Audi Quattro


Re: Audi Quattro
ruznejo vijaki...
sem jih dal polirat kod fikreta, kromirat mislim da na galmo, in jih je kar nekaj ruznih do bola.
nekaj jih je pa tudi perfektnih. kolega jih je dal enako delat nekaj časa za mano, in ko jih je dobil v šatli domov so že bli porustani.
sem jih dal polirat kod fikreta, kromirat mislim da na galmo, in jih je kar nekaj ruznih do bola.
nekaj jih je pa tudi perfektnih. kolega jih je dal enako delat nekaj časa za mano, in ko jih je dobil v šatli domov so že bli porustani.

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Audi Quattro
te vijaki so penis, jst sm dal v galmo polirat pa kromirat ene, po 2 sezonah rja prebila čez. kasiral 90€ za 140 vijakov.
Nazadnje sem iz anglije kupu "zlate", je pa taka medla zlata, ampak držijo še dobr pr teh feltnih ki jih še vidim.
Jst mam pa pozlačene ko sem jih sunu iz enih drugih feltn, spoliru, druga sezona top stanje.
čist odvisn na kaj naletiš.
Nazadnje sem iz anglije kupu "zlate", je pa taka medla zlata, ampak držijo še dobr pr teh feltnih ki jih še vidim.
Jst mam pa pozlačene ko sem jih sunu iz enih drugih feltn, spoliru, druga sezona top stanje.
čist odvisn na kaj naletiš.


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Audi Quattro
to je govora o original vijakih? Inox ne bi smel ruznt ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Audi Quattro
Inox ravno tako površinsko oksidiraDS71 wrote:to je govora o original vijakih? Inox ne bi smel ruznt ..

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Audi Quattro
A2 so zelo slabe kvalitete, zato pa zacenjajo rjaveti... (Verjetno se prodajajo ti, ker so kar nekaj cenejsi...)DS71 wrote:to je govora o original vijakih? Inox ne bi smel ruznt ..
Najboljse vzeti A4.
Powered by M.K.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Audi Quattro
kaj pa če se vam to zaradi galvanske korozije dogaja? aluminij ima potencial okorg 1V, krom in kromova jekla pa okrog 0.5V, to je kr velika razlika potencialov...
pleh šraufe na pleh felge pa bo dobr
pleh šraufe na pleh felge pa bo dobr


Re: Audi Quattro
zraven enega ruznega je en u nulo, tako da te teorije in teorije o čistilih odpadejo.
pa kolega je v škatli dobil že ruzne vijake, ko še niso niti vidli vlage...
pa kolega je v škatli dobil že ruzne vijake, ko še niso niti vidli vlage...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Audi Quattro
ok, pol res nebo galvanska korozija problem
zakaj pa natičete gor 304? sej se praktično nič ne pozna v ceni do 316... oboje je pod 10€ za 100 kosov
kaj to rabite zaene? M6 10mm globoke pa globoka valjasta glava (inbus) sem zadel približno?
zakaj pa natičete gor 304? sej se praktično nič ne pozna v ceni do 316... oboje je pod 10€ za 100 kosov
kaj to rabite zaene? M6 10mm globoke pa globoka valjasta glava (inbus) sem zadel približno?
