American BadAss-C3

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: American BadAss-C3
ja te 80's/90's plastične mase so katastrofa, sem tud že sam popravljal mt1 paket, oz bolj povezoval kot popravljal ker se nič ni prijelo na to jebo.

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
ma ni problem v fiberju ..tisto je zakon za delat ..samo te pionirske mase so za en qrckookie wrote:DS71 wrote: Dobronamerni nasvet..samo črta od a̶m̶e̶r̶i̶š̶k̶i̶h̶ ̶a̶v̶t̶o̶v̶ ̶z̶ ̶p̶l̶a̶s̶t̶i̶č̶n̶i̶m̶i̶ ̶o̶d̶b̶i̶j̶a̶č̶i̶ rabljenih Corvett (ker so itak vse plastične, razen Z06), katere niso v top stanju![]()
![]()
Drgač pa... kapo dol. Če boš Manto tako zrihtal, potem vem, zakaj čakam![]()
![]()
Drgač pa ..tudi za prodat po moje niso..ker tisti ki ima slabe so podobni mojim ..celi in poviti ter povešeni,skratka deformirani .. počit to zadevo je po mojem bolj težko ..tako da..če ne že kanta bo pa suvenir za na steno

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
evo ..medtem ko se čaka nove odbijače,narejeno nekaj malenkosti katere ne bojo motile procesa priprave in barvanja
zamenjana kontaktna ključavnica .. s staro si lahko vžigal kar brez ključa
moram rečt,da mi je zadeva vzela precej časa in pa živcev

potem sem se lotil še vakum ventilov prednjih luči


zmontirano

namontiran in povezan rezervar vakuma

na novo omotano kablovje razsvetljave

in namontirana trobenta

zamenjana kontaktna ključavnica .. s staro si lahko vžigal kar brez ključa



potem sem se lotil še vakum ventilov prednjih luči


zmontirano

namontiran in povezan rezervar vakuma

na novo omotano kablovje razsvetljave

in namontirana trobenta


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
že pred nekaj časa sem se lotil tudi strehe .. na videz enostavna menjava tesnila se spremeni v moro ..veš,un filing ko čakaš da bo nekaj počlo ..al jaz al streha




končno narazen


očiščeno

okvirji speskani in pobarvani


novo tesnilo

priprava na ponovno lepljenje okvirja na steklo

sama montaža tesnila je kombinacija vijačenja,klipsen in pa lepljenja ..tako da moram počakat,da prej sestavim avto in potem nacentriram tesnilo na steklo v vratih ..ker če zdej to nardim na slepo in naredim mimo se mi zmeša






končno narazen


očiščeno

okvirji speskani in pobarvani


novo tesnilo

priprava na ponovno lepljenje okvirja na steklo

sama montaža tesnila je kombinacija vijačenja,klipsen in pa lepljenja ..tako da moram počakat,da prej sestavim avto in potem nacentriram tesnilo na steklo v vratih ..ker če zdej to nardim na slepo in naredim mimo se mi zmeša


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: American BadAss-C3
Lepo lepo
.
A v novi barvi je že?

A v novi barvi je že?

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
eh ..kje pa .. se borim z odbijači ..še vedno.. pa malo pavze je bilo vmes 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: American BadAss-C3
No sej bo...važno da se boriš dalje
.


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
ODBIJAČI
verjetno poglavje,katerega si bom na tem projektu najbolj zapolnil
Material: Urethan,po 30+ letih na prvi pogled niti ne tako slabo,malo valovito ,to bomo mi zbrusili,mogoče malo pogreli,pokitali in čao ..aha
Začnem brusiti na vodo , papir od 400 ..jeba od jebe .. to ni šlo nikamor,ampak po nekaj krvavih dnevih mi je uspelo



Potem se je odbijače demontiralo , na notranji strani na najbolj valovitih delih ojačalo z steklenimi vlakni (kar je bila po eni strani dobra možnost za rešitev,glede na to da je zadeva mehka kot drek), dali smo gor nek zajeban primer,kateri je zelo kvalitetno prijel. Že ko se je odbijače montiralo nazaj na avto,se je pokazalo,da mogoče poliester vseeno ni bil dobra odločitev. Odbijači so sedaj postali dosti bolj togi in je že lovljenje linij postalo mala zajebancija. Ampak se je tudi to nekako rešilo. Začelo se je kitati in brusit(spet neki pregrešno dragi kiti),kazalo je vse skupaj zelo dobro. Ampak .. ko je bil avto parkiran zunaj na soncu kakšnih 10 dni,je vse postalo zopet čudežno valovito.. ugotovili smo,da je polister na notranji strani začel odstopati ...pas mater





Material: Urethan,po 30+ letih na prvi pogled niti ne tako slabo,malo valovito ,to bomo mi zbrusili,mogoče malo pogreli,pokitali in čao ..aha

Začnem brusiti na vodo , papir od 400 ..jeba od jebe .. to ni šlo nikamor,ampak po nekaj krvavih dnevih mi je uspelo



Potem se je odbijače demontiralo , na notranji strani na najbolj valovitih delih ojačalo z steklenimi vlakni (kar je bila po eni strani dobra možnost za rešitev,glede na to da je zadeva mehka kot drek), dali smo gor nek zajeban primer,kateri je zelo kvalitetno prijel. Že ko se je odbijače montiralo nazaj na avto,se je pokazalo,da mogoče poliester vseeno ni bil dobra odločitev. Odbijači so sedaj postali dosti bolj togi in je že lovljenje linij postalo mala zajebancija. Ampak se je tudi to nekako rešilo. Začelo se je kitati in brusit(spet neki pregrešno dragi kiti),kazalo je vse skupaj zelo dobro. Ampak .. ko je bil avto parkiran zunaj na soncu kakšnih 10 dni,je vse postalo zopet čudežno valovito.. ugotovili smo,da je polister na notranji strani začel odstopati ...pas mater



..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
Potem je padla odločitev da nabavim nove odbijače .. ideja dobra ampak realizacija niti ne tako enostavna. Iz amerike spet zaradi šipinga nesprejemljivo , pa še misel kupiti nove uretanske odbijače ,kateri so ležali kdo ve koliko časa v kakšnem skladišču, mi ni bila preveč všeč. Najdem v Angliji polisterske kopije in naročim.


Na prvi pogled niti ne tako slabi ..ni bil neki vrhunski izdelek ampak neka srednja reč .. sem pa pozneje ugotovil,da "mojstri" uporabljajo pred izdelavo kar zajetne količine gelkota in da so bili kalupi premazani z njim kar pogumno in debelo. Ni bilo pa na odbijačih narejenih nobenih nobenih lukenj - niti za luči,niti za montažo. Ajd ..če smo že toliko jebe dali skozi pa bomo še to rešli



Nosilci za luči premeščeni iz originala


Izrezana luknja za lučko tablice

Narejene luknje za bočne pozicijske luči in žmigavce


Iz originala premeščene tudi vse letvice z vijaki za pritrditev na karoserijo. Ob tej prilki sem vse colske vijake zamenjal z metričnimi




Na prvi pogled niti ne tako slabi ..ni bil neki vrhunski izdelek ampak neka srednja reč .. sem pa pozneje ugotovil,da "mojstri" uporabljajo pred izdelavo kar zajetne količine gelkota in da so bili kalupi premazani z njim kar pogumno in debelo. Ni bilo pa na odbijačih narejenih nobenih nobenih lukenj - niti za luči,niti za montažo. Ajd ..če smo že toliko jebe dali skozi pa bomo še to rešli




Nosilci za luči premeščeni iz originala


Izrezana luknja za lučko tablice

Narejene luknje za bočne pozicijske luči in žmigavce


Iz originala premeščene tudi vse letvice z vijaki za pritrditev na karoserijo. Ob tej prilki sem vse colske vijake zamenjal z metričnimi


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: American BadAss-C3
To sem htel predlagat ja.
Last edited by nicjasno on 13 Dec 2015, 00:09, edited 1 time in total.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
