grega983 wrote:Uf .....
Koliko delovnih ur ocenjuješ da boš porabil za popravilo tega švajcarskega sira ?
V tej fazi težko rečem, avto mora na mizo, sprednji del je treba poravnat, zadaj tudi. Sicer malenkostni zamiki ampak terjajo čas.
Potem podi se delajo ročno in ne z orodjem, ker so dolgi cca. 110 cm, kar pomeni da ne morem z pigmašino, bead rollerjem in shrinker/stretcherjem zraven in vse klasično delam, kar spet podaljša čase izdelave.
Enako ojačitve po podih, vse ročno

.
Potem avto je okoli in okoli precej pobuškan, sicer malo ampak na koncu to pomeni ogromno časa za malenkosti.
Bo velik enih ur tule :/.
majkl wrote:
S čem te vmesne dele barvaš? Drugače pa vrhunsko oblikovani plehi!
Tole je schweißpunkt cink sprej, prevoden za točkovno varjenje in malenkost bolj temeperaturno obstojen. Uglavnem namenski kleparski sprej.