Predvsem zaradi sledečega mini projekta.
Kot sem že prejšnjič napisal, se bo menjal servoojačevalnik zavor ter glavni zavorni cilinder, zaradi tega pa sem razkopal boga in pol, a še vedno je bilo premalo.
Zaradi tega se mi je po kakšni uri širjenja besednega zaklada odprl sledeč prizor ....

Ja super, kompletna ventilacija je letela iz motornega prostora, nekaj malega pa sem se ji posvetil kasneje

Priprava pacienta .....

..... operacija ....

Ni najlepši rezultat, servo pa sedaj lepo paše v utesnjen vogal.
Sicer nisem poslikal a kasneje sem vso to črnino pobarval v barvo karoserije ....... za dušo

Je pa vrh serva kakšen cm nad ravnino pločevine, ki sem jo odrezal, tako da se je obravnavan poseg rezanja vsekakor splačal.

Ker sem imel kompletno ventilacijo na mizi lepo dosegljivo, sem odstranil ventil za regulacijo tople vode v pečki in ga temeljito očistil. Domneval sem, da je bil pokvarjen a to je bila samo domneva. Zgleda da je fabriško gretje res bolj bogo za današnje standarde.
In bo takšno ostalo. Zaradi samo letne uporabe voza se gretja ne potrebuje in bo kot tako čisto spodobno opravljalo nalogo


Pa še dve malenkosti, ki sem ju uspel dobiti ta vikend. Blenda okoli ročice za odpiranje šibedaha in pa blenda na desni strani ECU-ja.
Delta še ni vozna, saj moram natočiti zavorno olje in odzračiti sistem, poleg tega pa še kar čakam na felge.
Je sicer še nekaj sitnic za odpraviti na vozilu a to so majčkena opravila
