Evo po dolgem času se spet javlam.
Leto sem imel prvič probleme na tehničnem z mojim BMWjem. Najprej da frgazerji niso vpisani in luft v volanskem mehanizmu. Po večdnevnem prepiranju sem se odločil za drugo ustanovo, vmes sem volanski mehanizem še enkrat naštimal. Je blo vse ok samo luči niso ni niso bile zadost dobre. Nakar sem kupil rabljene in namontiral... Potem šlo skozi skoraj bp...
Primerjava starega skropucala(kake umetnike so se šli nimam pojma) in novih...
Končno se je po 10ih mesecih končala obnova 4ih Alpininih felten 5,5jx13"
Najprej so bila taka, ustrezala so ISO standardu za betonsko steno kakovost katere se ocenjuje s 5ih metrov razdalje...
Ker so bila nekoč že grobo speskana, sem po premisleku se odločil za odstranjevalec barve a.k.a. lava.
Ker sem nekoč dalal v Colorju sem uspel še dobit staro oranžno in delo se je začelo...
Po 10em nanosu je barva v 99,8% izginla, ostala je na vsaki feltni nekaj malega. Ampak ni in ni šlo dol, šlo se je namreč za barvo s premalo trdilca. Glede na nanose so očitno barvali z ostanki barve neke ličarske delavnice...
Zaradi te barve sem se odločil za peskanje če se ne motim z orehovimi lupinami, da se zgladijo posledice grobega peskanja in odstani ta neposušena barva. Po peskanju so šla platišča na ravnanje...
Ker je površina platišč bila še vedno groba je treba blo dat šprickit...
po 3-4ure brušenju vsakega platišča... se razlika komaj opazi
Nato je sledil primer in bravanje sredin...
Na koncu pa še barvanje ostalega platišča in prozorni lak čez cele...
Na sliki ob družbi dveh širših za zadnjo os...

Sedaj čakam na kovinske ventilčke da jih zmontiram
