Opel Manta A 2.4 GT/E

Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
Manto sem odjavo iz prometa in pripravo na zimovanje.Narejenih je bilo 900 km,dovolj da ugotovil vse sitnice.Najprej se lotim difa, ki me strašansko moti in zato tudi malo napravljhenih km.Menjava menjalnika-prehod na 5 stopenski in nadgradnja sesalnega sistema.Moram rečt, da motor mi dela super in je odziven,ampak konjev ni nikoli premalo.Nabavil sem sesalni sistem od senatora 3.0, kateri omogoča več zraka,nove dize od C20XE, saj imajo večji pretok.
Pridobol naj bi nekje 15 konjev, no upam da bo zadeva špilala.Sedaj imam sesalni kolektor od rekorda 2.2 ki ima manjši sesalni kolektor.
Pridobol naj bi nekje 15 konjev, no upam da bo zadeva špilala.Sedaj imam sesalni kolektor od rekorda 2.2 ki ima manjši sesalni kolektor.

Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
skul wrote:Moram rečt, da motor mi dela super in je odziven,ampak konjev ni nikoli premalo.


Sej vem kaj si mislil povedat, je pa hecen lapsus vseeno.
Drugače pa topšit Manta!

Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
topšit je tud glih enmal hecenTine wrote:skul wrote:Moram rečt, da motor mi dela super in je odziven,ampak konjev ni nikoli premalo.![]()
![]()
Sej vem kaj si mislil povedat, je pa hecen lapsus vseeno.
Drugače pa topšit Manta!


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
Super, da se je nekdo lotil tunanja starega CIHa
LMM boš torej tudi zamenjal? Sem bil prepričan, da se LMM pusti original - da je kompatibilen z računalnikom.
Bi bilo pa zanimivo če bi prej in pol šel na valarje...da ne bi bilo vse po občutku
LP

LMM boš torej tudi zamenjal? Sem bil prepričan, da se LMM pusti original - da je kompatibilen z računalnikom.
Bi bilo pa zanimivo če bi prej in pol šel na valarje...da ne bi bilo vse po občutku

LP

Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
Pozdrav, danes sem končal z rekonstrukcijo difa in ga utišal za vekomaj
.
Ker mi je dif močno ropotal sem se ga lotil in ob enem še zamenjal prenos na 3.89.Sledila je probna vožnja in razlika občutna.Avto poskočen in motor diha.Vam svetujem
Postopek rekonstrukcuje v rubriki Menjalnik,Diferencial

Ker mi je dif močno ropotal sem se ga lotil in ob enem še zamenjal prenos na 3.89.Sledila je probna vožnja in razlika občutna.Avto poskočen in motor diha.Vam svetujem

Postopek rekonstrukcuje v rubriki Menjalnik,Diferencial

Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
Serbus
.Sezono odpiram z novim menjalnikom getrag 240.Prej sem imel še štiristopenjskega(očitna razlika).
Krajšat sem moral kardan,vendar ga bo treba balansirat, saj pri 100-120 pride v resonanco.Na štajerskem koncu nisem nikogar našel z to dejavnostjo.Kdo pri nas je sposoben to opravit kvalitetno, ali bo treba it sosedom?

Krajšat sem moral kardan,vendar ga bo treba balansirat, saj pri 100-120 pride v resonanco.Na štajerskem koncu nisem nikogar našel z to dejavnostjo.Kdo pri nas je sposoben to opravit kvalitetno, ali bo treba it sosedom?


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
Zdravo! No pa je le prišla do pete brzine
Naslednjič se moramo zmeniti tako, da bo Manta doma če že pridemo mimo!
Glede kardana pa imam jaz podoben problem, le da pride v resonanco pri 140-150. Sporoči kako boš rešil!
Lp

Naslednjič se moramo zmeniti tako, da bo Manta doma če že pridemo mimo!
Glede kardana pa imam jaz podoben problem, le da pride v resonanco pri 140-150. Sporoči kako boš rešil!
Lp

Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
Baje je en model v okolici frama/rač, ki balansira zadeve. Sem v lovu za njegovim kontaktom, ko ga dobim ti ga lahko po želji posredujem, oziroma, če kdo od ostalih ve kdo to je in ima kontakt, prosim na dan z besedo! 


Re: Opel Manta A 2.4 GT/E
U Hrvatskoj Intermobil poslije Velike Gorice radi kardane.Balansiranje je 600,00 kuna+PDV(25%),cca. 100 eura sve skupa.
