povratni vod rabis tako v vsakem primeru, kajti povratni je od einspritz reglerja nazaj v tank .. on odloci kolk ti bo teklo nazaj ... tak da povratni vod je pri e21 napeljan cisto ob cevi ki pelje od tanka do motorja, pri mojem ki ni einspritz pac imam samo pritrdilne tocke ki so prazne ob dovodnem vodu .. tak da pac napeljes se eno lajtungo, problem ki se pojavi pa sem ze tako npisal par postov visje....pero27 wrote:ja sej a je ni še noben probal obesit noter v rezervar pač na to ogrodjeod plovca?
jst bom verjetno probal nardit to, ko grem na m10b18i, ker sicer nevem kako rešit povratni vod
kako maš pa ti povratni vod, croma? a ti je celo ratalo najt eno zunanjo črpalko, ki ima to interno urejeno?
BMW E21 327i (dolomiten reportage)

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Ja, to vem in imam isti problem, da je vse kar imam prazna mesta na clipih za doadatno cev
Samo bi se mi zdelo nekako smiselno da bi obstjajala neka aftermaket (zunanja) pumpa z vgrajenim regulatorjem; tista kovinska cev za gorivo je namreč dovolj debela da pritisk na 2m dolžine nebi smel preveč past
A nimajo moderni avti ki imajo pumpo v rezervarju samo ene cevi do motorja (in torej regulator na tej pumpi v rezervarju)?
A boš povedal, croma, kako maš to rešeno, al neboš?
SKlepam da si dobil pokrov tanka od enispritzarja pa pol aftermarket zunajo pumpo in 2 cevi do motorja?
Samo bi se mi zdelo nekako smiselno da bi obstjajala neka aftermaket (zunanja) pumpa z vgrajenim regulatorjem; tista kovinska cev za gorivo je namreč dovolj debela da pritisk na 2m dolžine nebi smel preveč past
A nimajo moderni avti ki imajo pumpo v rezervarju samo ene cevi do motorja (in torej regulator na tej pumpi v rezervarju)?
A boš povedal, croma, kako maš to rešeno, al neboš?


Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Mene tudi to zanima
sem glih tolk delč da je to aktualna tema


Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
kake študije delate
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj
al kako?

cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj

al kako?

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
ja najboljš ja
sem slišou da si ti maher od mehanika (330cdM se mi še posebej dopade) nebi prčakvou takih od tebe
če že, pol bi jst dodatno nalotal/našvasal eno cev na pokrov rezervarja, to bi pomojem pa šlo, ja

sem slišou da si ti maher od mehanika (330cdM se mi še posebej dopade) nebi prčakvou takih od tebe
če že, pol bi jst dodatno nalotal/našvasal eno cev na pokrov rezervarja, to bi pomojem pa šlo, ja

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Word! Luknjo/novo cevko pa narediš spodaj da se ne sliši kako nazaj tečeTin wrote:kake študije delate![]()
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj![]()
al kako?


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
men je delal M20B20 sigurno 10.000 km in mi dela M20B27 že več kot 8000 km b.p. nikoli težav sploh pa ne s povratnim vodom.pero27 wrote:ja najboljš ja![]()
nebi prčakvou takih od tebe
Včasih je boljše manj teoretizirat in več realizirat, sej pa se ne cepijo atomi.

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Tudi meni dela Tinova ''predelava'' že skoraj 20.000 km brez problema. Nima smisla komplicirat tam, kjer ni treba 


Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
hmmm a zato pol zmanjka cromi v ovinku benza ?Tin wrote:kake študije delate![]()
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj![]()
al kako?
NE kr nekam v tank ... ce si pogledal v tank od E21 ima tam ko vlece benz iz tanka malo privzdignjene stene (prekat) in posledicno je dobro ce visek benza ki ga pumpa potegne nalije v tisti predel, kjer ga ponovno lahko potegne, zato pa imajo original od einspritz modelov na istem mestu sesalni in povratni vod no razmaka je 5 cm .. in dobro je da je zadeva speljana cim bolj v tank (globino), da se ne peni .. torej mesto in globina sta pomembna , vsaj pri E21, jaz sem ravno vceraj delal na tem kje bom vrtal.. no saj bom pa se kaksno sliko objavil da se bo vedlo kaj bluzim .. pa upam da hlapi ne bodo usodni pri kaksni iskri ki se na rdi na scetkah boarmasince

EDIT: @croma.. daj povej ce prestavimo temo, jaz je ne morem, na zacetku sem mislil samo vprasat ce se ves za kaki tankgeber od e21 einspritzerja ...


Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
To je res samo, če je slab lot potem tudi ven teče.L4UK0 wrote:Word! Luknjo/novo cevko pa narediš spodaj da se ne sliši kako nazaj tečeTin wrote:kake študije delate![]()
cev za povratni vod porineš nekam v rezervuar,luknjo narediš z svedrom,sveder daš v vrtalni stroj![]()
al kako?
Jaz sem naredil tako, da imam povratek v cev za za tankanje pod kotom, da teče po steni tanka pa naj se nebi slišalo.
Je pa res, da bolš da se sliši kakor, da pušča

kar se pa tiče iskre iz borvinte je pa tole rešitev


