'74 VW 1303

User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 02 Feb 2014, 12:24

Peeping_Tom wrote: Glavn da je rogov dirkalc odzadi :D
Moja man-powered poletna igračka, Rogov Personal, rešen izpod kupa železja obsojenjega na slabe cajte; obnovljeno, spolirano, zamenjano kaj je blo za zamenjat. V originalu za tekmovalne namene, na stara leta pa služi za v službo ob toplih jutrih, kafe ob sončnih dnevih in krajše gušt ture po par kilometrov. Leti ko prasica! :)

Image
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: '74 VW 1303

Post by Fleko » 02 Feb 2014, 14:37

Kaj imaš pa namen da mašinca zalaufa, letos?

Glede man-powered igračke pa samo :shock: izredno lep zgleda.
Get low, no matter how
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 02 Feb 2014, 14:43

Če bo vse po sreči in planih, do poletja :)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 277
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: '74 VW 1303

Post by Peeping_Tom » 02 Feb 2014, 20:28

Haha, js sem pa glihkar lakiral svojega maratonca za drugo sezono :) Saj personal je pratično identičen, le da ima boljše menjalnike (kadar so jih imeli na zalogi v rogu, se razume :D ). Ok, bom nehal smetit temo...
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 20 Feb 2014, 10:18

Glave - CBjeve 044 v svoji neobdelani obliki pridejo sicer perajt za montažo, so pa relativno polizdelek, saj so mišljene za to da se jih vzame pod roke in finišira glede na potrebe. Ker nisem porter, sem se držal zlatega pravila ( ki ga priporočajo tudi majstri iz druge strani oble) ne spreminjat osnovne oblike, le popravit napake ki nastanejo zaradi postopka izdelave, pri večanju cilindrov pa še t.i. 'deshrouding' ( kak bi temu rekel po slovensko? Odzavesenje? :lol: ) ter zgladitev površine in ostrih robov. Vglavnem nardit take, ko si jih je zamislil inženir.

Take zgledajo iz fabrike, brez ventilov. Na steni nad sedežem je stvar ki mi je zmotila, presenečen pa sem bil tudi nad nenavadnim ozkim grlom takoj za sedeži znotraj kanalov, ki so verjetno ostali v kalupu za odlitje glav z manjšimi ventili

Image

Ventili, nerjavno jeklo, zgledajo precej simpatično, zato dobijo samo zabrušenje v sedež

Image

Orodje, s katerim sem napadel aluminij. All hail China!

Image

...in tako se je pa začelo. Zdaj, ene 20 ur dela kasneje, mi je jasno čemu stane portanje glav velike denarje.

Image

S pomočjo cilindra sem si označil, kako daleč lahko grem do stene za osvoboditev ventila, sedeže pa zavaroval s štopli, kateri so mi služili tudi kot neka šablona za odstruževanje materiala. 3D sintrani kosi, po načrtu seveda. Hvala, moj obdarjeni prijatelj, ki tukaj govoriš bavarsko!

Image

Zgladili so se prehodi iz sedeža ventila v kanal glave. Brez spreminjanja oblike, samo lovljenje v prvotno obliko

Image

vhodni kanali očiščeni smešnih odlitkov ter zabrušeni do roba tesnila, kateri mi bo služil tudi kot template za odpret sesalne kolektorje, ki trenutno še živijo na mojem aktualnem motorju

Image

na izpušni strani še manj dela, spet brušenje odlitka. Vidi se ga še, otipa pa ne. Tukaj sem hotel odnesti čim manj materiala, saj je baje izpušni kanal pri 044 že v štartu precej velikodušno dimenzioniran in bi naj odpiranje tega brez radikalnega večanja sesalnih kanalov delalo le škodo

Image

Tako je zgledala prva komora na levi, pobrušena in zglajena, odstranjeni tudi vsi ostri robovi. Primerjava z neobdelano na desni.

Image

Po dokončanju še ostalih komor je bilo na vrsti zabrušenje ventilov v sedeže, tukaj že končani artikli s pripadajočimi oznakami

Image

Zdaj pa jih je potrebno sestavit, nahitro pomerit volumen komor in molit da bodo vse volumensko vsaj približno enake, preizkusit tesnenje in so pripravljene za montažo.
Last edited by Tine on 20 Feb 2014, 10:23, edited 1 time in total.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 20 Feb 2014, 10:20

kolk ma pa tak käfer teže?
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 20 Feb 2014, 10:22

860 po papirjih. Bo treba it na vago da zmerim če/kolk je rja stran pojedla :oops:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 20 Feb 2014, 10:37

pol bi pa tole znalo kr letet :shock: se ga še da kje shujšat? al je sam naravna pot z železovim oksidom ?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: '74 VW 1303

Post by DS71 » 20 Feb 2014, 17:03

hudo :shock: rešpekt za delo

Hujšat ja .. karbonske haube,blatnike,vrata ..lexan namesto stekla hoho .. :twisted:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 21 Feb 2014, 12:18

Hja, da se pometat ven izolacijo (ki je več ni), montirat lažje sedeže (ki so že, ampak pomojem ni nekega plusa zaradi dodatnih sank in tega), vrečt ven zadnjo klop in naslonjalo ( ki bo ostala noter razen v eventuelnem primeru montaže kletke.. o tem še močno kolebam), pol so pa tu klasične motorsport metode kot jih je omenil Dejan z leksanom in podobne. Če bi že šel v to smer brusit grame, bi bilo pa itak najbolje začet pri mojih dobrih 90tih kilah teleščka :lol:

Kaj pa to! Včeraj dobil za darilo. Topšit. Art Jozelj

Image
Post Reply