Če je vse diht naj bi bilo zaloge za nekih 5-6 zaklepanj/odklepanj. Hvala bogu, očitno da bo kul... Tudi naslednji dan še odklene BP, se pravi da je diht!
Potem sva se s kolegom lotila še prizemljitve coupeja. Kot že napisano gre avto dol 5cm z H&R fedri, obenem dobi še nove amortizerje in federgume.
Vglavnem menjava zadnjih fedrov se je izakazala pa PITA! Amortizer spuliš ven v 15 min, pri fedrih se pa zatakne. Pri mercedesih je potrebno imeti sponke za fedre, ki primejo feder znotraj, klasična varianta dveh sponk, ki primejo feder zunaj se je izkazala za popolnoma neuporabno. Tako da sva kombinirala z eno sponko in neko heavy duty gurtno. Po dveh urah pregovarjanja so bili novi fedri končno notri!
In potem razočaranje. To je slika avta takoj po menjavi zadnjih fedrov:
WTF?!? Avto je enak kot je bil pred menjavo! Tako da sva rekla da dava menjavo prednjih na hold, da vidimo če se bo zadeva kej posedla, če ne bo pela fleksarca...
Hvala bogu, po nekaj kilometrih naslednji dan je avto že občutno padel dol:
Upam da sčasoma pade še dol, kar verjetno bo, če ne pa menjam fedrgume za tanjše.
Zdaj pa prošnja, če ima kdo orodje za stiskat fedre na "talarje" oziroma tako varianto ki zagrabi feder odznotraj in ga je pripravljen posodit za kako urco ali dve se priporočam. Protiusluga sledi...