BMW E21 kanariner

Re: BMW E21 kanariner
Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
se strinjam z eugenom
kmetek; iz "orodne plastike" mi niti na kraj pameti ne pade da bi šel puše tlačit pod avto; trdota ptfe in nylona je tam od 95 ShA gor, to je že praktično uniball po tem kako ti potem avto ropota in definitivno ni za joyride
bi pa rad vidu mojstra, ki bi znal postružit 70 ShA poliuretan, pomoje bi te lepo zavrnil pa dal še paket čigumijev za zraven
kmetek; iz "orodne plastike" mi niti na kraj pameti ne pade da bi šel puše tlačit pod avto; trdota ptfe in nylona je tam od 95 ShA gor, to je že praktično uniball po tem kako ti potem avto ropota in definitivno ni za joyride
bi pa rad vidu mojstra, ki bi znal postružit 70 ShA poliuretan, pomoje bi te lepo zavrnil pa dal še paket čigumijev za zraven


Re: BMW E21 kanariner
No name je mal na sprednji roki na koradotu nekaj cajta in zdaj prodaja ker je reku da ni kul.Tine wrote:Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?
Let's go Brandon!

Re: BMW E21 kanariner
uhh, kolk je nekih for .. sem zmeraj mislil da kupis pa das not in da bo ziher kaj boljse od serijskih, ampak po tem posnetku, pa se odpre malo tuhtanja zadaj ... jaz mam se vse STOCK not - pazi slabih 40 let (razen gumic na zadnjih amortizerjih)..
in se NITI ENA ZADEVA ni bila zamenjana 180kkm nekje (vem da ni dosti), se tiste kuglce ob volanskih ne, pa sem podrejal felne z njimi
, pa vse tehnicne brez problema skoz, na predzadnjem sem celo vprasal kaj gumice pa to je se vredu ? in kao JA
na mojem c5 dejliju pa menjujem skoraj na 20kkm stabilizator stangice ker zacnejo ruzit...
zaenkrat sem ze tako dal nardit kolegu iz neke trde plastike zadeve za ob stabilizatorjih (se cakam na njih), zelim manj zibanja...
sem dal tudi ze na laser iz RF natavke za zgornje salce pri zadnjih amortiezrjih da bom sestavil zadnji strutbar ala je @croma - dal sliko.... (za info e21 nima simetricno postavljenih vijakov na zadnjih salcah leva-desna stran
kaj sem mel velike oci ko sem naredil za eno stran pa pogledam kak je na drugi, pa nikak ni pasalo
)
drugace jaz vse zadeve rad preberem, tak da KAO smetenje .. saj v bistvu NI .. urejam podvozje in debata je debata, tak da kr naprej, z mislim in idejami...
@croma zadnjic sem te klical, si bol svoh s cajtom - opazam.. ene felne sem gledal pri tebi (pomojem tak ves kere )
skratka sem interesent



zaenkrat sem ze tako dal nardit kolegu iz neke trde plastike zadeve za ob stabilizatorjih (se cakam na njih), zelim manj zibanja...
sem dal tudi ze na laser iz RF natavke za zgornje salce pri zadnjih amortiezrjih da bom sestavil zadnji strutbar ala je @croma - dal sliko.... (za info e21 nima simetricno postavljenih vijakov na zadnjih salcah leva-desna stran


drugace jaz vse zadeve rad preberem, tak da KAO smetenje .. saj v bistvu NI .. urejam podvozje in debata je debata, tak da kr naprej, z mislim in idejami...
@croma zadnjic sem te klical, si bol svoh s cajtom - opazam.. ene felne sem gledal pri tebi (pomojem tak ves kere )


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 kanariner
Prh unibolih je tako,da je fajn da se potem naredi vse na fiksno-ce imaš neke kombinacije togega in flexibilnega to ponavadi ne špila-če pa je vse togo si tudi lahko predstavljaš kakšen rata avto po nekem času.
Drgač smo mi stružli puše iz vulkalana
Drgač smo mi stružli puše iz vulkalana
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW E21 kanariner
Jaz jih imam na Audiju S3 spredaj v naslednji kombinaciji:Tine wrote:Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?
- zgornje vpetje amortizerja v nastavljivi šalci - sferični ležaj
- spodaj na sprednjem delu roke - novilon puša
- spodaj na zadnjem delu roke - sferični ležaj
Res je vse skupaj malo glasnejše kot serijske gumice na vseh treh mestih, a ja nazaj na gumo ne grem in pika.


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
pero, po 15 urah dela na dan, z veseljem plačam nekomu da mi avto pošraufa, sej še časa za vozit ne najdem. Drugač bi z veseljem sam kaj naredil. Tak nej majo pa drugi kej od tega 
zegler, sprejmi to kot opravičilo za neodzivnost, boljš da mi na mail napišeš, tist še uspem pogledat.

zegler, sprejmi to kot opravičilo za neodzivnost, boljš da mi na mail napišeš, tist še uspem pogledat.

Re: BMW E21 kanariner
@nalim, koliko pa se občuti na ''udobnosti'' vožnje s tvojim setupom?
S kakšno toleranco pa se ponavadi stružijo puše? Pa kolikor vem se novilona ne rabi podmazovati, ker je sam material tak?
S kakšno toleranco pa se ponavadi stružijo puše? Pa kolikor vem se novilona ne rabi podmazovati, ker je sam material tak?
Get low, no matter how

Re: BMW E21 kanariner
Na udobju nisem opazil kake spremembe, sliši se tu in tam kak čriček, katerega dobro odmerjena mast v spreju odpravi.Fleko wrote:@nalim, koliko pa se občuti na ''udobnosti'' vožnje s tvojim setupom?
S kakšno toleranco pa se ponavadi stružijo puše? Pa kolikor vem se novilona ne rabi podmazovati, ker je sam material tak?
Novilon je odvisen od temperature, vroč se raztegne toliko, da se pozna na premeru, zato je dobro, da so puše vseeno mastne.

Re: BMW E21 kanariner
No, to je pač opcija da nimaš nobenega lufta, sej pravim da odvisno kaj se išče, samo performance ali tudi udobje...pero27 wrote:...kmetek; iz "orodne plastike" mi niti na kraj pameti ne pade da bi šel puše tlačit pod avto; trdota ptfe in nylona je tam od 95 ShA gor, to je že praktično uniball po tem kako ti potem avto ropota in definitivno ni za joyride
...
Ja o konstrukciji podvozja iz posnetka ne bi, pač avto za v trgovino z močnim motorjem in je kot je

Me pa zanima sledeče, je recimo tale Powerflex res kaj "boljši" kot recimo original serijske puše od recimo R32? Na Golfu 2 recimo je ena taka opcija da paše to med sabo ane? Bi si skor upal trdit da so od R32 dost trdi da ne zaznaš premikanja, pa vseeno pobere nekaj vibracij...
