Lancia Delta HF Turbo

pero
Posts: 429
Joined: 17 Oct 2012, 08:07
Avtomobil: Celica T16 Coupe

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by pero » 23 Feb 2014, 09:09

Sori, ni me blo par dni v slo... Ampak to se da enostavno rešit s plasti dipom. Sem že enemu na Hondi dipal par zadev in so bile kot nove (spodaj pa ostane stanje "originalno).
Kdor ne ve za kaj se gre: www.izberi-barvo.si. ;)

Za dodatna vprašanja pa je na strani tud moj telefon.
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 23 Feb 2014, 18:12

Ena kr tk .....
Image
Vseh 5 felg je zbrušenih. S tem so se odstranili vsi laki, barve, oksidi.

Je pa na žalost to samo začasna faza, saj gredo sedaj na barvanje, ker za poliranje zaradi materiala niso najbolj primerne.
Material je preveč porozen in bi imel hitro spet težave z oksidacijo, vsekakor pa tudi nimam želje vsakih 14 dni polirati felge :oops:

Tako da ja, o barvi še razmišljam katera bo - predlogi ?
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
rene
Posts: 196
Joined: 10 Nov 2012, 18:26

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by rene » 23 Feb 2014, 18:15

Če hočeš da ostanejo take jih daj prašno prozorno polakirat. Za razliko od navadnega lakiranja se pri tem ne izgubi toliko sijaja
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 23 Feb 2014, 18:57

rene wrote:Če hočeš da ostanejo take jih daj prašno prozorno polakirat. Za razliko od navadnega lakiranja se pri tem ne izgubi toliko sijaja
Kako pa ta lak zaščiti material pred oksidacijo ?

Sicer ne vem kako je bilo nazadnje lakirano a po kakšnem mesecu je pod lakom že bilo polno oksidov :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by pero27 » 23 Feb 2014, 20:10

verjetno je bil potem problem, da material pred lakiranjem ni bil dovolj globoko brušen
čez powdercoat ni šans da ti pride kej; sem dal en jeklen okvir od starega roga prozorno prašno barvat, pa že dve leti ni prišlo nič čez (je bil pa pred barvanjem spoliran u nulo)
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by Opelpower » 24 Feb 2014, 10:06

Pa ja ne boš šel to barvat, lej kako hudo zgleda :twisted: ..raje na en teden poliram, kot pa da se s nesvetlečo barvanko okol vozim. PS, itak pa se ne voziš v soli in dežju?
Image
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 24 Feb 2014, 10:13

No končno je še nekdo opazil da so felge taprave :D


Kot kaže bodo ostale brušene, bodo pa lakirane :)

Za samo poliranje mi je pa polirmajster odsvetoval zaradi poroznosti materiala
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 02 Mar 2014, 19:45

Spet se mi po avtu vlačilo nekaj materiala :D
Image

- 8 colski servoojačevalnik zavor in glavni zavorni cilinder - vse komplet iz delte HPE
- adapter za servo
- nova originalna ploščica z napisom delta hf turbo - nove se ne da dobiti, moja malenkost pa je z nakupom zagotovila več prostora na polici nekemu skromnemu angležu :D
- custom razsvetljava za gumbe na armaturki
- premaz za zbledelo plastiko na odbijačih

Torej, adapter za servo je potreben iz dveh razlogov
- razmak med vijaki je na servu 72 mm, na karoseriji pa 90 mm
- servo je potrebno zaradi dimenzij in zasnove pomakniti 40 mm od požarne stene
Image

Image
Nov servo očiščen in pobarvan

Pa še primerjava dimenzij starega in novega sklopa
Image


No, da ne bodo samo slike materiala - kakšno uro sem odstranjeval vse živo materiala okoli zavornega cilindra, da bi le bilo dovolj prostora za nov servo.
Image
Vse odstranil uspešno a kaj ko je servo še vedno prevelik za prostor, ki so mu ga namenili italjani. Na žalost mu v napoto hodi pločevina pod škatlo za gretje.
Zaradi tega bom v bližnji prihodnosti imel razstavljalni dan, saj bo potrebno škatlo s pečko demontirati, nakar bo zapel fleks :)
Istočasno se bo menjal še ventil za regulacijo tople vode


Dilema - star iz zdelan original ali nov original ?
Image
Ni debate :D

Image
Nova razsvetljava gumbov - uporabljene so 0.06 W diode.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 09 Mar 2014, 20:31

Zadnje čase se mi po garaži nabirajo eksotične živalice :D
Image

Obe sem uspel ukrotiti in sicer je ena romala kot obesek poleg ključev, druga pa ima lokacijo na maski :P
Image
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 09 Mar 2014, 21:08

Fukiš!
A se zdej to vozi al stoji?
Post Reply