BMW E21 kanariner

User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 kanariner

Post by Tine » 25 Nov 2015, 09:10

Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 25 Nov 2015, 10:16

se strinjam z eugenom

kmetek; iz "orodne plastike" mi niti na kraj pameti ne pade da bi šel puše tlačit pod avto; trdota ptfe in nylona je tam od 95 ShA gor, to je že praktično uniball po tem kako ti potem avto ropota in definitivno ni za joyride
bi pa rad vidu mojstra, ki bi znal postružit 70 ShA poliuretan, pomoje bi te lepo zavrnil pa dal še paket čigumijev za zraven :lol:
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 kanariner

Post by eugene » 25 Nov 2015, 10:19

Tine wrote:Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?
No name je mal na sprednji roki na koradotu nekaj cajta in zdaj prodaja ker je reku da ni kul.
Let's go Brandon!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 25 Nov 2015, 10:34

uhh, kolk je nekih for .. sem zmeraj mislil da kupis pa das not in da bo ziher kaj boljse od serijskih, ampak po tem posnetku, pa se odpre malo tuhtanja zadaj ... jaz mam se vse STOCK not - pazi slabih 40 let (razen gumic na zadnjih amortizerjih).. :) in se NITI ENA ZADEVA ni bila zamenjana 180kkm nekje (vem da ni dosti), se tiste kuglce ob volanskih ne, pa sem podrejal felne z njimi :oops: , pa vse tehnicne brez problema skoz, na predzadnjem sem celo vprasal kaj gumice pa to je se vredu ? in kao JA :) na mojem c5 dejliju pa menjujem skoraj na 20kkm stabilizator stangice ker zacnejo ruzit...

zaenkrat sem ze tako dal nardit kolegu iz neke trde plastike zadeve za ob stabilizatorjih (se cakam na njih), zelim manj zibanja...

sem dal tudi ze na laser iz RF natavke za zgornje salce pri zadnjih amortiezrjih da bom sestavil zadnji strutbar ala je @croma - dal sliko.... (za info e21 nima simetricno postavljenih vijakov na zadnjih salcah leva-desna stran :lol: kaj sem mel velike oci ko sem naredil za eno stran pa pogledam kak je na drugi, pa nikak ni pasalo :) )

drugace jaz vse zadeve rad preberem, tak da KAO smetenje .. saj v bistvu NI .. urejam podvozje in debata je debata, tak da kr naprej, z mislim in idejami...

@croma zadnjic sem te klical, si bol svoh s cajtom - opazam.. ene felne sem gledal pri tebi (pomojem tak ves kere ) :) skratka sem interesent
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 kanariner

Post by DS71 » 25 Nov 2015, 10:37

Prh unibolih je tako,da je fajn da se potem naredi vse na fiksno-ce imaš neke kombinacije togega in flexibilnega to ponavadi ne špila-če pa je vse togo si tudi lahko predstavljaš kakšen rata avto po nekem času.
Drgač smo mi stružli puše iz vulkalana
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
nalim
Posts: 362
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: BMW E21 kanariner

Post by nalim » 25 Nov 2015, 11:02

Tine wrote:Vozi kdo uniballe na cesti? Je res nevozno to za karkoli drugega kot na pisto?
Jaz jih imam na Audiju S3 spredaj v naslednji kombinaciji:
- zgornje vpetje amortizerja v nastavljivi šalci - sferični ležaj
- spodaj na sprednjem delu roke - novilon puša
- spodaj na zadnjem delu roke - sferični ležaj

Res je vse skupaj malo glasnejše kot serijske gumice na vseh treh mestih, a ja nazaj na gumo ne grem in pika. ;)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 25 Nov 2015, 13:33

pero, po 15 urah dela na dan, z veseljem plačam nekomu da mi avto pošraufa, sej še časa za vozit ne najdem. Drugač bi z veseljem sam kaj naredil. Tak nej majo pa drugi kej od tega ;)

zegler, sprejmi to kot opravičilo za neodzivnost, boljš da mi na mail napišeš, tist še uspem pogledat.
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 kanariner

Post by Fleko » 25 Nov 2015, 16:29

@nalim, koliko pa se občuti na ''udobnosti'' vožnje s tvojim setupom?

S kakšno toleranco pa se ponavadi stružijo puše? Pa kolikor vem se novilona ne rabi podmazovati, ker je sam material tak?
Get low, no matter how
nalim
Posts: 362
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: BMW E21 kanariner

Post by nalim » 25 Nov 2015, 17:05

Fleko wrote:@nalim, koliko pa se občuti na ''udobnosti'' vožnje s tvojim setupom?

S kakšno toleranco pa se ponavadi stružijo puše? Pa kolikor vem se novilona ne rabi podmazovati, ker je sam material tak?
Na udobju nisem opazil kake spremembe, sliši se tu in tam kak čriček, katerega dobro odmerjena mast v spreju odpravi.
Novilon je odvisen od temperature, vroč se raztegne toliko, da se pozna na premeru, zato je dobro, da so puše vseeno mastne.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E21 kanariner

Post by kmetek » 25 Nov 2015, 20:48

pero27 wrote:...kmetek; iz "orodne plastike" mi niti na kraj pameti ne pade da bi šel puše tlačit pod avto; trdota ptfe in nylona je tam od 95 ShA gor, to je že praktično uniball po tem kako ti potem avto ropota in definitivno ni za joyride
...
No, to je pač opcija da nimaš nobenega lufta, sej pravim da odvisno kaj se išče, samo performance ali tudi udobje...

Ja o konstrukciji podvozja iz posnetka ne bi, pač avto za v trgovino z močnim motorjem in je kot je :lol: Je pa res da ima večina avtov to bolje rešeno, samo še zmer imaš na večini tipov podvozja dva para sil, res da je pri pravilni geometriji en od parov minimalen, ampak je prisoten. Zato se je fajn pozanimat kaj na kakšnem avtu špila...

Me pa zanima sledeče, je recimo tale Powerflex res kaj "boljši" kot recimo original serijske puše od recimo R32? Na Golfu 2 recimo je ena taka opcija da paše to med sabo ane? Bi si skor upal trdit da so od R32 dost trdi da ne zaznaš premikanja, pa vseeno pobere nekaj vibracij...
Post Reply