MB W123 280CE... part II new car

User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by $küll » 26 Oct 2014, 13:53

tako nekako

Image

Image
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by super98 » 26 Oct 2014, 19:05

tnx, bom pogledal.

Danes, valve job done!

Image


lpd
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by super98 » 19 Feb 2015, 23:38

old vs new... prede veliko lepše, potrebuje pa še menjavo obeh downpipe-ov. Avspuh je pa od 280-ke limo, skrajšan za nekih 9cm. Za coupeja se ga ne dobi.

Image
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by Fleko » 23 Feb 2015, 09:28

Kam si potem dal krajšat?
Poklič, kaj ko boš zalaufu mašinerijo ;)
Get low, no matter how
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by super98 » 22 Mar 2015, 01:07

Novi fedri & amortizerji. Amortizerji Meyle, fedri H&R -5cm:

Image


nove gume nad fedri:

Image

Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by $küll » 22 Mar 2015, 10:15

Kruzni ga do obale dej :)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by DS71 » 22 Mar 2015, 11:24

a je že namontirano ? 8-)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by super98 » 22 Mar 2015, 23:27

Prvo sem porihtal še 185PS močno centralno zaklepanje na avtu. Zakaj 185PS? Centralno pri 123ki deluje na vakuum, ki ga ustvarja motor. V prtljažniku je vakuum rezvoar, ki drži vakuum tudi ko je avto vgasnjen. To pomeni da je po celem avtu zmešnjava špagetov od vakuum cevk. Na vakuum poleg centralca deluje še zaklep naslonjal sedežev, in višinska regulacija sprednjih luči. Še dobro da nimam klime, ker potem je tudi to na vakuum...

Image

Prvo sem diplomiral iz centralca na vakuum, porabil ene 8 ur da sem dojel princip in vse premeril z vakuum metrom in potem nabavil nov vakuum master switch za voznikova vrata (35€ ebay), ter vakuum element za sovoznikova vrata (22€ autocommerce)...

Image

ter nov vakuum element v vratih:

Image

In pa zanimivost, ki me je na koncu zelo razevselila... Ko sem zrihtal centarlca je avto na štandgasu nehal smrdet po bencinu. Očitno izguba vakuuma in k-jet ne gresta skupaj :D
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by L4UK0 » 22 Mar 2015, 23:37

Wtf to pa še nisem vidu :D Za kolko odklepanj/zaklepanj pa ima vakum rezerve? :lol:
Image
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: MB W123 280CE... part II new car

Post by super98 » 22 Mar 2015, 23:48

Če je vse diht naj bi bilo zaloge za nekih 5-6 zaklepanj/odklepanj. Hvala bogu, očitno da bo kul... Tudi naslednji dan še odklene BP, se pravi da je diht!



Potem sva se s kolegom lotila še prizemljitve coupeja. Kot že napisano gre avto dol 5cm z H&R fedri, obenem dobi še nove amortizerje in federgume.

Image

Vglavnem menjava zadnjih fedrov se je izakazala pa PITA! Amortizer spuliš ven v 15 min, pri fedrih se pa zatakne. Pri mercedesih je potrebno imeti sponke za fedre, ki primejo feder znotraj, klasična varianta dveh sponk, ki primejo feder zunaj se je izkazala za popolnoma neuporabno. Tako da sva kombinirala z eno sponko in neko heavy duty gurtno. Po dveh urah pregovarjanja so bili novi fedri končno notri!

In potem razočaranje. To je slika avta takoj po menjavi zadnjih fedrov:

Image

WTF?!? Avto je enak kot je bil pred menjavo! Tako da sva rekla da dava menjavo prednjih na hold, da vidimo če se bo zadeva kej posedla, če ne bo pela fleksarca...


Hvala bogu, po nekaj kilometrih naslednji dan je avto že občutno padel dol:

Image

Upam da sčasoma pade še dol, kar verjetno bo, če ne pa menjam fedrgume za tanjše.


Zdaj pa prošnja, če ima kdo orodje za stiskat fedre na "talarje" oziroma tako varianto ki zagrabi feder odznotraj in ga je pripravljen posodit za kako urco ali dve se priporočam. Protiusluga sledi...
Post Reply