Audi Quattro

User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Audi Quattro

Post by Tine » 30 Mar 2014, 13:19

Kake probleme maš tam?
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 30 Mar 2014, 15:07

ruznejo vijaki...

sem jih dal polirat kod fikreta, kromirat mislim da na galmo, in jih je kar nekaj ruznih do bola.

nekaj jih je pa tudi perfektnih. kolega jih je dal enako delat nekaj časa za mano, in ko jih je dobil v šatli domov so že bli porustani.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Audi Quattro

Post by croma_man » 30 Mar 2014, 20:14

te vijaki so penis, jst sm dal v galmo polirat pa kromirat ene, po 2 sezonah rja prebila čez. kasiral 90€ za 140 vijakov.

Nazadnje sem iz anglije kupu "zlate", je pa taka medla zlata, ampak držijo še dobr pr teh feltnih ki jih še vidim.

Jst mam pa pozlačene ko sem jih sunu iz enih drugih feltn, spoliru, druga sezona top stanje.

čist odvisn na kaj naletiš.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Audi Quattro

Post by L4UK0 » 30 Mar 2014, 21:49

First world problems, a? :P
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Audi Quattro

Post by DS71 » 30 Mar 2014, 22:22

to je govora o original vijakih? Inox ne bi smel ruznt ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Audi Quattro

Post by grega983 » 30 Mar 2014, 22:23

DS71 wrote:to je govora o original vijakih? Inox ne bi smel ruznt ..
Inox ravno tako površinsko oksidira :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
dennis18
Posts: 419
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Audi Quattro

Post by dennis18 » 30 Mar 2014, 22:42

DS71 wrote:to je govora o original vijakih? Inox ne bi smel ruznt ..
A2 so zelo slabe kvalitete, zato pa zacenjajo rjaveti... (Verjetno se prodajajo ti, ker so kar nekaj cenejsi...)

Najboljse vzeti A4.
Powered by M.K.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Audi Quattro

Post by pero27 » 31 Mar 2014, 14:33

kaj pa če se vam to zaradi galvanske korozije dogaja? aluminij ima potencial okorg 1V, krom in kromova jekla pa okrog 0.5V, to je kr velika razlika potencialov...
pleh šraufe na pleh felge pa bo dobr :D
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 31 Mar 2014, 16:01

zraven enega ruznega je en u nulo, tako da te teorije in teorije o čistilih odpadejo.

pa kolega je v škatli dobil že ruzne vijake, ko še niso niti vidli vlage...
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Audi Quattro

Post by pero27 » 31 Mar 2014, 16:10

ok, pol res nebo galvanska korozija problem

zakaj pa natičete gor 304? sej se praktično nič ne pozna v ceni do 316... oboje je pod 10€ za 100 kosov
kaj to rabite zaene? M6 10mm globoke pa globoka valjasta glava (inbus) sem zadel približno?
Post Reply