Spet se mi po avtu vlačilo nekaj materiala
- 8 colski servoojačevalnik zavor in glavni zavorni cilinder - vse komplet iz delte HPE
- adapter za servo
- nova originalna ploščica z napisom delta hf turbo - nove se ne da dobiti, moja malenkost pa je z nakupom zagotovila več prostora na polici nekemu skromnemu angležu
- custom razsvetljava za gumbe na armaturki
- premaz za zbledelo plastiko na odbijačih
Torej, adapter za servo je potreben iz dveh razlogov
- razmak med vijaki je na servu 72 mm, na karoseriji pa 90 mm
- servo je potrebno zaradi dimenzij in zasnove pomakniti 40 mm od požarne stene

Nov servo očiščen in pobarvan
Pa še primerjava dimenzij starega in novega sklopa
No, da ne bodo samo slike materiala - kakšno uro sem odstranjeval vse živo materiala okoli zavornega cilindra, da bi le bilo dovolj prostora za nov servo.

Vse odstranil uspešno a kaj ko je servo še vedno prevelik za prostor, ki so mu ga namenili italjani. Na žalost mu v napoto hodi pločevina pod škatlo za gretje.
Zaradi tega bom v bližnji prihodnosti imel razstavljalni dan, saj bo potrebno škatlo s pečko demontirati, nakar bo zapel fleks

Istočasno se bo menjal še ventil za regulacijo tople vode
Dilema - star iz zdelan original ali nov original ?

Ni debate

Nova razsvetljava gumbov - uporabljene so 0.06 W diode.