016, 11:02

croma_man wrote:težava je pri taprvih 2.2 turbotih ki so imeli vse skupaj tam kjer ni ravno pametno mešat jabuke in hruške...pri novejših 2.2 20v turbo motorjih so postavili prav, izpuh desno, sesanje in vbrizg levo.
počasi...

moj motor je 2.1 10vT (koda WR, od 1980 do 1987)

pol si imel 2.2 10vT (koda MB od 1987 do 1989)

nazadnje 2.2 2vT (koda RR od 1989 do 1991)
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Audi Quattro

Post by eugene » 04 Mar 2016, 11:16

To ja vw /audi 8V raztegnjen za en cilinder. Prav tako kasnejše 20V glave. 16V glava raztegnejena za en cilinder. Vse ima isto kot 4cilidraš. Hode gredi, premere ležajev, dolžine ojnic, premere batov, postavitev ventilov in kanalov in obike komor.
Let's go Brandon!
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Audi Quattro

Post by Fleko » 04 Mar 2016, 14:19

$küll wrote: Image
Zdaj mi je pa jasno, kaj ta slika prikazuje :lol:
Get low, no matter how
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Audi Quattro

Post by zegler » 04 Mar 2016, 18:45

$küll wrote:zrak zajema pod motorjem v višini karterja nekje. ventilator je pa res precej močen...

naloga tega sistema je pa da hladi injektorje do te mere, da ko se motor ugasne, bencin ne zavre v injektorjih, ker se takrat naredijo zračni žepi v injektorjih in je pol jeba ponovno zagnat motor.

10v pri audijih je imel vedno oba kolektorja na isti strani, 20v ima pa desno ispuh in levo vsis.

Image
:roll: pametno ... tocno ta problem ima moj moped, ampak samo ce ga ORNK zenes pa pol vrocega izklopis, in ker je V masina pa ima einspritz vmes med cilindri... pol ko prvic zaverglas laufa 5 sekund pa crkne :) ampak pomojem pri avdiju se to dogaja brez da bi ga ornk gnal, ce je spodaj turbo
Post Reply