BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by zegler » 20 Sep 2015, 11:44

pero27 wrote:ja sej a je ni še noben probal obesit noter v rezervar pač na to ogrodjeod plovca?
jst bom verjetno probal nardit to, ko grem na m10b18i, ker sicer nevem kako rešit povratni vod
kako maš pa ti povratni vod, croma? a ti je celo ratalo najt eno zunanjo črpalko, ki ima to interno urejeno?
povratni vod rabis tako v vsakem primeru, kajti povratni je od einspritz reglerja nazaj v tank .. on odloci kolk ti bo teklo nazaj ... tak da povratni vod je pri e21 napeljan cisto ob cevi ki pelje od tanka do motorja, pri mojem ki ni einspritz pac imam samo pritrdilne tocke ki so prazne ob dovodnem vodu .. tak da pac napeljes se eno lajtungo, problem ki se pojavi pa sem ze tako npisal par postov visje....
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by pero27 » 21 Sep 2015, 01:00

Ja, to vem in imam isti problem, da je vse kar imam prazna mesta na clipih za doadatno cev
Samo bi se mi zdelo nekako smiselno da bi obstjajala neka aftermaket (zunanja) pumpa z vgrajenim regulatorjem; tista kovinska cev za gorivo je namreč dovolj debela da pritisk na 2m dolžine nebi smel preveč past
A nimajo moderni avti ki imajo pumpo v rezervarju samo ene cevi do motorja (in torej regulator na tej pumpi v rezervarju)?
A boš povedal, croma, kako maš to rešeno, al neboš? :) SKlepam da si dobil pokrov tanka od enispritzarja pa pol aftermarket zunajo pumpo in 2 cevi do motorja?
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by MAIK » 21 Sep 2015, 10:52

Mene tudi to zanima :D sem glih tolk delč da je to aktualna tema
User avatar
Tin
Posts: 12
Joined: 27 Apr 2014, 23:34
Avtomobil: bmw e30

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by Tin » 22 Sep 2015, 12:53

kake študije delate :shock:
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj :)

al kako?
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by pero27 » 22 Sep 2015, 16:17

ja najboljš ja :lol:
sem slišou da si ti maher od mehanika (330cdM se mi še posebej dopade) nebi prčakvou takih od tebe
če že, pol bi jst dodatno nalotal/našvasal eno cev na pokrov rezervarja, to bi pomojem pa šlo, ja
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by L4UK0 » 22 Sep 2015, 16:48

Tin wrote:kake študije delate :shock:
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj :)

al kako?
Word! Luknjo/novo cevko pa narediš spodaj da se ne sliši kako nazaj teče :P
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 22 Sep 2015, 17:29

pero27 wrote:ja najboljš ja :lol:
nebi prčakvou takih od tebe
men je delal M20B20 sigurno 10.000 km in mi dela M20B27 že več kot 8000 km b.p. nikoli težav sploh pa ne s povratnim vodom.

Včasih je boljše manj teoretizirat in več realizirat, sej pa se ne cepijo atomi.
Ježek
Posts: 393
Joined: 02 Sep 2012, 15:49
Avtomobil: vwvwvwvw

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by Ježek » 22 Sep 2015, 22:42

Tudi meni dela Tinova ''predelava'' že skoraj 20.000 km brez problema. Nima smisla komplicirat tam, kjer ni treba :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by zegler » 23 Sep 2015, 07:38

Tin wrote:kake študije delate :shock:
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj :)

al kako?
hmmm a zato pol zmanjka cromi v ovinku benza ?

NE kr nekam v tank ... ce si pogledal v tank od E21 ima tam ko vlece benz iz tanka malo privzdignjene stene (prekat) in posledicno je dobro ce visek benza ki ga pumpa potegne nalije v tisti predel, kjer ga ponovno lahko potegne, zato pa imajo original od einspritz modelov na istem mestu sesalni in povratni vod no razmaka je 5 cm .. in dobro je da je zadeva speljana cim bolj v tank (globino), da se ne peni .. torej mesto in globina sta pomembna , vsaj pri E21, jaz sem ravno vceraj delal na tem kje bom vrtal.. no saj bom pa se kaksno sliko objavil da se bo vedlo kaj bluzim .. pa upam da hlapi ne bodo usodni pri kaksni iskri ki se na rdi na scetkah boarmasince :twisted:

EDIT: @croma.. daj povej ce prestavimo temo, jaz je ne morem, na zacetku sem mislil samo vprasat ce se ves za kaki tankgeber od e21 einspritzerja ... :?
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by MAIK » 23 Sep 2015, 10:33

L4UK0 wrote:
Tin wrote:kake študije delate :shock:
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj :)

al kako?
Word! Luknjo/novo cevko pa narediš spodaj da se ne sliši kako nazaj teče :P
To je res samo, če je slab lot potem tudi ven teče.

Jaz sem naredil tako, da imam povratek v cev za za tankanje pod kotom, da teče po steni tanka pa naj se nebi slišalo.
Je pa res, da bolš da se sliši kakor, da pušča :)

kar se pa tiče iskre iz borvinte je pa tole rešitev :lol:

Image
Post Reply