American BadAss-C3

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by croma_man » 17 Aug 2015, 09:14

ja te 80's/90's plastične mase so katastrofa, sem tud že sam popravljal mt1 paket, oz bolj povezoval kot popravljal ker se nič ni prijelo na to jebo.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 17 Aug 2015, 16:00

kookie wrote:
DS71 wrote: Dobronamerni nasvet..samo črta od a̶m̶e̶r̶i̶š̶k̶i̶h̶ ̶a̶v̶t̶o̶v̶ ̶z̶ ̶p̶l̶a̶s̶t̶i̶č̶n̶i̶m̶i̶ ̶o̶d̶b̶i̶j̶a̶č̶i̶ rabljenih Corvett (ker so itak vse plastične, razen Z06), katere niso v top stanju :lol:
:D :lol:

Drgač pa... kapo dol. Če boš Manto tako zrihtal, potem vem, zakaj čakam :lol: :twisted: :P
ma ni problem v fiberju ..tisto je zakon za delat ..samo te pionirske mase so za en qrc
Drgač pa ..tudi za prodat po moje niso..ker tisti ki ima slabe so podobni mojim ..celi in poviti ter povešeni,skratka deformirani .. počit to zadevo je po mojem bolj težko ..tako da..če ne že kanta bo pa suvenir za na steno :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 23 Aug 2015, 20:03

evo ..medtem ko se čaka nove odbijače,narejeno nekaj malenkosti katere ne bojo motile procesa priprave in barvanja

zamenjana kontaktna ključavnica .. s staro si lahko vžigal kar brez ključa :lol: moram rečt,da mi je zadeva vzela precej časa in pa živcev :?
Image

potem sem se lotil še vakum ventilov prednjih luči
Image

Image

zmontirano
Image

namontiran in povezan rezervar vakuma
Image

na novo omotano kablovje razsvetljave
Image

in namontirana trobenta :lol:
Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 05 Nov 2015, 21:48

že pred nekaj časa sem se lotil tudi strehe .. na videz enostavna menjava tesnila se spremeni v moro ..veš,un filing ko čakaš da bo nekaj počlo ..al jaz al streha :evil:
Image

Image

Image

Image

končno narazen
Image

Image

očiščeno
Image

okvirji speskani in pobarvani
Image

Image

novo tesnilo
Image

priprava na ponovno lepljenje okvirja na steklo
Image

sama montaža tesnila je kombinacija vijačenja,klipsen in pa lepljenja ..tako da moram počakat,da prej sestavim avto in potem nacentriram tesnilo na steklo v vratih ..ker če zdej to nardim na slepo in naredim mimo se mi zmeša :lol:
Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
karoserist.si
Posts: 537
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by karoserist.si » 12 Nov 2015, 11:59

Lepo lepo ;).

A v novi barvi je že?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 12 Nov 2015, 22:05

eh ..kje pa .. se borim z odbijači ..še vedno.. pa malo pavze je bilo vmes :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
karoserist.si
Posts: 537
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by karoserist.si » 18 Nov 2015, 10:31

No sej bo...važno da se boriš dalje ;).
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 12 Dec 2015, 23:24

ODBIJAČI :| verjetno poglavje,katerega si bom na tem projektu najbolj zapolnil :evil:
Material: Urethan,po 30+ letih na prvi pogled niti ne tako slabo,malo valovito ,to bomo mi zbrusili,mogoče malo pogreli,pokitali in čao ..aha :?

Začnem brusiti na vodo , papir od 400 ..jeba od jebe .. to ni šlo nikamor,ampak po nekaj krvavih dnevih mi je uspelo
Image

Image

Image

Potem se je odbijače demontiralo , na notranji strani na najbolj valovitih delih ojačalo z steklenimi vlakni (kar je bila po eni strani dobra možnost za rešitev,glede na to da je zadeva mehka kot drek), dali smo gor nek zajeban primer,kateri je zelo kvalitetno prijel. Že ko se je odbijače montiralo nazaj na avto,se je pokazalo,da mogoče poliester vseeno ni bil dobra odločitev. Odbijači so sedaj postali dosti bolj togi in je že lovljenje linij postalo mala zajebancija. Ampak se je tudi to nekako rešilo. Začelo se je kitati in brusit(spet neki pregrešno dragi kiti),kazalo je vse skupaj zelo dobro. Ampak .. ko je bil avto parkiran zunaj na soncu kakšnih 10 dni,je vse postalo zopet čudežno valovito.. ugotovili smo,da je polister na notranji strani začel odstopati ...pas mater
Image

Image

Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 12 Dec 2015, 23:44

Potem je padla odločitev da nabavim nove odbijače .. ideja dobra ampak realizacija niti ne tako enostavna. Iz amerike spet zaradi šipinga nesprejemljivo , pa še misel kupiti nove uretanske odbijače ,kateri so ležali kdo ve koliko časa v kakšnem skladišču, mi ni bila preveč všeč. Najdem v Angliji polisterske kopije in naročim.
Image

Image

Na prvi pogled niti ne tako slabi ..ni bil neki vrhunski izdelek ampak neka srednja reč .. sem pa pozneje ugotovil,da "mojstri" uporabljajo pred izdelavo kar zajetne količine gelkota in da so bili kalupi premazani z njim kar pogumno in debelo. Ni bilo pa na odbijačih narejenih nobenih nobenih lukenj - niti za luči,niti za montažo. Ajd ..če smo že toliko jebe dali skozi pa bomo še to rešli :lol:
Image

Image

Image

Nosilci za luči premeščeni iz originala
Image

Image

Izrezana luknja za lučko tablice
Image

Narejene luknje za bočne pozicijske luči in žmigavce
Image

Image

Iz originala premeščene tudi vse letvice z vijaki za pritrditev na karoserijo. Ob tej prilki sem vse colske vijake zamenjal z metričnimi
Image

Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by nicjasno » 12 Dec 2015, 23:45

To sem htel predlagat ja.
Last edited by nicjasno on 13 Dec 2015, 00:09, edited 1 time in total.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Post Reply